utorok, 30. októbra 2012

Bioderma Matriciane

Zdar. Včera mi prišiel balíček od Biodermi, ktorý ma veľmi prekvapil. V piatok mi volal kuriér, že má pre mňa balíček a ani mi nevedel povedať, že čo to je a bol tak neschopný, že ho nevedel doručiť na opačnú stranu sídliska ako mal...proste hlupák arogantný. Ale tak ja mám "šťastie" čo sa týka doručovania. 
No a dostala som balíček s novinkou z dielne Bioderma Matriciane. Sú to produkty ANTI-AGE proti starnutiu pleti. Viac si môžte prečítať na ich stránke www.matriciane.sk/.
Mám produkt Matriciane Multi-Défense. Je to revitalizažný krém, ktorý je určený mladým ženám, ktoré žijú v meste a sú vystavené zosilnením agresívnym vonkajším vplyvom. Je to určené pre ženy od 25 rokov vyššie. Ale uškodiť mi to neuškodí, takže hravo do testovania. Viac napíšem neskôr. Zatiaľ iba fotky...
A mimochodom stále platí pri registrácií set vzorkov zdarma :)
(aj Pištovi sa páčil balíček:))









14 komentárov:

  1. aj som sa pokúšala registrovať,ale v tom ich dotazníku mi vôbec nejde písať @,a ani mäkčene,tak mám smolu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je zaujimave:/ ja som to dnes vyplnila pre maminku a slo mi to ..neviem kde je problem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vzorečk zdarma ?! hm zaujímavé ,to musim vyzkusat :D
    PS : Inác ,moc pěkne napísané ! :)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som sa registrovala uz daaavno a balicek nikde :-/ a tiez pre mamcu :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne prišli dnes a to som sa registrovala ale 2 týždne dozadu možno aj menej

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já tiez cakám :D Snad sa dockam ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne vzorky prišli v piatok a objednávala som asi pred dvomi týždňami... a venovala mamke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá dobře, uvažovala jsem nad tím, že ho pořídím :) ale uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teším sa až o tom napíšeš viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A dosel vam nejaky email potvrzujici registraci ? mne taky jeste nic neprislo a to uz je to fakt doba co sem to zkousela ..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som sa registrovala hned ako som sa o tom dozvedela a baliček mám od piatku doma :)

    OdpovedaťOdstrániť