pondelok, 17. septembra 2012

bravo článok :)

Ahojte kočky. Mám novinku... pred nedávnom ma oslovili z bravo webu, či by som nechcela písať pre ich bravo blog. Tákže už mi tam vyšiel prvý článok a rozhodla som sa napísať prvý článok o obočí, lebo ste to tak veľmi chceli. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Píšte komentáre :)
A musím doplniť, že články uverjnené na ich stránke tu nenájdete. Takže treba sledovať aj tam :)




A niečo z môjho súkromia ešte...dnes som mala prvý deň v novej práci v Bratislave v kaviarničke and I like it ! Konečne budem robiť 8 hodinovky. A hlavne kvôli tomu som chcela pracovať v Ba, aby som sa priblížila bližšie ku vizážistike, kedže v Ba je toho viac ako v Nr. Som z toho celkom nadšená a musela som vám to povedať:)

22 komentárov:

  1. gratuluju k tomu, že tě oslovili! )
    to obočí vypadá supr! :) ale já mám ofinu, takže by to byla zbytečná práce .. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deni, veľmi sa teším že sa ti darí!! :) a veľmi dobrý článok si pripravila nám o obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blahozelam :-). Pekne sa ti dari, krocik po krociku, az nakoniec budes druhy Alex ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Druhý Alex? No snad pouze co se týče úspěchů ... a ne jeho lifestyle a brzký odchod ... takže, ať jsi ještě lepší než Alex! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uuh rodi sa nova hviezda. gratulujem

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratulujem, a tesime sa s tebou :-) a ktora to kaviarnicka, nech ta niekedy pridem pozriet? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. preco si nesla za vizazistku na stredej? nerozmyslala si si to dorobit externe? ved to by nebolo ani tazke ani zle

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To ti gratuluju ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a kde robis presne v BA?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super članok si napisala, tešim sa na dalšie :) a blahoželam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. A to budeš s Míšou bydlet v Ba?Nebo jak to budeš teď dělat?Ale každopádně gratuluji k práci!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Congratulation!
    ať se ti jen a jen daří:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gratuluji k práci! a pak až k oslovení :) přecijenom článek na bravu Ti nedá tolik jako spokojenost v práci :) ty osmihodinovky budou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Páni, takové štěstí :). Gratulace!!!:)

    Zvu na giveaway o skvělé legíny z Choies.com :)
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  15. bohužel jsem tvůj blog objevila až dnes :/..ale hned jsem se stala tvojí pravidelnou čtenářkou :)). Gratuluji si moc šikovná :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Držíme palce a pozývame ťa spolu s DEWY na našu GIVEAWAY!


    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gratuluju k nové práci! na článek se určitě podívám :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Gratulujem Deni:))) vela uspechov ci uz ohladom kozmetiky, licenia alebo v kaviarnicke:D Pekny clanok:) Ja mam tiez radsej tiene na obocie;P

    OdpovedaťOdstrániť