nedeľa, 23. septembra 2012

giveaway with dear friends clothing




A tu je pre vás sľubovaná giveaway, ktorú sme vymysleli pre vás spolu s DEAR FRIENDS CLOTHING. Súťažiť sa bude o tielko a dve super tašky. Dúfam, že som vás potešila a že sa zapojíte. 

PODMIENKY:
1. byť mojim sledovateľom cez GFC (kedže je to pre mojich verných)
2. dajte like TU (nepovinné, iba ak chcete :)
3. napíšte, či sa vám páčia dizajny a čo si myslíte o dear friends clothing.

Giveaway bude trvať do 20.10.. Zapojiť sa môžu aj z ČR.
Výhercov vyberie random.org. Takže šancu má naozaj každý kto sa zapojí a dodží tých pár podmienok.
Veľa šťastia ;)


vecičky pre vás :)


203 komentárov:

  1. Dizajny sú super ! :)) a celkovo aj značka :) Super tričká mám na pláne objednávať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áá možná budu prvá, nula šancí na výhru :/ :D
    Miluju DEAR FRIENDS CLOTHING ten design, už strašně dlouho si řikám, kdy už si konečně něco objednám! :D
    s.pakostova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dizajny sú super a DFC sledujem už dlhšie aj ja, aj moji kamaráti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko splnené! Páčia sa mi veľmi dokonca mám aj mikinu a plánujem kupovať ďalej:)))

    Pozývame vás aj na našu GIVEAWAY!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  5. všechno splněno a dizajny jsou úplně úžasné a o dear friends clothing si myslím jen to dobré, několikrát jsem si již chtěla něco objednat, ale vždycky se našel háček:D tak snad tentokrát se mi něco poštěstí :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku DF mám veľmi rada :) Vlastním už zopár tričiek a som veľmi spokojná ! Motívy sú veľmi roztomilé a pekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné dárečky. O DFC si toho moc nemyslím, protože tuhle značku znám jen z tvého blogu. A tobě to vždy moc sluší.;-) Líbí se mi to. A nejvíc ta "kočičková" taška...

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem sledujem sledujem!!! <3
    JA DFC milujem! <3 maju oridžo vzory a viem ,že ked si od nich niečo kupim nebude to mať každy kedže všetko je originalne a malo kusov :))
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem :-)
    DFC znacku poznám a mam ju rada ;) motivy su veľmi pekné.
    niki.1997@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to tielko je uplne super :)
    páči sa mi velmi..aj tašky :)
    sledujem ta davno pradavno :)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem, lajkujem. :)
    Ten dizajn je superský, hlavne tie tašky sa mi pááčia, ale triko to takýýý :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak tohle se mi hosně líbí, ale značku jsem do ted neznala :)
    A ta taška s ptákem, wau!
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem .. a o DFC viem len z tvojho blogu takže ešte nemám také skúsenosti, ale potlače su pekné ;)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. miluju jejich originalitu. a taky miluju jejich soutěže. co mě třeba hodně zaujalo je ta DIY soutěž o trička:)

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. dfc miluju! ty veci jsou uzasny!

    valhrubesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. od DFC už mám doma 2 trika - moc pěkná práce... :) jedno z nich je moje nejoblíbenější v šatníku :)

    sima.sony@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sleduju všude, kde to jde, like jsem taky dala.

    DFC mě nadchlo, fakt parádní! Fakt bych si přála někdy vyhrát, nejlíp teď! :-))
    Nejkrásnější to tílko.

    b.skockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sledujem , like je tam už dávno , a ich veci sa mi veľmi páčia sledujem nové kolekcie a aj každý dizajn i ked som si este ziadne od nich nekúpila a tašky sú tiež úžastné :)
    dixie_33@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Dear friends clothing je super.. dizajny sú skvelé a páči sa mi aj DIY súťaž kde môže človek vyhrať s vlastným nápadom :) počkám si na novú kolekciu a chcela by som dačo čo najrýchlejšie objednávať kým budú kusy ... + milujem tvoj blog..;)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Blog sledujem už veľmi dlho :)
    DF je super, originálne designy, nikto v mojom meste to nenosí, takže je to výhoda. Je úžasné, že máme aj na Slovensku takéto značky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. znacku sem neznala, ale libi se mi ! :)
    kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja o tejto značke počujem prvýkrát,idem asi pogugliť :)))
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Líbí se mi moc styl těchto triček, protože je to originální, neokoukaný a nemá to každý! :)

