utorok, 30. októbra 2012

random pics




29 komentárov:

  1. Ten stetec na korektor z DM mam aj ja a je suprovy!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta myšička je krásná! A povlečení taky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TVOJ BLOG JE UZ UPLNE NA HOVNO NEBAVI MA TO CITAT AKO KEDYSI RADSEJ HO ZRUS...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem cením si to. mám z teba radosť a chcem ti popriať krásny deň ;))

      Odstrániť
    2. na fotkach si toho hodne poctes ze :) tenhle blog je jeden s nejlepsima clankama takze tu zavist chapeme vsichni ;)

      Odstrániť
    3. hlavne že si to pridal ako Anonym....:D hrdina

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky :) Ta myška nemá vůbec chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten tvoj myšiak je úplne ňuňuňuňu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. citala som ze ides na blond a mas zlty efekt na vlasoch...skus Garnier taku kremovu farbu
    http://www.google.sk/imgres?um=1&hl=sk&biw=1366&bih=664&tbm=isch&tbnid=hOxr14dU1ou_5M:&imgrefurl=http://zena-in.cz/clanek/testujeme-nove-color-sensation-od-garnier-kdo-bude-testovat/kategorie/vlasy/rubrika/styl-a-krasa%3Fautor%3D27176&docid=Nk5pVHUcXl91WM&itg=1&imgurl=http://zena-in.cz/media/2012/04/27/gar2.jpg&w=460&h=506&ei=jNyQUImfHM7a4QSS0oGoDw&zoom=1&iact=rc&dur=232&sig=115670464986506709068&page=1&tbnh=134&tbnw=122&start=0&ndsp=34&ved=1t:429,i:77&tx=86&ty=58
    hned ta prva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie štetce sa dajú kúpiť v DM?! Fíha, to aby som tam čo najrýchlejšie skočila!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. myska je krasna :) inac tie stetce z DMky su ake? obzerala som ich minule ale zdalo sa mi dost dat tusim 10 eur za puderovy stetec..oplati sa do nich dat peniaze?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam na korektor a obocie a som velmi spokojna. a chystam si kupit dalsie. a 10 eur je dost. to som si ani nevsimla kolko stali tie vacsie. tieto moje su 3eurove

      Odstrániť
  9. akeho mas roztomileho drobceka pri sebee <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pišta je krásny ako stojí na dvoch nožičkách ako by o niečo prosil :D :D a čapica je tiež suprová ;) a ešte toto je jediný blog ktorý čítam a stojí to za to , : ) iba toľko a až toľko som chcela povedať : )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pišta ! :D :)
    Pobavila jsi mě jak jsi odpověděla na toho anonyma ! :D :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. znovu na blond? sluší ti to :)
    a Pišta je úžasný, jak stojí na zadních nožičkách! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. :D tie stetce mam aj ja a ten na korektor som zistila ze je na tiene :D ale ved to je jedno v podstate...ale nechapem naco je na nom napisane concealer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ježiš ta myšička je úplně k uňuňání. :') <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Čepice Architects!!! Byla jsi na nich teď v Bratislavě? Jsou nejlepší!<3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. myšiak je naj :D a štetce pôjdem tiež omrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super fotky a tá myška- chutnááá!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jůva, líbí se mi moc barva těch štětců a ten drobeček malej je úžasný. To je pískomil že? Jestli se nepletu, měla jsem taky jednoho doma a byl zlatý /povahově/.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Deni Pišta je skvelý. Samozrejme aj ty :) Chcela by som sa ťa spýtať či si Pišta vyžaduje nejakú extra starostlivosť , či dosť špiní a také podobné veci ako sa píšu po internete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásné krásné:) mohla bych se prosím zeptat, kde jsi koupila tu "přihrádku" na make-up?

    OdpovedaťOdstrániť