utorok, 23. októbra 2012

ELF novinky review-part II.

A tu je druhá časť noviniek od www.elfkozmetika.sk. Rozdelila som to na dva články, lebo nemám rada mega dlhé články. Ja sama niekedy také nečítam, lebo sa mi proste nechce:D Som zlá viem. 
Dúfam, že sa vám moje recenzie páčia a pomôžu vám pri rozhodovaní. :)




Podkladový púder na očné partie HD 
Podkladový púder na očné partie HD(link)? Trošku som sa zľakla, ale to rýchlo pominulo. Táto malá kocka skrýva v sebe veľmi jemnučký prášok. Farba je biela s odleskom do ružova, ale ako všetky HD púdre vôbec nefarbí. 
Je určený hlavne pre citlivé partie okolia očí. Obsahuje vitamín C a K. Maskuje jemné vrásky.
Používam ho na kruhy pod oči, ktoré taktiež zamaskuje pomocou svetlo odrážajúcich pigmentov. A je to moja dosť problematická partia tváre.  Fialové „fokle“ pod očami mám asi po ockovi.  Bežne počúvam, aby som sa poriadne vyspala, ale v tom problém nie je.
Používam korektorovú elf paletku, ktorá veľmi dobre kryje. Jedno obdobie som používala ešte nato translucent púder, ale moc funkčné to nebolo. Preto som si myslela, že to bude niečo podobné a skončí to v šuflíčku, ale opak je pravdou.  Používam ho každý deň.  Najprv korektor a pak tento HD produkt. Nanášam ho väčším „fluffy“ štetcom . Stačí úplne malé množstvo prášku a je to. To problematické okolie vyzerá zdravšie  a je menej viditeľné. Neviem to presne opísať, ale určite tam je ten rozdiel pred a po.
A neviem či je to mínus, ale trošičku to má shimmer look, ale vážne iba trooošičku. Ale vôbec to nevyzerá zle, je to vidieť iba keď sa zahľadím zblízka do zrkadla. Takže ani neviem či sa to dá považovať za mínus, ale možno niekomu to môže vadiť...
Bol pribalený štetček, ale nepoužívam ho. Je dobrý skôr na gelové linky, alebo pigmenty, ale  určite nie na púder.
Nič mi nevadí na tomto HD produkte a mám ho radšej ako HD púder high definition.

Plusy: -maskuje vrásky a kruhy pod očami
          -nefarbí

Bodovanie: 







 Trblietavé očné tiene
Mám odtiene COWGIRL , FLIRT , NIGHT OWL.  Sú to trblietavé očné tiene (link) z radu essential. Na prvý pohľad sa mi dosť zapáčili. Po  otestovaní na ruke som bola tak trošku sklamaná z fialového odtieňa(kedže na ten som bola najviac zvedavá a tešila som sa z neho). Podľa obalu som myslela, že bude mega pigmentovaný. Fialový Flirt je slabšie pigmentovaný, ako je aj vidieť na ruke. Hnedý a čierny sú na tom o dosť lepšie s pigmentáciou.. Majú v sebe strieborné trblietky, ktoré dodávajú krásny glittery efekt.
K výdrži napíšem toľko, že je to lepší priemer. Po pretretí farba stále celkom drží, len trblietky sa rozotria do všetkých svetových strán, popadajú aj tam kam nechcete.Takže musíte byť opatrné, ale to sa dá čakať, kedže tie trblietky sú pomerne veľké. Mne osobne sa páčia tieto veľké trblietky, aj keď určite nie na bežné nosenie, ale na party ako stvorené. No keď si nepretrete oči, tiene s trblietkami vydržia niekoľko hodín.
Nanášanie je kúsok zložitejšie. Klasický spôsob nanášania štetcom sa veľmi neosvedčil. Je ho dobré nanášať prstom, alebo štetcom, len musíte štetec prikladať/pritláčať a nie rozotierať (tým pádom sa vyhnete tomu aby trblietky neskončili všade).
Dajú sa použiť na sucho, tak aj na mokro. vtedy sú farby intenzívnejšie.

