pondelok, 6. augusta 2012

what's in my purse



V odpovediach, čo by ste chceli vidieť na blogu sa ocitlo aj "whats in my purse". Je to článok, ktorý sa už ocitol na mnoho blogoch, takže nebudem ničím výnimočná. Skoro každá z nás má polovicu kabelky rovnakú.
Kedže v práci robím polovicu dňa, tak musím byť poriadne nabalená(hlavne čo sa týka šminiek).

Tákže k veci:
1, bloček, kde si zaznamenávam všetko, čo ma počas dňa napadne, alebo veci z práce.
2, krém musí byť! Keď si ho niekedy zabudnem, tak mi dosť chýba, kedže ho teraz stále používam aj na tetovania a suchú rúčky.
3, servítky sú klasika...
4, parfém od elite, taktiež klasika...netreba sa rozpisovať
5, taštička s kozmetikou , ktorú musím mať stále pri sebe, keď som pár hodín mimo bytu (aj keď veľa krát ju ani nevyužijem, ale je to už zvyk)
    a, hrebienok
    b, kabuki štetce
    c, dermacol make up cover-stále pri sebe
    d, rimmel stay matte púder-detto
    e, mac blush odtieň melba-love it
    f, lipsmackers coca cola a fanta-love it
    g, nyc eyeshadow palette brown eyes-na otestovanie(ale nič moc zatiaľ)
    h, muffin manikúra
6, veľká peňaženka a takmer prázdna haha. Neviem, prečo mám úchylku na veľkú peňaženky s veľa priehradkami...ale vždy je časom plná blbostami.
7,kľúče, tie nezabudnem nikdy haha. Ale vždy, kým ich vyhrabem to trvá.
8, mňamka nezaškodí.
9, mobil samozrejme so slúchadlami, na spríjemnenie cesty v mhd. Nedávno som ho takmer zabudla v robote, utekala som jak blázen! Bez neho by som bola stratená v tomto veľkom svete!
10, ešte samozrejme každé ráno hodím do tašky firemné tričko, ale to fotiť predsa nebudem :)


Dúfam, že sa vám článok páči, aj keď nie je taký zaujímavý :P

30 komentárov:

  1. Tak zaprvé: ta taštička na manikůru je fakt extra roztomilá. Zadruhé: je lepší odstín 208 od toho Dermacolu? Já jsem fakt extra bledá a žádnej makeup mi skoro barevně neodpovídá, tak jestli je 208 dost světlá:)..vím, že máš myslím 208 a 209, tak bych potřebovala objektivní radu:).
    Děkuju:)*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš naprosto úžasnou kabelku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta taška je úžasná :D A zdá se mi že v tašce máš docela málo věcí :D To já tam nosim vždycky hromadu věcí který mi většinou ani k ničemu nejsou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem v tomto asi skromná. Jelikož se mi nechce nic moc tahat ssebou, tak tam mám jen mobil, peněženku, parfém, kapesníčky a klíče. Vše je to doplněné starými jízdenkami a účtenkami, které občas zapomenu vyhodit. Ve finále je tedy pohled do kabelky nic moc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deni, mňe sa článok veľmi páči a máš úplne skvelú kabelku ktorá sa nevidí len tak na hocikom :) celkovo krásne usporiadaný článok..ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kľúče od hradu haha :) to nosím aj ja, a tiež prejde času kým ich vyhrabem :D no ale tak čo už..
    a máš úúúplne božskú kabelku!

    abeilleslife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zvlášť ta kosmetika je krásně vyfocená a máš tam supeer věci,))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mobil a hlavne slúchadlá zabúdam ja dosť často to aj keby mám autobus zmeškať tak pre ne utekám , už by som si cestu bez hudby nevedela predstaviť no zvyk je zvyk :) a taška je super veľmi sa mi páči

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článek! Ta kabelka je úžasná!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na toto téma se mi víc libila videa, ale i taktio zajímavé :) Hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mám tyhle články ráda.:)
    co to máš za mobil?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja taketo clanky mam nahodou velmi rada :) je fajn si precitat, co ostatne baby potrebuju mat kazdy den pri sebe v kabelke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To je ale věcí! Já obsah tašky omezuji na minimum, nechce se mi to všechno tahat s sebou :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mně se článek líbí, tyhle mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ahoj deni chtela bych te jenom na neco upozornit jak sem se tak divala na blogy tak sem narazila na jeden blog jedny holky ktery kopyruje tvoje články tvoje švechno -->http://toaadiaa.blogspot.cz/search?updated-max=2012-05-07T15:31:00-07:00&max-results=20&start=14&by-date=false
    nebo nevim jestli to neni tvuj druhy blog no jenom abys vedela .-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Úžasný, páči sa mi veľmi, nosíme v nej veľmi podobné veci :D Máš ale krásne veci, proste štýýl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tieto články milujem :D .. V podstate nosím v kabelke to isté až na tie očné tiene :-P
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tenhle typ článků mám moc ráda, Stay matte pudr je super, taky ho mám a jsem s ním moc spokojená :)
    Máš úžasnej blog, sleduju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. bože, milujem lipsmackery.. kde si ich zohnala? nikde ich nemôžem nájsť:D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tá kabelka je perfektná :D !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. ta kabelka je krásna a tie balzami :)) coca cola a fanta mam oboje :D su super !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Odkial máš tu kabelku? :)

    OdpovedaťOdstrániť