pondelok, 1. októbra 2012

easy tutorial




Opäť píšem z práce, tak som si povedala, že pridám líčenie a nie recenciu (recenzie píšem dlhšie). 
Toto líčenie som mala včera na večeri s priateľom. Oslavovali sme v sushi reštaurácií jeden rok spolubývania :) Ale to som odbočila od témy.

Takže toto líčenie je veľmi easy a celkom rýchle (je to aj vidieť). Postup je :
1. samozrejme som naniesla podladovú bázu Essence. Následne som naniesla biely očný tieň z paletky Make up studio professional na celé oko.
2. do záhybu oka som naniesla jemný hnedý očný tieň z paletky Zoeva  a vyblendovala som ho do stratena k obočiu.
3. naniesla som tekutú linku Essence a ako dolnú linku som použila čierny očný tieň z paletky Zoeva. Linky som na konci spojila a jemne som blendovala s precision brush od Elfu. Biela ceruzka Alverde "do oka".
4. na záver maskara Maybelline great lash a tradá.







Páčia sa vám moje "návody"? Páčia sa vám viac výraznejšie líčenia?

26 komentárov:

  1. Ja si neviem nikdy spraviť takú peknú linku :-/
    Vyzerá to krásne ^-^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný, já mám radši výraznější líčení, ale ještě to nemám tak v ruce jako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výrazné líčenie sa mi páči, ale skôr na druhých :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Snad se mi podari stejna, Deni linku na hornim vicku kreslis jednim tahem?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jo a moc se mi líbí tvoje "návody". Já dávam přednost spíš jednoduššímu líčení, ale u tvých návodů mám raději výraznější líčení baví mě se dívat na ten postup. A ta linka je dokonalá <3 kéž bych tohle někdy uměla.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa velmi paci, ako vsetky bojujeme so slovami ako je "blendovanie" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ako sa snažím tak sa snažím mne sa to takto pekne nikdy nedá namalovať , keď tak sa podarí jedno oko stým som spokojná ale ako náhle idem na druhé to asi za svet , návody sa páčia veľmi len tak dalej :) :) a výrazné líčenia sú super i ked nemám snimi také skúsenosti lebo poväčšine dám len špiralu make up , linku a zdrham :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já si linky dělám jakoby víc vysoko:). Ty si jí děláš na mě moc rovnou:D...ale tobě to hrozně sekne:)! A mám ráda takovýhle výraznější líčení:). Jednoduchý o jedný barvě neni pro mě:D!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekné:)
    a mňaam, sushi!

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě se tvé " návody " moc páčí ! :)
    Ale je pravda , že se mi strašně líbily ty vyráznější očka , dřeba ty modré a tak ... ALe ody tebe mám ráda všechno ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hodně pěkné :) ale u mě nejsem na takové výrazné líčení zvyklá, takže bych měla ze začátku nejspíš problém :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tohle líčení je moc pěkný:) výraznější bych asi ani nechtěla, skoro se nemaluju, takže by mi tohle úplně vyhovalo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super očká....:D tak gratulujem k 1.roku spolubývania:D nech je ich ešte najmenej 100:D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné! :-) Snad se mi to taky jednou povede tak hezky ty linky. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pekné to je, ja si linku dávam každý deň a stále nemám takú zručnosť :/:D

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jsem spíš na jednoduchosti, ale občas si hodím taktéž linky, jenže takhle hezky se mi to nikdy nepovedlo:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. návody sú super a to výrazné líčenie sa ti veľmi hodí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. opravdu moc hezké :) třeba se mi to takhle taky povede :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. pekne to je! ja sa takto zvyknem licit kazdy den:))

    OdpovedaťOdstrániť