    makyy9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Dear Friends sú skvelý.. milujem ich návrhy a taktiež sa mi moc páči DIY súťaž kde človek môže vyhrať s vlastným nápadom :) zatiaľ od nich nemám nič ale chcela by som z najbližšej kolekcie objednať čo najrýchlejšie lebo väčšinou býva len málo kusov + zbožňujem tvoj blog... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. svoje prvé df tričko som si kúpila na grejpe, s potlačou Poa, ktorého nadovšetko milujem, tým pádom je veľmi vzácne a tak si ho držím ako v bavlnke, inak je to skvelý projekt skvelých ľudí, kt. robia konečne niečo originálne, kvalitné a za dostupnú cena :)
    takže veľmi veľmi, dúfam, chcem!
    tuszka117@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sleduju uz delsi domu :)
    DFC zboznuji, jen si nikdy nestihnu nic koupit, vzdycky to rychle vyprodaji :D
    jsi skvela!
    juanit.zapaterito@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. sledujem už dávno :)
    2. dala som lajk ;)
    3. DFC je super!! :) mám rada tie vzory
    alice9xo@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sleduju:-) A DFC se mi moc líbí!!:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. DEC majú originálny dizajn majú svoj štýl a to sa mi na tom veľmi páči. K DFC som sa dostala cez tvoj blog a musím povedať, že to je ďalšia pozitívna vec ktorú som sa dozvedela na tvojom blogu. Mám rada všetko originálne a nápadité. Ako už bolo spomínané viem, že keď si od nich niečo kúpim tak to nebude mať každý. Preto mám veci od nich veľmi rada ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. DFC majú skvelé veci:) plánujem si niečo objednať:)
    eli.sivak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Vypadá to zajímavě. :)
    InsaneAnne@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. mám rada značku DF,už som plánovala že obiednam tašku s dizajnom mačky :D a už som pripravila diy tričko DF takže dúfam že tentoraz budem mať štastie a vyhrám niečo od DF :)

    szabonorina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. krásná giveawy :-) DFC moc neznám, sem tam kouknuna web ale žádný kousek nevlastním :-)
    KristyCub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. DFC mám rada, mám od nich zatial iba jednu vec no verím, že môj šatník ochvílu zaplním nejakou dalšou vecou od nich :)). a dizajny su krásne ;)

    Deni vážne super Giveaway.

    OdpovedaťOdstrániť
  36. líbí, líbí, líííbííí :-)) obzvlášť toto: http://dearfriendsclothing.bigcartel.com/product/deer-women-s :-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. To je bozi giveaway, uz nekolikrat jsem si chtela neco objednat, ale jeste jsem se k tomu nedostala :D
    Nejvic se mi libi ty tricka s jelenem a s kockou:)
    Splnila jsem vsechno, doufam, ze se na me usmeje stesti! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  38. design je orginální, k tomu není co dodat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. sledujem ich už dlhšie a ich dizajny sa mi veľmi páčia :) mám v pláne si od nich niečo aj sama kúpiť

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj :) Na fb som si pozrela aj ine fotky a mozem povedat, ze dizajnovo su dost zaujimave, najviac sa mi pacia obrazky, na ktorych je kluc a aj strom so sovami alebo jelenik su fajn :) Celkovo je to originalne a drzim palce ludom, ktori za tym stoja ;)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. ou ou ou! sledujem, aj DF na facebooku, už dlho :) zatiaľ mám od nich len jedno triko, ale je dokonalé, úplne najviac! milujem ich dizajny, konečne niečo nové, iné a hlavne.. na Slovensku! :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. DEAR FRIENDS považujem za vrchol slovenskej tvorby. Michal je pán a niekoľko tričiek už vlastním.. ako Straight Edge, kotvy a Edgar Poe. Škoda že vyberá víťaza random, tak by som napísala omnoho viac a bezkonkurenčne ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  43. majú svojský dizajn a to sa mi na nich páči :)
    ivana.bakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. z dear friends sa mi páčia najmä tričká s potlačou zvierat, nejaké čierno-biele by som hneď brala :D
    a samozrejme ťa sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Sledujem:)
    Milujem DF,hlavne trička a mikinky majú úžasne:)
    gretka.mal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. dear friends ľúbim, s kamarátkou sme si od nich objednali rovnaké mačacie tričko :) čiže mačacia taška by sa do zbierky hodila!

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Krásne dizajny :) jednoducho božské :) škoda že som ich neobjavila skôr... ale tak lepšie neskoro ako nikdy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Dizajny sú skvelé ! Hlavne tričká sú jednoduché ale majú istý šmrnc a strašne sa mi to páči, celá značka je úplne super, dúfam že to vyhrám :)

    251lalia251@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Majú zaujímavé a originálne dizajny. :)
    luciam28@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  50. DF majú krásne svetríky takže s dizajnmi som ja úplne spokojná a pre priateľa kupujem vždy od nih triká :) samozrejme som sledovateľom, inak super nápad takáto giweavay Deni!

