pondelok, 15. októbra 2012

bioderma matriciane

Ahojte. Pred pár dňami začala kampaň na dlhoočakávaný ANTI-AGE rad MATRICIANE, ktorý obsahuje tri krémy a jedno sérum. Viac sa samozrejme dozviete na  www.matriciane.sk

Keď kliknete na link, tak vám udrie do očí veľké lákadlo. Keď sa zaregistrujete dostávate zdarma BEAUTY MATRIX SET, ktorý obsahuje matriciane rides(2ml), matriciane fermete(2ml), matriciane serum(2ml), sensibio H2O(10ml), matricium(1ml) a zákaznícku kartičku. 

Plus sa bude ešte žrebovať! 100 cien získajú práve tí, čo sa zaregistrujú. 
1x výhra je dermatologický zákrok podľa vlastného výberu v hodnote 1000 eur
2x balík kompletnej ANTI-AGE starostlivosti vhodnote 100 eur
97x omladzujúce protivráskové sérum Matriciane sérum v hodnote 27,50 eur




5 komentárov:

  1. aj ja mám o tomto prednastavený článok.. celkom zaujímavá akcia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ja som sa zaregistrovala na ceske... tak sa mam aj na slovenske??? Som z toho mimo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prišiel ti nejaký potvrdzujúci mail?? Lebo ja som registrovala, vyplnila a dotazník a len tak ma hodilo na produkty... Tak neviem či ma zaregistrovala...

    OdpovedaťOdstrániť