streda, 3. októbra 2012

Rings&Tings

Dnes vám ukážem ďalšie prírastky do rodiny šperkov. Ja moc veľký fanatik do tohto nie som a málo kedy ma niečo ohúri natoľko, aby som si to kúpila. Ale nemyslím si, že v zahraničí by sa mi stalo, že by som si nevedela niečo vybrať. Je to vidieť aj na tejto stránke, aký je zásadný rozdiel medzi Slovenskom a zahraničím... Na tejto stránke majú veľmi pekne šperky(retiazky, prstene, náramky,náušnice), ale aj oblečenie, hodinky a kabelky. Ktoré sú vážne štýlové a najradšej by som ich chcela všetky. 
Nebudem sa tajiť tým, že som tieto šperky od nich dostala za túto "recenziu", ale píšem pravdivo, čo mi uznáte za pravdu. 
Myslím si, že cenovo sú na tom v pohode. Približne asi ako v Gate. A všimla som si, že niektoré šperky majú rovnaké ako z Gate. Kedže je zo zahraničia, tak klasicky to trvalo vyše týždňa, kým mi balíček prišiel. Dovoz je 1,89£. 
Však pozrite si www.ringsandtings.com :)








14 komentárov:

  1. Mne prišiel tiež balíček od nich, a zaujimave že som dostala presne to iste :D Len mne je ten prsienok s listami malý :(..inak som spokojna..napisala som aj članok o tom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten srdiečkový náramok sa mi páči:)

    pozývam na parfémovú giveaway
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a fakt aj mne tie sperky pripominaju Gate:P ten s napisom Love vyzera super:) Mne sa poslednu dobu pacia sperky v HMku:P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veci z Gate-u sa dajú bez problému nájsť aj na e-bayi, keďže objednávajú z čínskych skladov :) Podobne ako tieto, ale keď je tu tak malé poštovné, tak sa možno aj oplatí, že sú "pod jednou strechou" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. šperky mám stejné, ten řetízek jen s černým srdíčkem.. a mám je moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pozerala som veci na tej stranke...a za to ze nenosim moc prstene taky by som si asi polovicku objednala:D...su tak fakt super veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten prstýnek ve tvaru lístčku je úžasnej! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Deni ten prsten "LOVE" kde sa dá taký zohnať? :)

    OdpovedaťOdstrániť