sobota, 15. septembra 2012

biele zuby


Je veľmi dôležité mať krásny žiarivý úsmev, pretože nám to dodáva sebavedomie. 
Už dávno som rozmýšľala, že by som si dala vybieliť zuby, ale vraj to nie je také dobré pre zúbky, zbytočne veľa to stojí a výdrž tiež nie je extra. Je ešte milión rôznych metód, ale rozhodla som sa pre začiatok vyskúšať  bieliacu pastu. Vybrala som si pastu zo stránky www.nazuby.cz značky Rembrandt.
Pasta odfarbuje pigmenty na povrchu a aj v hlbších vrstvách zubnej skloviny. Má mať vysoko bieliace účinky. Obsahuje fluoridy pre boj proti zubnému kazu
Bála som sa, že bude mať hroznú nepríjemnú chuť, ale má príjemnú mentolovú sviežu príchuť.
Používa sa namiesto klasickej pasty a používam ju už vyše mesiaca(škoda, že už pomaličky dochádza). Musím povedať, že naozaj po čase som spozorovala, že naozaj mám belšie zuby, síce to nie je extra vybielenie, že svietim, ale je vidieť rozdiel a to som chcela docieliť. Teraz nemám ten zlý pocit, že mám žlté konské zuby haha a môžem sa pekne na každého usmievať :)
Takže ak chcete trošku zosvetliť svoje zúbky, skúste vyskúšať bieliacu pastu. Na stránke majú väčší výber a aj silnejšie.



10 komentárov:

  1. Túto pastu som už skúšala, ako veeeľa ďalších :) Musím uznať , že je najpríjemnejšia, ale lepší efekt bielych zubov dosiahneš sodou bikarbónou a šťavy z citróna. Moja skúsenosť.. :)http://www.youtube.com/watch?v=yd40HBTA4Rw&feature=related

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa o svoje zuby starám strašne zle a málo, síce nie sú žlté ale asi by sa mi to hodilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. že žlté konské zuby :DDDDD no hned som mala lepšiu náladu,dakujem :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím si ji okamžitě objednat! :DDD
    Zapojte se do Giveway a vyhrajte parfém od Guess! 2nd Giveway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. určitě si ji pořídím - potřebovala bych bělejší zubky :)
    Zvu tě k nám na Givaway :)
    http://shopaholicky.blogspot.cz/2012/09/ii-givaway-konecne-po-zkouskach.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chcela by som vedieť, že či tá pasta nepoškodzuje zubnú sklovinu? Teda či nemáš taký pocit že sú zuby citlivejšie alebo tak.
    http://lucygaven.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já zas nedám dopustit na pásky Crest... http://www.omlazeni.cz/belici-pasky-crest-7-17550-0.html#msg2712687 --- na fotce je vidět kráásný rozdíl

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja používam už druhú tubu ale u mňa funguje minimálne :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ano aj na mna celkom fungovala, vsimla som si zmenu :) predavaju ju aj v DM drogerii, aspon u nas som ju videla :D

    OdpovedaťOdstrániť