sobota, 13. októbra 2012

random


Ahoj. V piatok po práci som si pocestovala do Poltára za rodičmi. Už som dlho nebola pozrieť a chýbali mi. Takže mám taký oddychový víkend, čo momentálne potrebujem, lebo som tak trošku chorá. Skúsim sa vyliečiť pomocou vitamínov.hah. Držte mi palce, aby som sa vyliečila čo najrýchlejšie, kedže  na pnku nemôžem ísť :(
A maminka mi kúpila voňavečky, rimmel novú maskaru(na ktorú som velice zvedavá) a iné prkotiny do domácnosti. Ale toto som vážne potrebovala, stráviť nejaký ten čas spoločne s rodinou. A zajtra zasa Nitra a pak work.
Čoskoro budú recenzie pre vás. Len nejako času nie je dostatok hm. Ale čo by som ja pre vás neurobila :)


7 komentárov:

  1. Deni ta bundička je úplne super môžem vedieť odkiaľ ju máš? :) Vika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juu super fotky :)
    držím palce, vylieč sa :D: )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s rodinou je vždy najlepšie ;) odkiaľ je bundička ??? :)

    OdpovedaťOdstrániť