štvrtok, 4. októbra 2012

elf & bbcreamshop


Včera ma doma čakalo krásne prekvapenie v podobe dvoch žltých papierikov. Okamžite sme šli s priateľom na poštu a tradáá toto ma v dvoch balíčkoch:)
Pred nedávnom(vlastne dávnom) som vyhrala spolu s jednou blogerkou ELF súťaž o najlepšiu blogerku.     
A výhra bola v podstate testovanie najnovšej ELF kozmetiky a kedže im prišli nové vecičky, tak nám ich hneď zaslali. Vedela som, že čo ma čaká, kedže mi napísali mail čo všetko mi zašlú. Ale tá radosť, keď som to otvorila bola neopísateľná :) (frajer je svedok). Takáto forma spolupráce sa mi veľmi páči. 
O produktoch vám ešte nenapíšem nič. Ale máte sa načo tešiť milovničky aj nemilovníčky elf kozmetiky.











Plus ďalšia várka radosti bola, keď som ovorila krabičku a v nej produkty, ktoré som si vybrala zo stránky bbcreamshop.sk. Som veľmi rada, že spolupráca s nimi stále pokračuje a že sú so mnou spokojný <3. Pribalili mi aj veľa testerov, takže možno aj o nich niečo napíšem apson na porovnanie.
Zaťiaľ vám iba napíšem, že tento BB krém Lioele ma vážne prekvapil svojim krytím! No viac sa dozviete neskôr. Na stránke majú mnoho BB krémov rôznych značiek, púdre, laky, rúže atď. Pokiaľ hľadáte niečo zaujímavé a kvalitné, tak si pozrite ich stránku.



A ešte vám napíšem jednu vec. Nejaké (samozrejme) anonymné osoby mi písali, že som zapredaná a všetko dostávam zadarmo. Ehm napíšte mi jednu makeup blogerk, ktorá by niečo nechcela dostať len tak. Myslím si, že to mám vyslúžené, kedže môj blog má celkom dobrú sledovanosť a dosť som sa na tom namakala. A s určitosťou vám poviem, to keď dostanem kozmetiku zadarmo neznamená, že budem klamať o produktoch. Píšem všetko podľa seba.

14 komentárov:

  1. elf je super značka

    tá BBcream vzorkovňa je supiš aj ja chcem ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už se těším na recenze :) hlavně na ten elf :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som síce od elf ešte nič nemala, ale rada si čítam recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. těším se na recenze ;) těch není nikdy dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Závist je špatná vlastnost ! Ale závidím ! :D ;)

    gaublka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty a zaprodaná? Ach jo něktěří lidi nevědí co píší. Myslim, že jsi to zasloužíš, když dostaneš něco zadarmo, protože jinak tvoji práci nikdo hmotně neohodnotí. A to, že něco dostaneš je pro nás přínos.
    Takových lidí si nevšímej Deni. Jsi skvělá a šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ..zo závistlivcov si nič nerob - boli, sú, budú a nech si trhnú nohou :) ja mám doma tiež vzorku Lionelu, len som sa k nemu ešte nedostala, tak sa už teším na testovanie - krytie je presne to, čo chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Závist je potvora jedna škaredá, která postihuje lidi, kteří moc mluví (samozřejmě invisible na internetu), ale sami nikdy ničeho nedosáhnou!
    Recenze na BB by se hodila - stále vybírám a stále nevím který :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak už se nemůžu dočkat recenze:)
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no ja sa uz asi mesiac snazim niekoho zlanarit na to aby si somnou nieco z elfu objednal ale bohuzial sa mi nedari lebo nasla som nejake veci co by som chcela ale neoplati sa mi to ked mam malu sumu a musim aj postovne platit :/.....ale je to super stranka asi milion razy si ju prezeram a hovorim si co si objednam...najradsej by som si vsetko objednala:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. k obrázkom - DOLLIPS lipstick vyzerá supercute :O
    k tým posledným riadkom - niektorí ľudia /aka anonymovia/ sú strašne jebnutí, občas človeka ponižujú za úplne normálnu a obvious vec

    pozývam na parfémovú giveaway:
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Len závidia, každý z nás chce veci zadarmo, je to prirodzené, len niekto sa snaží a dosiahne, čo chce. Za to tí ostatní, lenivci, čo nič nedosiahnu radi vedia len nadávať! Kašlať na nich, treba si užívať tvrdo vypracované výhody a radosti života :) Teším sa s tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásná sbírka jen co je pravda a z blbých anonymů si nic nedělej ;-)

    OdpovedaťOdstrániť