        (do tohto líčenia som použila aj glittery tieň FLIRT pre trblietavý efekt)
Plusy:-veľké strieborné trblietky
         -čierny a hnedý sú dobre pigmentované
         -pomerne dobrá výdrž
Mínusy:-po pretretí sú všade trblietky
            -fialový Flirt odtieň slabšie pigmentovaný

Bodovanie: 









Trvácne očné tiene
Tieto trvácne očné tiene (link) ma ako jediné tak sklamali. Bola som zvedavá, čo to bude. Kedže som ešte nikde nevidela nič podobné. Mám odtiene Coco Loco a Misty Mauve Je to kombinácia tekutých očných tieňov a podkladovej bázy essential. Vďaka tomu by mali byť mimoriadne trvácne, čo aj sú! Len problém ja vidím v nanášaní. Aplikátor je ako pri leskoch na pery. Po rozotretí jednej vrstvy na celé viečko som zistila, že sú síce dobre pigmentované (teda iba hnedý odtieň), ale nanášanie je jednoducho zložité. Hneď po nanesení začnú zaschýnať a tvrdnúť. Vtedy už s nimy neviete nič spraviť, nijako ich upraviť.  Skúsila som naniesť druhú vrstvu, farba bola síce ešte intenzívnejšia, ale viečka som mala ťažké a tvrdé.
Určite to nie je nič extra na celé viečko. No našla som spôsob ako ich skvele využiť a to na vytvorenie linky! To už je zasa niečo iné. Hnedý sa na to krásne hodí. Linky sú trvácne a rýchlo zaschnú, takže nie je šanca aby sa rozmazali. Misty Mauve je ružovkasto-strieborno-fialová farba skvelá na rozjasnenie, či už do kútika oka, alebo pod obočie (len musíte byť mega rýchle a naniesť to radšej prstom).
Plusy:-trvácnosť
         -hnedý odtieň dobre pigmentovaný
         -skvelé na vytváranie liniek
         -nerozmazáva sa
Mínusy:-príliš rýchle zaschnutie
            -po zaschnutí nepríjemné stvrdnutie

Bodovanie: 






Glitter aplikátor očných tienov
Glitter aplikátor očných tienov (link) by mal byť v podstate určený na vyššie uvedené glitter trblietavé tiene. No po otestovaní, som zistila, že určite nie...Vtedy som si pomyslela, že to nevyužijem vôbec. Nevzadala som sa a zistila som, že je to úžasný aplikátor na pigmenty! Určite nie málo z vás majú doma essence pigmenty, alebo iné práškové pigmenty. Na to je tento aplikátor stvorený. Stačí trošku "namočiť" do pigmentov a krásne naniesť na viečko. Vďaka špicatému hrotu sa s ním sa pekne tvarovať. Do teraz som nanášala pigmenty s klasickým štetinkovým štetcom, ale s týmto sa to nedá porovnať. Je to zo silikónu a vyzerá byť dosť labylný, ale nemusíte sa báť. Je z rady studio a to hovorí za všetko.
Určite odporúčam na pigmenty.

Plusy:-dobrý tvar hrotu na nanášanie pigmentov
         -silikónový
Mínusy:-nepraktický na tiene

Bodovanie: 



Ceny:
podkladový púder na očné partie HD-4,49€
trblietavé očné tiene-3€
trvácne očné tiene-3€
aplikátor očných tienov glitter-4,49€

10 komentárov:

  1. to s tymi foklami mam aj ja a tiez po ockovi:D...skusim vyskusat ten puder lebo toto je pre mna tiez problem č.1...lebo ked sa nenamalujem si vseci myslia ze som chora:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. elf je najsuper ten púder hlavne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky za recenzi, když jsem poprvé viděla HD pudr pod oči, říkala jsem si, že je to pěkná blbost, ale teď si ho určitě pořídím!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkná recenze:) uvidím, možná něco vyzkouším:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super ! :)
    Všimla jsme si , že za chvíli máš dva tisíce ! :) Gratuluju ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie trvácne očné tiene vyzerajú na fotke parádne :D

    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluju tvoje recenze! :) Hodně začínám uvažovat nad tím, že si pár produktů od Elfu objednám.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi líbí ty glitrové oční stíny. Ty si musím pořídit :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten pudr musím vyzkoušet:) mám stejný problém

    OdpovedaťOdstrániť