štvrtok, 4. októbra 2012

líčenia v magazínoch


Ahojte holky moje. Práve si čítam magazín La Femme.Vždy to bolo tak, že na mólach majú modelky úplne jednoduché líčenia. Okej. Ale v každom módnom magazíne sa vyskutuje návod ako si takéto líčenie spraviť...Načo pre boha? Však je to jeden tieň na celkom oku ! Ja viem, vizážistky majú veľa modeliek, ktoré musia nalíčiť za veľmi krátky čas. To mi je úplne jasné, ale nechápem prečo magazíny na to berú taký veľký ohľad. Na internete nájdete hromadu krásnych líčení a nie aby dávali do magazínov tieto super líčenia s návodmi. Prečo tam nedajú niečo poriadne? 
Napríklad toto líčenie s návodom je v La Femme Myslím si, že toto by zvládlo aj 3 ročné dieťa. A to mi musíte dať za pravdu...
Jednoducho takéto líčenia sú skvelé na môdne prehliadky, ale nie do magazínov s návodmi.
Konečne som sa odhodlala napísať niečo čo si myslím. Možno nebudete so mnou súhlasiť, ale budiš, je to môj názor.

26 komentárov:

  1. souhlas..je to jednoduchý a pro mne NEPĚKNÝ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pravdu mas - to co je na prehliadke, vacsinou doplna model, ktory baba predvadza a urcite to nie je nieco, co by mali zeny nosit na bezny den! potom by sme vsetky vyzerali ako Martinka z Turca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pravda tiež by som radšej uvítala v časákoch profesionálne líčenie napr celebrít a nie modeliek z mól navyše si neviem predstaviť toto žeby som nosila žiadne tieňovanie fantázia linka maskara no nič... bohužiaľ každý časák dá radšej popis na takéto líčenie aby nemuseli písať niečo komplikovanejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. abych řekla pravdu nikdy jsem si nevšimla, že by byly na takováto líčení návody. Vždy se inspiruji fotkou, techniky jsem se snažila vychytat podle you tubka. Ale celkem si mě pobavila, jestli opravdu existuje na líčení, jako je na fotce nebo podobné, někde návod:D souhlasím, to by opravdu zvládlo i dítě.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Souhlasím v plném rozsahu, moje malá sestra by to určitě zvládla :))... Navíc ani si nejsem jistá zda bych se s tímto líčením odvážila mezi lidi...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale jo, souhlasím! Navíc tohle líčení je vyloženě hnusné - dokonce jsem četla v nějakém návodu na líčení, že namalovat si jeden stín přes celé oko je prohřeškem v líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rozumiem ti:) Vôbec si neviem predstaviť ,že by niekto vyšiel von s takýmto líčenim :D Tiež pravda ,že možno je ľahšie napísať návod na takéto primitívne líčenie ako na krásne ale komplikované. Myslím ,že keby dám 5 ročnému bráchovi do ruky šminky a ukážem mu obrázok bez problémov by ma namaľoval :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to jednoduché a hlavně se mi to nelíbí.. Neumím si představit, že bych v noci natožpak ve dne někam šla s tímto oranžovým stínem přes celé oko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. módne plátky kupodivu nečítam.. práve kvôli takýmto stupiditám, ktoré ma absolútne nezaujímajú.. radšej si kliknem na Deni Veveričku :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéé takle nalíčit bych i dokázala :DD Škoda že je to tak hnusný i na tu přehlídku :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  12. myslím si, že takýto "make-up" je celý pritiahnutý za vlasy. No uznajte, ja by som s takýmto oranžovým tieňom na očiach určite nevyšla do ulíc..

    http://www.bymiamou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tiez som si kupila la femme a som sa dost cudovala..
    uz keby len bloggerky dali a ich licenia napr. teba :) lebo to nezvladne len tak hocikto.. ale taketo licenie akoze zoberem daky stetec (alebo este lepsie prstom do toho dzabnem) a dam si to na oci..
    na extravagantných prehliadkach tomu rozumiem ale chcela by som jednu vidiet čo by tak vysla na ulicu :) (mozno sa aj take najdu..uz som videla dost makeup katastrof.)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja hlavne nechápem, prečo dávajú návody k takýmto extrémne extravagantným a nenositeľným veciam :D seriózne, oranžový tieň je strašne neslušivý&nepoužiteľný a dať si ho na 90% oblasti oka je pritiahnuté za vlasy -.-

    pozývam na parfémovú giveaway:
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja mám pocit, že chcú celkovo potlačiť krásu modeliek, aby vyniklo oblečenie. Takže nemaú byť pekné, len ich treba čo najviac zoškarediť =D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pravdaaaaa.. šak ked tak vyjde na ulicu ta ju vysmeju... z prehliadok sa neda nič.. ani vlasy ani make up a oblečenie už vôbec nie!!! nenositelne!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Takhle bych se asi nikdy nenalíčila :) Nelíbí se mi to .. .

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Haha to máš pravdu, že toto by zvládol úplne každý... určite by viacero žien uvítalo skôr návod na pekné a použiteľné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Podobný problém mívám, když občas koukám do různých časopisů... Když už někdo někam dává návod, to to nemůže aspoň být slušivé? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. hej súhlasím... je celkom zbytočné dávať do časopisu návod takéhoto kalibru :-) asi nikto by takto nevyšiel z domu...

    OdpovedaťOdstrániť
  21. súhlas 100% návody na jeden tieň na oku- fakt super ;´D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. naprosto s tebou suhlasim deni a ako pozeram nie som jedina co si taketo veci vsima. To licenie je fakt otrasne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. súhlasim aj nie , pretoze k tomu postupu nie je napísaný LEN postup ,ale aj viac vecí okolo toho + možno sa niekomu z toho všetkého zapáči len nejaký produkt o ktorý bude mať záujem, ak je tu niekto vizážista alebo niekto kto má rád extravagantné kúsky je to pre neho..Podla mna je to oživenie pretože obyčajné líčenie máš skoro všade, a z komentárov si myslím ,že polka užívatelov používa možno linku na oči make up a lesk a to do časopisov dávať asi nebudú nie ?... je to módny časopis a myslím,že sa to tam perfektne hodí, ak chcete niečo iné tak hladajte inde :) a samozrejme ,nie každý je rovnaký a možno to už veľa ludí vyskúšalo a išlo tak aj von .... pretože ich nezaujíma názor ostatných asi tolko :)

    OdpovedaťOdstrániť