    OdpovedaťOdstrániť
  51. dizajny super u Dear Friends a ešte lepšie u teba na blogu! už dlho tie trička obzeram, bohužiaľ som sa zatiaľ nezmohla na objednávku :P držím si palce ! :D

    lucysdiaries@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. mají úžasné věci!

    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. no čo k tomu dodať celé dfc je skvelé mať tak niečo na sebe asi sa rozplyniem,jednoducho krása,originalita v jednom..love it ;)
    http://janka-weareallbadkids.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Jeeej, dear friends maju uzasny dizajn, nenapodobitelny a jedinecny, preto sa mi tak paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. DFC mám ráda, taky od nich mám moje nejoblíbenější tričko a na tu tašku s kočkou jsem měla spadeno :))

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Asi tu za tu dobu, než skončí soutěž, bude tak 1 000 komentářů, ale i já se přidám :)
    Motivy jmenované značky se mi moc líbí a myslím, že vyráběji opravdu vkusné a moderní oblečení, které může nosit úplně každý. Snad budu mít štěstí..:)
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Tak to je super, a tričko je krásné :). Design je prostě parádní :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Dizajny od DF sú krásne, originálne, jedinečné, presne ako ty Deni :) zatiaľ nemám ešte nič od nich, ale uvažujem už dlhšie niečo si objednať. Páči sa mi veľmi to tričko so sovou ktoré máš..ale nakoniec, na tebe vyzera všetko super :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. tak DF som objavila až vďaka tebe, takže ešte len objavujem, ale tričká mi padli do oka, ako prvé zatiaľ :)

    podmienky spĺňam :)

    monicainessence@gmail.com
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  60. O DF jsem se dozvěděla jen díky tobě a jejich designy se mi moc libí. Určitě plánuji v budoucnu něco objednat
    ivulka0012@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  61. sledujem :), lajk som dala :) a podla mna maju bohoovske veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. DCF jsem poznala díky Tobě a dost jsem si tuto značku oblíbila. Už mám jedno tričko doma (miluju sovy!), dizajny jsou parádní a už se nemůžu dočkat nějakých nových :)
    ane.smejkalova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Ty jsi prostě sluníčko, Denisko :)
    nádherná give-away, ale stejně jsem nikdy nevyhrála, ačkoliv se zapojím :)
    Sleduju tvůj blog,facebook,YT,Lookbook,Gifyo i Bloglovin' denodenně a úplně tě žeru. Tvůj styl,tvůj blog, všechno !
    I kamarádkám tě pořád cpu, ať taky sledují tvůj blog, myslí si o mně, že jsem padlá, nu což :D
    Díky tobě jsem "poznala" o trochu více, co to Dear Friends Clothing je.
    Mají úplně úžasné designy, akorát na můj vkus :) žádná značka se mi ještě takhle nezalíbila, jako právě tato :) Byla bych moc,moc,moc ráda, kdybych giveaway vyhrála :) cena je nádherná a já si teď nemůžu k objednání z jakýchsi důvodů nic pořídit...
    Pac a pusu bez rámusu :) :D
    Rebecca.fuhller11@gmail.com , Pauline.

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Ahoj :) Zdravím z Čech :D Designy jsou krásné a naprosto originální. Ale stejně si myslím že toto oblečení sluší nejvíc tobě! ;D
    mona.mj@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ahoj, značku som doteraz nepoznala, ale k tebe občas nakuknem, takže tvoj blog poznám a oddnes aj sledujem:-) Dizajny sa mi páčia, sú veľmi hravé, to ja môžem:-D

    pozdravujem

    lackova.viera@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. dizajn mrte krásny :) určite budem rozmýšľať o objednávaní z ich stránky:)zacharovamoni@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Veľmi krásne motívy, aj po umeleckej stránke,už dlhšie rozmýšľam že si aj niečo objednám :)Veľmi pekne sedia, hlavne na tebe ale tak ty si dokonalá.. a like už tam je dávno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Skvělá giweaway.. :) Myslím si ,že design DF je jednoduchý, ale přitom jsou uplně nádherné.Je originální. Nejvíc se mi asi líbí to tričko s jelenem. Chcu si někdy od nich něco objednat, ale kdy to nevím. :D uvažuju na vánoce. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  69. dyzajny jsou super,obzvlast ty tasky..nadejna znacka!
    novotmar@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. všetko splnené,Dear Friends sledujem už dávnejšie,mám od nich už zo 3 tričká.milujem ich design-y a všetko okolo toho.veľmi by ma výhra potešila, rozšírila by som si zbierku :) lucia.uhrinova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Mají skvělé věci, hlavně ty trička!! :))
    darca.mar@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. najlepší design, originálny :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Moc se mi líbí tato značka, už jen pro to, že můj přítel a kamarádi vlastní pár kousků a u některých mě mrzí, že nebyli v dámském provedení:) Hned bych něco brala:)

    anulinka@post.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. celé DFC je uplně boží....ty jejich věci se mi strašně líbí :)
    petussssssssss@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Dizajnysounádherný :DAnázormám takový že tam maj docelaoriginálnía hezký věci bohužel semseještěnedostalak tomu si něco koupit:DD
    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Vecičky sú super,krásne motívy a všetko :) Bolo by super mať také doma.
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  77. tričká sú podľa mňa originálne a moderné. Vzory či dizajny sa mi veľmi páčia a myslím že by ma fakticky potešilo vyhrat najmä to tielko, bez tašiek sa obídem. :)

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  78. majú orginalne nápada a tých dizajny su naozaj úžasné,:)
    alihodur@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. oblečenie od DFC je naozaj krásne už len preto že je originálne :) už dlhší čas uvažujem nad tým že by som si niečo od nich objednala
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. jejich designy jsou úžasné! už několikrát jsem na ně koukala:-)
    maruska.benatska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Nemam nic od nich aj ked som velmi rozmyslala:) strasne sa mi paci styl tricieek :)
    Cartoon-.-Network@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Dizajny od DFC sa my mimoriadne páčiu , sú jedinečné, milé , proste super !!
    Majushq@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Tvůj blog sleduju už snad rok a like má od mě DFC už taky řádku měsíců :) Jen jsem se pořád nemohla rozhodnout kterej kousek je nejlepší. Zrovna teď o víkendu jsem si řekla, že bych šla do toho tílka a tvoje giveaway mi přišla přesně do rány. Takže ještě počkám a třeba se mi tu poštěstí :) A co si o značce myslím ?? Dostala mě tak moc, že nás s přítelem inspirovala a chystáme se rozjet podobný projekt.
    bartova.maja@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Tak ja nejak DF nepoznám, objavila som ju až u teba no ich napady mi pridu velmi originalne a jedinečne :) Super veci, rada by som to vyhrala !
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  85. DFC sú super, už dlho mám vyhliadnuté vecičky od nich už len čakám na financie :D

    b.jurcisinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. DF to je úplna dokonalosť :) aj keď nič nemám zatiaľ ale v blízkej budúcnosti sa chystám niečo objednať :D

    klouy0106@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Nejhezčí. :) A luxus dess ♥

    jann-ie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Ty tašky O,o dost se mi líbí :)) a nejen tyhle ale spousta dalších věcí od DF :))
    kate.kosinova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Trička od Dear Friends sa mi veľmi páčia a majú veľmi originálny dizajn. Práve som si chcela jedno objednať, takže mi tvoja súťaž príde vhod :D.
    nathy111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  90. nocotakcumis@azet.sk

    Mega like na vecičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Dear Friends Clothing je to značka sama o sebe...
    Ich originalita je jedinečná, a je to proste značka oblečenia, ktorá zato stojí ;)
    Bola by som hrozne rada, ak by s ami to podarilo vyhrať :P
    subiskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Dear Friends Clothing je značka sama o sebe...
    Je to jedna z tých jedinečných štýlových značiek, ktorá má šmrnc :)
    bola by som veľmi rada, ak by sa mi to podarilo vyhrať ;)
    subiskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. vyzerá to celkom dobre... :) zaujímavé motívy...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Sleduju :) Oblečení mají úžasné, už dlouho plánuju něco objednat, tak jsem moc ráda že mám možnost vyhrát ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Desing se mi líbí moc a DF, už dlouho o něčem odtud sním :)
    Michaelaegnerova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Ahoj, ako vidím komentárov tu bude neúrekom :D neviem či mám dáku šancu vôbec vyhrať, ale snáď sa na mňa šťastie usmeje :) milujem tvoj blog a pravidelne chodím pozrieť či je niečo nové :) DFC má skvelý dizajn a vždy originálny vzhľad :) a myslím že štýlovo sa k tebe neskutočne hodí ;) (PS: nová kerka je prekrásna :)..) tyta20@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Dizajny zaujímavé :-) len si neviem predstaviť, ako by to na mne vyzeralo, nosím tričká bez potlace :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Ak mám byť úprimná, tak o tejto značke počujem prvýkrát. Ale dizajn trička a najmä tých dvoch tašiek je veľmi nápaditý a originálny, čiže super! =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Všetko som splnila. Značku DF mám veľmi rada a tieto veci sa mi tiež velmi páčia
    lucka.novotna6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Design je osobitý, originální a úžasný:)) Myslím, že každý by si našel nějaký kousek!!:))
    hanculinal@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  101. s hanbou přiznávám, že jsem o nich ještě neslyšela, ale jejich věci s mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Sledovatelom som. DFC majú úplne úžasné dizajny . Každé ich nové tričko je iné a má niečo do seba :) Už sa teším na ich ďalšiu kolekciu . doktorova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Mám od nich tričko Deer a som nenormálne spokojná. Odporúčam túto značku aj ostatným.

    amour.au.vogue@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Dear Friends tričká sa mi veľmi páčia a ich dizajny sú skvelé a originálne. Práve som si chcela jedno objednávať a tak mi tvoja Giveaway padne vhod :D :)
    nathy111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  105. DF vyrábajú krásne originálne veci s nádhernými motívmi. Aj niektoré jednoduché kúsky sú prekrásne a niečím zaujímavé.

    viktorialuptakova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Jéé ja milujem DFC..mám od nich aj tričečko najkrajšie so sovou :)
    Hriech nezapojiť sa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Dizajny DF mám rada. Mám rada celkovo veci tvorené z jednoduchých línií, tvorené plochami a čiarami. Tak ručne. Originálne a krásne.
    Nemám od nich nič, pretože som žieňa príšerne nerozhodné a vždy, keď si niečo chcem kúpiť, neviem si vybrať. Potom so sebou stratím nervy a vzdám to. To sa mi stalo aj na grejpe :D
    lucy.sivcak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  108. DFC poznám len z Tvojich príspevkov. No keďže je tu taká šanca :)rada by som skúsila. ........Deni, dúfam sa Tvoje sny čoskoro naplnia.

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Sleduji tvůj blog už celkem dlouho. :)

    DF má úžasné motivy a krásné věci. :) Jen mě mrzí, že v shopu mají na stránkách tak málo věcí. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  110. DFC maju super dizajny. Už dva krát sa mi stalo že som si od nich chcela niečo objednať no pokiaľ som sa dokopala k tomu nebola už moja veľkosť. :D ..npr. dizajn so sovičkami je perfektný :) Hrozne sa mi páčilo aj triko s dlhým rukávom so sovičkou no tuším že bolo vyrobene len pre chalanov..:D

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Sledujem ťa vždy a všade, aj DF mám lajknuté už dávno ;D ich dizajny sa mi neskutočne páčia, vždy chodím na ich stránky s tým, že si niečo objedám a keďže sa ani neviem rozhodnúť, nakoniec to vždy odložím. Takže by bolo super sa zase k tomu dostať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Nápaditosť tejto značke určite nechýba a pripomína mi hlavne teba. :) Vyvoláva vo mne pocit krásnych pokerovaných ľudí, ktorým chcem byť raz v budúcnosti aj ja. :)

    fkovalcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  113. asi som sto rokov za opicami, ale o tejto značke počujem prvýkrát.. možno som o nej raz počula na blogu u Cheryl :) ale keď som si tak zbežne prezrela tie stránky, tak ma to dosť zaujalo.. páči sa mi taký štýl a celé je to také jedinečné :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Jsou krásné ,mamince jsem kupovala taštičku a byla moc spokojená :-)
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Mně se DF líbí moc, mám od nich tričko 'Raven' a pořád koukám, kdy bude další kolekce, ráda bych si ještě nějaké pořídila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  116. DF milujem,už nejaký ten čas si chcem niečo objednať ibaže veci ktoré sa mi páčia sú vždy vypredané :)

    l.mitanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Jejich desing je originální, nic od nich nemám a to bych ráda změnila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Dear Friends mají jedny z nejlepších potisků, originální a né něco, co na vás vykoukne na další holčině za rohem:). Nejlepší mají ty sweaters, tričko se sovou nebo s jelenem, z minulých kolekcí taky Coffin tričko a ty tašky!<3.

    Přála bych si, aby bylo takovýhlech designérů víc a né jenom ojedinělý boží kousky právě jako DF. Nejskvělejší giveaway, Deni!

    Ale i tak se pak snad dokopu a konečně si něco objednám:).
    Protože jejich tvorba je prostě něco spešl!

    plevovasarka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Design je moc pekny a tilko by se rozhodne siklo :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Dizajny sú super, vlastním pár vecí :)
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  121. Podle mě jsou designy velmi nápadité a originální :)
    cristal-vision@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  122. dyzajny jsou moc supr! a na koupi něčeho od dear friends se už dlouho chystám... bylo by to milý dostat první kousek jako dárek ;) jsem ráda že i v našich krajinách jsou nějaký originální kreativní e-shopy.

    jane.meluzinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  123. PODMIENKY:
    1. byť mojim sledovateľom cez GFC (kedže je to pre mojich verných)
    2. dajte like TU (nepovinné, iba ak chcete :)
    3. napíšte, či sa vám páčia dizajny a čo si myslíte o dear friends clothing.

    splnene :) dizajny su super ako aj dear friends :) super giveaway :)
    michellee.1997@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Milujem milujem !:D Orginálne veci všetko a dizajn fuha super !
    izurka357@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Mají moc krásný věci, ty jejich designy se mi líbí strašně moc! :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  126. 1. splnené
    2. splnené s radosťou
    3. tie dizajny su jednoducho skvelé, ako bolo vela krát spomenuté páči sa mi originalita, simply beauty :)

    soraya6@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  127. samozrejme sa mi pačia ich veci .. komu by sa aj nepáčili však ?? ... sledovatel som ... lajkla som :D .. už iba vyhrať :D ... ale ja na taketo veci šťastie nemám :/ .... škoda ...ale nádej umiera posledná :D... Lubabalazicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  128. splnené :)...dizajny sa mi páčia,už som si aj chcela od nich niečo objednať skôr..tato giveaway ma potešila :)

    rikinka19@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  129. moc moc se mi líbí jejich věci <3 dizajny jsou super
    reginka.cieslarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Design je super :). Je to zase něco trochu jiného :).
    barahoda@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  132. obidve úlohy splnené s radosťou.. a dear friends clothing mam uz lajknutych dlho..a ich veci sa mi velmi pacia ale zatial som si este nic neobjednala.. ich motivy na trickach, kabelkach, mikinach sa mi velmi pacia, pretoze su take jedinecne, originalne su skratka super.:)

    klaudia.kovagoova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Oblečenie od DF sa mi velmi páči, dizajny sú nápadité a originálne, už len tým, že jeden kus oblečenia po vypredaní zásob nezoženiem ( čo je občas na škodu:P ) ale aspoň to nie je nič tuctové ako mnohé iné obchody či stránky s oblečením, ktoré majú jeden kus na predaj kludne niekoľko mesiacov až rokov :P :) takže v celku velmi kvalitná značka čo zaručuje spokojnosť zákazníkovi :) ( a splnila som všetko :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  134. Sledujem ich už dlho na fb a mám ich oblečenie a tašky veľmi rada :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  135. Ahoj všetky podmienky sú splnené :)) môj názor je že majú moc fajn veci :)
    môj email : kristina.konkolova@centurm.sk :))
    PS : máš nádherné tunely <3

    OdpovedaťOdstrániť
  136. věci se mi moc líbí :) často nosím podobné značky a tak :))

    Jokinka@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  137. sleduju :)
    slyším o nich poprvé :D ale co se ted tak dívám tak mají hezké originální trika a tašky :) jen by toho mohli mít víc :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  138. filozofia dosť zrejmá, páči sa mi. justinaforfun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  139. nádherné veci a hlavne originálne motívy :)
    dreamyPATHY@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Sleduju, lajkuju :).
    O tomto e-shopu slyším poprvé, ale musím říct, že věci mají krásné. Designy oblečení jsou originální a jsem si jistá, že kdybych měla na sobě to tílko, tak bych byla prostě originálně-nepřehlédnutelná :D. Tleskám.
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  141. Sledujem už dlho :) a taktiež aj fb DFC :) Ich štýl sa mi páči.. dostala som sa k nim vlastne cez tvoj blog ale určite neľutujem.. Jedno triko mám aj doma a som maximálne spokojná.. :) Niečo ďalšie by určite veľmi potešilo ;)
    Snáď sa aj na mňa usmeje šťastie :))
    stefka.galandova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  142. Ahoj:) 1. sleduju (Sabik), 2. s radostí, 3. značku znám odsud a věci se mi líbí, myslím si, že je to určitě originální a dizajny jsou propracované, takže s tím je určitě dost práce a přitom to není nějak extra drahé, prostě super:)
    banovasabina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  143. páčia,páčia,sú skvelé :) originálne
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  144. Super motívy,tricka sa nosia pohodlne a je super ze aj my si mozme navrhnut vlastny dizajn :-))Jednoducho taketo tricka treba mat :-) v obchode lepsie nenajdete ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  145. veľmi sa mi páčia, originálne a zaujímavé:)
    kirnagovamonika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  146. Značku znam až od tebe, ale rozhodně mi přijde tato značka zajímavá a design je originální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  147. vecičky su úžasne ,jedinečne, TOP..lišia sa od bežních veci :)
    Dizajn sa mi velmi páči ako buduca dizajnerka chvalim ludí ktory zatim stoja :)
    s priatelom nosíme tričká vždy s usmevom ,jedna z tych tašiek by sa mi určite hodila k mojmu každodennemu outfitu ;)
    dajakralikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  148. 1. Sleduji :)
    2. Splněno ;)
    3. V prvé řadě mě neuvěřitelně nadchlo, že to je SLOVENSKÁ značka! :) Mají jednoduché, úžasné a originální designy. Není to nic tuctového. Dokonalé naprosto dokonalé jsou ty jejich limitované edice. Cenově ty věci jsou dostupné pro každého ;)

    Kontakt: DennKamze@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  149. najoriginalnejsie co moze byt...maju uzasne napady a originalne..kazdy si najde co sa mu paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  150. sledujem - dištanční študenti...
    lajkujeem :)
    a vecičky majú úplne super, teda dizajny :)) ja mám také ráááda ;)

    killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  151. DFC dizajny sú veľmi originálne a naozaj sa mi páčia, mám od nich už jednu mikinu a plánujem si kúpiť ešte nejaké tričko...:))

    aneta.malisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  152. DF mám fakt rada ,mám od nich 4 tričká a plánujem rozšíriť zbierku :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  153. Značku jsem znala jenom odsud od tebe :) rozhodně se mi líbí jejich motivy a vůbec bych se nebránila tomu mít nějaké ve skříni :D

    maiky1301@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  154. dizajny sú super, už viackrát som si chcela niečo objednať, ale nakoniec som sa k tomu nedokopala a tak.. a bolo by fajn už niečo mať :) veľmi sympatické to je všetko.. :) a tá banda DFC ľudí mi tiež príde strašne sympatická, i keď ich nepoznám. takže im dávam 11 bodov z 10, haha. :)
    + malá trápna otrepaná vsuvka - máš mega super blog, strašne rada sem chodím a pozerám, čo je nové. a keď nič, tak idem dozadu a čítam aj staré články :D to je sila. a si jedno z najkrajších dievčat, aké poznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  155. Dear Friends mají celkem netradiční a hlavně originální designy a to se mi právě moc líbí! Možná ani není škoda, že to není nějaká super známá značka, aspoň máš jistotu, že nikde na ulici nepotkáš člověka ve stejném tričku, protože v tomhle ohledu neexistuje nic horšího :) Takže super super!

    OdpovedaťOdstrániť
  156. sleduji už dávno :)
    tahle značka se mi moc líbí, vypadá super :)

    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  157. Milujem DFC vecičky. Kvalita, dizajny, námety...všetko je skvelé. Majú naozaj originálne oblečenie, čo u nás veľmi podporujem a taktiež ceny sú podľa mňa úplne ideálne a prijateľné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  158. sledujem :)
    lajkujem :)
    dear friends clothing majú super tašky. Pekné sú hlavne tie motívy so zvieratkami, najlepšie vyznievajú čiernobiele - v jednoduchosti je krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  159. najjednoduchsia a najoriginalnejsia znacka a hlavne nasa (SK :D ), to vidi asi kazdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  160. Design se mi určitě líbí, tancuju street, tak originální oblečení vyhledávám.
    Je to prostě pohodlné, originální a in !! miluju tento styl :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  161. úžasné :) páči sa mi že veci sú originálne a nepotrebujú sa po niečom opičiť , myslím že je s tým aj dosť práce keďže sú vecičky dosť prepracované :) a odpovede
    po 1. sledujem ♥
    po 2.s radosťou :)
    po 3. hej značku poznám ,úžasné handríky :) páči sa mi že veci sú originálne a nepotrebujú sa po niečom opičiť , myslím že je s tým aj dosť práce keďže sú vecičky dosť prepracované

    OdpovedaťOdstrániť
  162. 1. sledujem :)
    2. dala som ^^
    3. ich designy sú jednoduché, vkusné, presne môj štýl :] myslím si, že je to kvalita za slušnú cenu;)

    OdpovedaťOdstrániť
  163. joo tyhle věcičky jsou super designové pecky :) romana.odehnalova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  164. sledujuu :)
    jo vidim to asi poprve :D ale fajne

    OdpovedaťOdstrániť
  165. tie tašky sú pekné,také netradičné a neobkukané,o tej značke celkovo som ešte nepočula,ale som rada,že už hej:)

    michelle.h@&entrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  166. milujem dear friends clothing!
    je to úplne skvelé!

    19natt07@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  167. sledujem a vecicky od nich sa mi pacia, origoš :)
    enkeli20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  168. 1.tvoj web sledujem každý deň! :)
    2.like som dala
    3. ich designy sú jednoduché, čo sa mi veľmi páči, pretože ja som zástanca toho, že v jednoduchosti je krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  169. all done! =) DFC milujem, konečne niečo originálne! nie ako tie tričká s potlačou (viď. napr. newyorker), v ktorých ti behá po ulici každý druhý človek =D

    OdpovedaťOdstrániť
  170. Dizajny sú božské, tričko s čííčou si plánujem zaobstarať :D

    craps@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  171. páči páči a moc :) je to iné!!
    zkoprdova@gmail.com

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  172. Sledujem+ lajk som dala;)
    a čo si myslím o Dear friends? Že sú úplne super, originálny,ľahko dostupný, no proste mega!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  173. sleduju :)

    oblečení vypadá originálně a nápaditě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  174. Veľmi pekne veci, originálne :))

    martina500@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  175. No myslím si že oblečenie majú veľmi pekné ale nepáči sa mi to že častejšie nemajú na sklade menšie čísla inak je to oblečenie originálne :)

    janiklikacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  176. Uz dlho rozmyslam ,ze si nieco objednam odtial :) skvele veci,originalne! :)
    kika.demetrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  177. ahoj dievčatá, netreba váhať a dlho čakať, kým sa odhodláte objednať, niektoré veľkosti sa nám stihnú vypredať :) ale ďakujeme za milé slová ♥ ♥ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  178. DFC znám už dlouho a miluju ty jejich originální motivy, ale bohužel nic od této značky nevlastním tak doufám že se mi poštěstí.;)

    Kisska.Zuziska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  179. Konečne kvalitný a originálny slovenský clothing. :-))
    Million thumbs up či už za staré alebo nové dizajny. :) V kútiku dušičky dúfam že v ďalekej alebo aj blízkej budúcnosti budú mať ešte aspoň jeden sxe dizajn. :))

    barbora.jozefikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  180. DFC dizajn je uplne paradny a toto tricko od nich je uplna pecka http://dearfriendsclothing.bigcartel.com/product/poe-white <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  181. DFC dizajn je paradny :) originalny a presne moj styl,hlavne toto tricko <3 http://dearfriendsclothing.bigcartel.com/product/poe-white

    OdpovedaťOdstrániť
  182. sleduji :)
    ach tak design techto veciček, tak ten se mi samozřejmě líbí, jinak bych se neúčasnila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  183. Značku Dear Friends Clothing jsem doteď neznala, ale musím říct, že vypadá zajímavě!
    teleska.k@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  184. Ahoj. Dear friends clothing majú super dizajny! Už len ten názov ,,dear friends " je priatelský a upútáva nás :) . Dizajny DFC sa mi velmi páčia! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  185. No je to presne ten štýl oblečenia, aký nosím :) tak hádam budem mať sťastie ;-) Ciernamacka@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  186. Sledujem, mne sa tie dizajny páčia. Je to také iné, zaujímavé, výnimočné a pekné.. :) Také veci nebude mať každý v meste! :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  187. Veci sú úžasné, nápadité designy a určite originálne :) navyše už názov značky sa mi strašne páči :D určite si niečo objednám, len sa k tomu nejak zatiaľ neviem dokopať keďže mám na "wishliste" asi 100 vecí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  188. doteraz som túto značku nepoznala, ale zapáčili sa mi ich zvieracie motívy a táto taška s vtáčikom je božská, myslím teda ja osobne som nevidela moc takýchto skvelých motívov a niečím sú tieto veci pre mňa originálne
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  189. DFC poznám už dlhšie a všetko čo vytvoria sa mi páči, keď objednávam si sama neviem vybrať :D zatiaľ som si od nich zaobstarala 3 tričká a sú dokonalé skvelá kvalita a úžasné motívy za super cenu čo viac chcieť :D
    duricova.julia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  190. Túto značku ešte nepoznám, ale dizajny sú originálne :)

    m_ima123@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  191. GFC super dizajn:-)Niake tie veci od tejto značky mám a sú veľmi dobré a naozaj kvalitné a na nezaplatenie :-)
    evkagibalova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  192. Dear Friends Clothing milujem ^.^ majú super motívy..sama mám dve tričká a určite ich bude viac. :)

    yumm_s@pokec.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  193. Dear Friends Clothing milujem ^.^ majú super motívy..sama mám dve tričká a určite ich bude viac. :)

    yumm_s@pokec.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  194. o dear friends clothing som už počula, ale nič od nich nemám. páčia sa mi tie obrázky na ich veciach, sú originálni :)
    barbora.vaclavova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  195. Dear Friends znám ale ještě od nich nic nemám.:/ Podle mě mají hodně originální kousky. Ale protože moje peněženka zažívá krušné časy tak si ještě nějaký ten pátek počkám než si něco od nich objednám. :D

    Vylezikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  196. DFC poznám už dlhšie a zaujali ma najmä svojim nápaditým a kreatívnym dizajnom - zvieracie motívy sú na nezaplatenie! ;) A samozrejme aj kvalitou svojich výrobkov. Bolo by mi cťou konečne vlastniť kúsok z ich kolekcie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  197. Značku DF mám veľmi rada :) Vlastním už zopár tričiek a som veľmi spokojná ! Motívy sú veľmi roztomilé a pekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť