piatok, 17. augusta 2012

skladovací box zo sconta



Pôvodne som chcela kúpiť iba nejaké obrazy, ale zbadala som tam takúto nádheru len v červenom. Iskričky v očiach a hneď som začala hľadať, kde sú ostatné. Za 7,99 € si myslím, že je to dobrý nákup.
Je to skladačka a poskladal som to za pár minút. Sú teda v červenej, bielej a čiernej. Rozmery sú 44x25x25cm. Aj keď je to papier, tak to veľmi pekne elegantne vyzerá :) Dá sa to využiť, či už na kozmetiku, alebo na hocičo iné. Nemyslíte?
Aj krásne hodiny sme kúpili. Veľa pekných vecí tam majú v tom sconte, len škoda, že také predražené...Dnes pôjdeme pozrieť s priateľom aj asko. Chceme si totižto nejak krajšie zariadiť byt, takže sa možno s vami podelím o dobré tipy na nákupy :)
Dúfam, že som vám dala dobrý typ, keď hľadáte niečo na podobný spôsob.





28 komentárov:

  1. Šikovné :) já mám kartonové boxy červeno-ružové

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný!
    jak já už si chci zařizovat byt! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já chodim pro tyhle věci do möbelixu, tam to mají celkem levné a najdou se tam taky hezké věci:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak tie hodiny su okuzlujuce :) a krásny je ten box :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deni, ty jseš opravdu odbornice na skladovací šuflíčky.:-D Ty hodiny jsou parádní.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. také kvietkové motívy mám na nábytku najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásné hodiny :) a box taky, akorát nevim, kam bych ho dala.. :D mám všude plno.. :D

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hodiny su krasne, ale zda sa mi to vela peniazkov za papierovu policku..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vyzerá to krásne, ja už dlho hľadám niečo podobné, tak vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle doufám prodávají i v Praze:O!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzera to skvele! Ked si budem zariadovat vlastny byt co bude v dobe nedohladnej:D tak sa budem v tom vyzivat tiez:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Deni, dakujem, je to nadherne, uz viem co chcem od nasich na meniny, kedze boli na dovolenke, tak take oneskorene .)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten box je krásný a hodiny úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ty jo ten box je dokonalej :) Taky bych něco takového potřebovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Momentálně si předělávám pokoj a takovejhle krásnej boxík by se mi vážně hodil a hlavně by ladil s pokojem :) jen doufám , že je i v českém ochodě

    OdpovedaťOdstrániť
  16. hmm zislo by sa nieco take aj mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vyzerá to veľmi dobre, mne by sa to na bižu hodilo

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásny box. Akurát minule som bola v sconte, no nič také som tam nevidela. V akom oddelení si ho našla?

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nádherný :) nevieš prosím ako sa presne volá?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. To je úžasný! Docela by se mi to hodilo, když už budu bydlet u tety v bytě, kam se skoro ani nevejdu. .)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ten box je super, koukala jsem se v Praze ve Scontu a nikde nic :(

    OdpovedaťOdstrániť