štvrtok, 11. októbra 2012

nákupná streda


Ahojte. Včera som mala krásny podvečer s dvoma super blogerkami Merry a Nejdží (keď nepoznáte, tak láskavo spoznajte :).
 Baby boli minulú stredu samé nakupovať a som si povedala, že sa k ním pridám. Chcela som si kúpiť koženkovú rock n rollovú bundičku, ktorú som nevedela nikde nájsť. Baby sú asi môj talizman, lebo hneď som našla skvelý kus. Konečne som mohla pobehať mnoho obchodov, kedže s priateľom sa to jednoducho nedá. Celú Euroveu sme pobehali a našla som veľa vecí, ktoré mám na wishliste už hah.  Budúca streda bude opäť naša...hope so. Ďakujem im za príjemný deň :) Bolo to šálené. Viď fotky :D












17 komentárov:

  1. vy jste holky všechny krásné:)) šílené fotky jsou nejlepší. Určitě jste si užili hodně srandy;)
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boží fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé ty jsi tak maličká, nebo kámošky jsou žirafky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta koženka, že Vau! pekná ... a tá tretia fotka! :D:D zlaté ste dievčata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta bunda je uzasna presne nieco take by s radostou privital aj moj satnik ale zase nakupovat vo zvolene je trosku o niecom inom...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je vidět, že jste si to užily :) Nádherné fotky! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bundička že 100 bodov :)a ak ťa môžem poprosiť odpovieš mi na formspringu čo najrýchlejšie ak sa dá . ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Prosím, odkaď je to tílko Jack D.?
    http://danielapisingerova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná bundička :) Taky bych měla začít shánět věci z wishlistu, ale nikde je nevidím v obchodech takové jaké bych chtěla ! :D Pujč mi ty tvoje kamarádky ať mi taky přinesou štěstí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dení, odkial máš mega šupa masaker bundičku ? :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vidím, že jste si to krásně užily!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Bundicka je nadherna, len odkial je?? :)

    OdpovedaťOdstrániť