piatok, 19. októbra 2012

ELF novinky-reviews part I.



LIP STAIN 


Ako prvé vám predstavím novinku, ktorá ma asi najviac prekvapila a to Lip Stain fixka na pery (link)Ja si potrpím na pery, takže ma potešilo, že mi zaslali tento produkt.Je to rúž vo fixke v odtieni Crimson Crush (červeno-bordová) a kedže som sa ešte nedopracovala ku kúpe podobného produktu, tak ma to veľmi milo prekvapilo. Nevedela som najprv, že čo mám čakať od tohto produktu a ako sa bude nanášať. Ale na moje prekvapenie sa nanáša veľmi jednoducho a z vládnuť by to mala každá z vás. Štetček, alebo lepšie povedané hrot je na konci zúžený, čo znamená, že sa dajú krásne vytvarovať pery a aj bez pomoci kontúrky. Čítala som, že je to lepšia fixka ako bežne drogériové, čo ja bohužial povedať nemôžem, kedže ako som písala nemám žiadne iné fixky otestované. 

Sýtosť je veľmi dobrá, ale kedže je to fixka, tak je to matná farba a nie je to krémové ako bežné rúže. Čo sa nemusí každej zapáčiť, ale jednoduché riešenie je pridať lesk alebo balzam.
Jedno obrovské plus dávam za výdrž! Je neskutočná... Ja som to prvý krát testovala večer a snažila som sa to dať rôznymi metódami potom dole, no niečo tam stále ostalo, až do rána. Vôbec sa to neotláča. Takže ak hľadáte niečo trvácne, tak toto je určite to pravé!
A fixka obsahuje vitamín E, ktorý hydratuje vaše pery a na výber máte 4 farby.
Jediné také malé mínus je, že s fixkou sa horšie maľuje horná pera, kedže pero je obrátené naopak. Stačí trošku zatriasť a hneď to ide lepšie. Ale je to vec, ktorá je logická, takže mi to ani neprekáža.

Bodovanie: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

______________________________________________

FLAWLESS EYESHADOW

Tieto dve paletky sú z radu essential pod názvom perfektné očné tiene (link). Na tieňoch sú aj názvy s popisom načo sú určené. Base-základ , Lid-viečko , Crease-tieňovanie záhybov , Line-linka. 


Túto paletku ste mohli vidieť aj v september favorites.  Táto je v odtieni Golden Goddeess so zlatavými farbami, ktoré sú trblietavéVhodné sú na bežné nosenie, ale tak isto sa hodia aj na nejakú tú svadbičku.
Čo sa týka nanášania, je malé mínus, že sa trošku prášia a spravia neporiadok. Ale pri líčení to neprekáža a tiene z tejto paletky sú veľmi dobre pigmentované.Ľahko sa dajú blendovať a vytvoriť tak smokey look.Výdrž ma však trošku sklamala, aj keď píšu na stránke, že sú trvácne.Nie je to také zlé, to vôbec nie. Len ja som už asi zvyknutá na trvácnejšie, kedže potrebujem byť nalíčená po celý deň.K obalu vám poviem toľko, že je praktické, malé. Balenie obsahuje klasický obojstranný hubičkový aplikátor a pod ním sa skrýva zrkadielko



Druhá paletka je v odtieni Tantalizing Taupe. Farby sú hnedé bez zlatavého efektu. V tejto paletke nájdete aj matné aj trblietavé tiene. Base a crease sú trblietavé, lid a line sú viac matné. Možno sa mi to iba zdá, ale tie matné tiene sú menej prášivé a o to sú trošičku menej pigmentované. Ale iba trošičku. Na fotke ruky je vidieť, že stále majú svoju sýtosť.
Inak platí to isté, čo aj pri prvej paletke.
Sú to dobré paletky, ktoré som si celkom obľúbila. A sú skvelé na cestovanie.

Bodovanie: ♥ ♥ ♥ ♥

______________________________________________

 HIGH DEFINITION POWDER

Na tento Púder High Definition (link) som sa veľmi tešila, ale trošku som sa zhrozila, keď som uvidela, aký je to odtieň. Dostala som Shimmer a povedala som si, že ani neviem ako ho využijem. Ále zistila som, že je to skvelé ako highlight. Aj na líčenie disney som ho použila a na fotkách to vyzeralo veľmi pekne. A ešte na vytrblietkovanie tela by som ho použila, na fotení napr. Ale inak neviem načo by som ho ja ešte použila. 
Vôbec nefarbí, len dodá lesk. Je veľmi jemný, ľahký na pleti  a absorbuje prebytočný maz.
Obal je celkom veľký s porovnaním s inými púdrami ( 8 g). Čiže na cestovanie a nosenie v kabelke to asi nebude až také super. Ale inak sa dá oceňiť, že je tam toho veľké množstvo. 
Púder sa sype cez sytko a vo vnútri je pribalená jemnučka veľká labutienka, s ktorou sa púder nanáša jednoducho. Je to asi lepší spôsob nanášania ako štetcom. A určite neodporúčam labutienku vybrať, pretože bez neho sa púder dosť sype a slúži ako taký druhý uzáver. (Je to nepríjemný pocit, keď po otvorení sa vám množstvo prášku vysype ešte aj za uši a potom sa len plieskate po hlave.)
Keby mám iný odtieň ako shimmer, tak by recenzia vyzerala lepšie. Čítala som dobrú recenziu na iný odtieň. Tento je proste na mňa príliš glittery a nevyužijem ho tak, ako by som chcela. To je škoda.

Bodovanie: ♥ ♥ ♥ 



Ceny:
fixka na pery-3€
perfektné očné tiene-3€
high definition púder-6,99€

15 komentárov:

  1. Ahoj Deni, už dlouho jsi nenatočila žádné video nechystáš se v budoucnu na nějaké?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta fixka na rty vypadá úžasně! jednu takovou mám od rimmel, ale bohužel dost vysušuje rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chtěla bych zkusit ty stíny, ale nenávidím třpytky a jak koukám tak jsou snad uplně všude :( Jinak skvělé recenze. Sestřenka má ten pudr bílý a ten je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vďaka Deni za review :)) nevedela som že tie lipstainy od elfu sú také dobré oproti tým drogerkovým :) tie totiž nestoja za veľa :/

    môj blog: http://styllin.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já mám fixu od NYC. vlastně dvě. jednu nude a druhou podobnou té tvé a jsou super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak z týchto vecí ma najviac zaujala tá fixka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá fixka vyzerá super :O

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pání moc povedené fotky, jinak fixku na rty bych chtěla zkusit, měla jsem jednu od NYC ale vyschla mi :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. toto asi ešte nenájdem na stránke ELF-u že?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsem ráda, že má fix plný počet bodů, protože si ho plánuji příští týden objednat :-)
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta fixa vypadá super. Máš krásně namalované oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mam fixku od Nyc a Maxfactor a je tu super vec! Konecne mozem dat snubencovi pusu aj vyzerat k svetu :)

    Inak pozyvam ta na moju prvu giveaway pri 3 vyroci mojho blogu!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nad tou fixkou rozmyslam :) krásnu farbu ti poslali :)

    a ešte ta chcem pozvat na moju prvú giveaway :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/2012/10/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť