pondelok, 29. októbra 2012

MAC blushes review



Ahojte, dnes to bude recenzia na lícenky od Mac cosmetics. Vždy som po nich veľmi túžila, ale nechcela som si ich objednávať z ďalekého zahraničia a ani zo stránok, kde bolo všetko zbytočne predražené. No natrafila som na stránku www.parfums.sk , kde začali mať aj kozmetiku MAC. Síce tam zatiaľ nemajú široký výber, ale dá sa určite vybrať ;). Na stránke nájdete veľa iných značiek ako napr. Estee lauder, lancome, bobbi brown, dior, atď. Ceny sú priateľné. 
No ale k MAC! Kedže nedôverujem veľmi e-shopom. Tak som si najprv objednala iba lícenku. Samozrejme prišla v poriadku, tak som v objednávaní pokračovala. Na ďalšie dva produkty urobím pak recenzie ak budete chcieť. A určite budem v objednávaní pokračovať, ale počkám si kým doplnia sklad.


MAC blush Melba
Lícenka v odtieni Melba (LINK) je matná broskyňovo ružovkastá farba. Na líčkach je to nenápadná farba. Keď chcete prirodzený vzhľad, tak tento odtieň je ideálny.
Obal ma uchvátil. Super aj na cestovanie. Škoda, že nemá zrkadielko, ale aspoň vidíte odtieň bez toho aby ste to otvárali. 
Gramáž je 6g. Sú aj vačšie objemy líceniek a aj menšie. Používam ho už celkom dlho, ani neviem možno 2 mesiace? A ani nie je vidieť, že ho používam takmer každý deň.
Pigmentácia je skvelá, aj keď pri tomto odtieni to až tak vidieť nie je. 
Nanášanie je taktiež skvelé, nepráši sa a stačí jeden krát pretrieť štetcom a máte vystarané :)  
Výdrž je takmer 10 hodín. Keď ho zafixujete s translucent púdrom, výdrž ešte predĺžite.
Ja som sa jednoducho zamilovala do tohto produktu!  



MAC blush Ambering rose
Odtieň Ambering rose (LINK) je jemne trblietavý červenobordový odtieň. Na prvý pohľad po otvorení som sa tak trochu zľakla, kedže je to dosť tmavá farba. Ale po prvom otestovaní sa obava, že ho nebudem používam vytratila. 
Pigmentácia je taktiež veľmi intenzívna. Stačí naniesť veľmi malé  a líčka sú krásne červenkasté(nie nevyzerá to ako Marfuša style). Dá sa s tým aj jemne vykontúrovať líčka, kedže je to tmavšia farba. Jednoducho, keď nanesiete to správne množstvo, tak je to vážne veľmi pekné. Je to celkom nezvyčajná farba lícenky. 
Výdrž je taká istá ako pri Melba. 
Jednoznačne sú to moje najoblúbenejšie lícenky! Oplatí sa zainvestovať tých 17€.



+ dlhá výdrž
+ silná pigmentácia
+ jednoduché nanášanie
+ praktické balenie


12 komentárov:

  1. prva je úžasná najúžasnejšia ;*)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou fakt skvělý ! Božský ! Chtěla bych je ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozerala som ich tiene a je to celkom divočina :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné :) Mě se líbí Melba ...

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. s parfums objednávam šampóny,a tie sú tam geniálne,aj bioderma je tam lacnejšia :D na mac a bobbi brown sa chystám ale nemajú tam teraz také odtiene aké chcem tak čakám na ne tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Súhlasím s tebou, že sa oplatí investovať. Ja mám dokonca odtieň LOVERUSH, čo je tmavobordová farba, ale keď sa nanesie jemne vyzerá úžasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvařenku od Macu bych si nechala líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť