streda, 17. októbra 2012

September FAVORITES


Ahojte. Dnes len tak na rýchlo moje FAV produkty za minulý mesiac. Som si povedala, že aj ja sa s vami podelím s mojou obľúbenou kozmetikou. Veľa blogeriek to robí a články tohto typu mám rada, lebo je to viac reviews v jednom. Síce stručných, ale aspoň máte istotu, že sú vážne dobré. Tak nech sa páči :)



 1. Lioele Beyond the Solution BB Cream, ktorý úplne nahradil make up. Je veľmi podobný make upu, ale na pleti je ľahší a hydratuje. www.bbcreamshop.sk
2. ELF flawless eyeshadow paletka odtieň Golden Goddess. Skvelá paletka na bežné nosenie, s ktorou sa ľahko vytvorí trblietavý smokey look.
3. Rimmel Scandaleyes maskara s obrovskou kefkou, ktorá dodá potrebný objem.
4. MAC blush odtieň Melba. Krásna matná broskyňová farba.www.parfums.sk
5. MAC powder odtieň NC20. Je to momentálne môj favorit medzi púdrami. Make up mi s ním vydrží oveľa dlhšie ako s inými.
6. Lioele lipstick odtieň Apricot Beige. Matný rúž s nezvyčajnou broskyňovou farbou, ktorý pery hydratuje. www.bbcreamshop.sk

Plus fotka so všetkými týmito produktmi.

18 komentárov:

  1. Ten MAC Blush vyzerá mega dobre. Môžem sa spýtať kde si ho kupovala? :)

    http://msabigaill.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau, každý produkt vyzerá super! môžem sa spýtať, odkiaľ je ten rúž? veľmi ma zaujala jeho farba, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. líbí se mi rtěnka, ale mně by neslušela:)
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, rtěnka vypadá vážně dobře ;)

    Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné veci ! Chtěla bych vyzkoušet kosmetiku MAC tak moc ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na řasenku jsem se dívala, ale tak nějak aktuálně novou nepotřebuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mě asi jako každou slečnu, jak čtu zaujala rtěnka..krásná netradiční barva, sluší ti:]

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tu řasenku mám a je perfektní! A naprosto mě uchvátil odstín té rtěnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lipstick.. úžasný odtieň, mac- ňam

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Deni prepac ale takato farba ruzu sa mi k tebe nehodi..podla mna ti idu najviac slabucko ruzove..ale to je len moj nazor.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne sa práve na tebe ten rúž veľmi páči!je fakt nádherný..musí byť asi veľmi dobrý, keď je za takú cenu, že?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc se mi líbí barva rtěnky.
    www.justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. môžem sa vás spýtať aj teba Deni čo (ste) používate na aknééé, ako sa ho zbavujete alebo ako ho zykrývate ??? a ešte jednu ako sa zbavím kruhov pod očami resp. ako ich zamaskujem ???? :)

    OdpovedaťOdstrániť