piatok, 5. októbra 2012

disney líčenie


Zdar. Včera po práci som chcela vyskúšať niečo zaujímavé a kedže mám rada zlé tety z rozprávok, tak to dopadlo takto. A keď sme už pri tom, tak by som véľmi chcela z MAC villains kolekcie niečo,ale ešte som sa nedostala do tej fázy, aby som si objednávala kozmetiku z ameriky.
No ak s týmto výtvorom som sa pohrala asi 20 minút a to je len jedno oko haha. Nevedela som si ani vybrať čo použijem. Nakoniec som použila ELF glitter fialový tieň(z balíka čo mi zaslali), pigmenty od Barry M, linku Essence, mihalnice a tieň na obočie H&M a maskaru Rimmel lash accelerator.
Mne sa to páči :) A čo vám?




49 komentárov:

  1. Perfektné to je :) ty si neskutočná šikula!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šikula ;) daj ešte nieč takéto podobné, zaujímavé...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak toto sa mi fakt páči :)

    parfémová giveaway:
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. brutálneeeeeeee :O Deni, ty jsi talent !:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wauuu :) najkrajšia je tá posledná fotka:D si šikulka;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vau :O. Je to krásne a si nesmierne talentovaná :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. První obrázek oka - "jo, hezké"
    Druhý obrázek oka - "ty řasy jsou fajn"
    Obrázek obličeje - "waaaaau" a brada na zemi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na tej poslednej fotke sa riadne podobáš na tú "zlú tetu" :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na tej poslednej fotke sa riadne podobáš na tú "zlú tetu" :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpadla som práve :) ..neviem aké slovo mám použiť ...napadá mi len skvelé, geniálne,krásne,bohovske :D..skvela práca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no ale odličovať by sa mi to nechcelo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné !
    Takové to mám ráda ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páni ta fialová je úžasná:0)

    http://www.curllygirll.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. to je úžasné líčení, doslova pohádkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ježiš, ty jsi šikovná! Vypadá to uplně skvěle:D hlavně,když si dala k přirovnání ten obrázek kreslený! :))
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Toto ti vyšlo-geniálne! A máš naozaj dokonalé obočie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. To si děláš p*!!! To je úplně užasný !

    OdpovedaťOdstrániť
  18. asi by som dala bledsiu fialovu, ale inak super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krasne Deni:) Bola som zvedava, o ktoru postavicku pojde, takze ta posledna fotka s celou tvarou v porovnani s carodejnicou je naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné , takéto milujem ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Úžasné!! Jsi vážně šikovná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. skvělé záhlaví designu! :)
    a tohle líčení je přímo božské

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Perfektní :) Zvu tě na giveaway
    http://www.animaestilo.blogspot.com/2012/10/giveaway-kik-kabelka.html

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Líčení je dokonalé a klobouk dolů před tvým umem, já bych se takto namalovat nedokázala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Skvělí nápad a perfektní pigmentace stínu:)Palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť