štvrtok, 13. septembra 2012

fotky z dovolenky ♥

No ahój. Konečne po desiatich dňoch sa zasa púšťam do blogovania. Boli sme konkrétne v Podgore, ak by to niekoho zaujímalo. Bolo to tam krásne, síce dva dni bolo trošku škaredo...Bola som jediná baba so 7 chalanmi, a ako vidíte prežila som to. Mám asi 600 fotiek, ale idem pridať iba viacmenej moje. Trošku súkromia aspoň pre chalanov a niektoré fotky nemôže nikto vidieť pche....
Každý večer sme boli v nejakej reštaurácií a v jednej nám dávali stále zadarmo kolá rakija banánovice, šalát a palacinku, z ktorej som mala najväčšiu radosť, lebo som si dala tour de palacinka v každej reštaurácií.
Jednoducho to bola krásna dovolenka, ktorú som nutne potrebovala. Teraz zasa stereotypné nažívanie a v pondelok prvý deň v novej práci tentoraz v Bratislave.
A chcem poďakovať za želania príjemnej dovolenky :)

 jedna spoločná 

obľuba fotiť si nohy...



chlapci asi videli prvý krát rybičky hah



jeden večer krásne hrmelo

krevetovocuketovohríbovoslaninový mix haha

ó áno, neodolala som zrkadlovej fotke 

každodenné hody

opitý pár






 moje 

 ja mať veľmi rád kotvy!







22 komentárov:

  1. Závist !
    7 Chalanů ... !!!
    13,15 The best A 5 taky !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky :) Aj ja som bola v Podgore :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja som bola s babkou v Podgore!
    chodíme tam každý rok:)
    a inak super fotec!

    www.leavall.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wou krásný fotky a opět ti to strašně sluší!! Jinak na dovolenou bych jela taky hned xD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ešte by som popozerala fotky hihi sa teším že ti tam bolo dobre :) pekné fotky :)

    http://norinahellaphotography.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne fotky, závidím ti, že si bola na dovolenke až teraz, ja by som hneď išla znova :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne fotky muselo vám byť super:) aj ja by som uvítala nejaku dovolenku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. V Podgoře je krásně, my tam byli asi 4 x. Mně se tam líbý to okolí a to moře tam je krásně čistý. Závidim:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásný, sluší ti to všude jako vždycky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta fotka na těch kamenech je krásná :) Vypadá to, že ste si to užili, závidím :) Taky bych hned letěla někam k moři :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hnes by som šla zas do Chorvátska :) Skvelé fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. kráááasne fotky véľmi :D :) a aspoň viem že niesom sama čo ma úchylku fotiť si nohy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Velmi pekne fotky, musela to byt super dovolena :) Ja byla v Bašce vodě, tam to bylo taky uzasne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne krásne krásne :) veľmi pekné prostredie je tam ako vidím .... a určite si sa tam musela mať dobre v takej partii dovolenka jak sa patrí :D a aká nová práca v BA ???

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super fotky 8)

    Pozývam ťa na GiveAway
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. kde si koupila zenit?:) a kolik tě stál?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty fotky jsou naprosto úžasné, úplně ti to závidím! :)

    OdpovedaťOdstrániť