piatok, 21. septembra 2012

Essence pigmenty

Síce som v práci, ale napíšem vám krátku recenziu na pigmenty od essence a bázu pod tieto pigmenty.
Na českých blogoch som už tieto pigmenty videla a tešila som sa, že si ich kúpim aj ja a vyskúšam. Samozrejme kým to prišlo k nám do dmky, tak to trvalo a pár krát som odišla sklamaná. Ale dočkala som sa. Čakala som lepší výber. Skúšala som iba tiene čo by som aj využila. Niektoré boli za nula bodov...ale tak vybrala som si tieto dva.

Hnedý je veľmi dobre pigmentovaný ( z tých čo som skúšala bol na tom s pigmentáciou najlepšie). Stačí naniesť na viečko málo a dá sa celkom aj vyblendovať, keď sa posnažíte.

Druhý som chcela nejaký svetlý ako highlight. Jediný čo mal peknú bielo-sivú farbu bol veľmi slabo pigmentovaný. Tak mi ostávalo zobrať iba tento zlatavý. Zlaté farby ja moc nemusím, ale budiš. Chcela som vyskúšať ako to bude vyzerať spolu. Musím povedať, že tento zlatý je menej pigmentovaný a horšie sa nanáša. Musím toho naniesť omnoho viac, aby bol viditeľný. 

A teraz k báze. Na ruku som naniesla pigmenty a pak aj bázu s pigmentami. Rozdiel tam je celkom veľký a hlavne čo sa týka výdrže. Keď som prešla po pigmentoch rukou zišli dole. Keď som prešla rukou po pigmentoch s bázou nešli tak ľahko dole. Ale zasa taká sláva to nie je. Dala som ruku pod tečúcu vodu a hneď bolo všetko preč. Ale určite k týmto pigmentom si kúpte aj túto bázu. Nie je to obyčajná báza. Má úplne inú konzistenciu. Je priehľadná a až takej lepivej konzistencie. 

Zhodnotím to tak, že sú priemerné.Pre mňa žiadna sláva.
:)




Hnedý pigment na celé viečko, zlatý ako highlight, do kútika a dolnú linku.
s bleskom

bez blesku


Použité produkty:

BB krém Skin79
Rimmel Stay Matte make-up
bronzér Essence
blush MAC melba
púder MAC NC20
rúž Dermacol 01
lesklý balzam z Chorvátska
tiene na obočie Catrice

22 komentárov:

  1. Ja som okolo nich chodila ako okolo horúcej kaše a nakoniec som ich ani nekúpila. Na základe recenzií na blogoch som sa rozhodla, že ostanem verná svojim NYX-om, ktoré na tom budú asi s kvalitou lepšie. Ale možno keď nebudem vedieť čo s peniazmi, tak si nejaký zakúpim :D
    http://msabigaill.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hrozně Ti to s nimi sluší!
    já stíny absolutně nevyužiji, takže nic pro mě :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si už dva kúpila,aj bázu,ale zatiaľ otestované len na ruke :D a na tebe vyzerajú dobre,síce ty sa môžeš hociako namaľovať a stále budeš pekná:) mňa celkom zaujali,a ak aj bázu neminiem pod ne,možno bude dobrá pod nejaké iné tiene/pigmenty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fuha, tak som veru cakala viac.. to by sa potom nemali volat pigmenty, ale farebny prasok.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bola som sa aj ja na ne pozriet a nestala som pri tom viac ako minutu a to doslova... vobec ma nezaujali ro radsej zainvestujem viac a vezmem pigmenty od barry m.... neda sa to ani porovnat co určite vvieš aj sama ak používaš tie vzorky :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten zlatý som si aj ja kúpila, tak som na neho zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta předposlední fotka je úplně hezoučká! ^^ =)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. čekala sem lepší "zázrak" aspoň jsem předešla zklamání =)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež som po nich pozerala , i ked vravíš že žiadna sláva ja im možno šancu dám , skúsim a uvidím ked sa ogabem moja chyba :)) :) dik za recenziu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti sluší! Ta předposlední fotka je úžasná :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc ti to sluší. Já v nich zatím nijak nenašla zalíbení. Takže nic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Musím vyzkoušet, jinak jsi krásně nalíčená :)
    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. to máš fajn, u nás tie pigmenty ešte ani nie su a mylsim že ani tak skoro nebudu :D..ale tvoje sa mi pačia, no ja aj tak neočakavam nič extra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja som mala zálusk len na ten trblietavý glitrový pigment, tie farebné ma absolútne nezaujali a teraz som aj rada, že som si ich nekúpila (okrem toho trblietavého, ten ma nadchol aj naživo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kolik stojí ty pigmenty ? :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. heh ten 02 karamel mam aj ja :D uvidime, na ruke sa mi zdal kraaasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. velmi super licenie... ja som nad pigmentami uvazovala, ale myslim, ze rozhodovanie mi ulahci to, ze pochybujem ze sa k nejakym dostanem :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovedaťOdstrániť