utorok, 7. augusta 2012

Skin79 Gold Label VIP Super Plus Beblesh Balm


Kočky moje, už je síce veľmi pozde večer, ale rozhodla som sa, že vám aj v takúto neskorú hodinu niečo napíšem. Toto je Skin79 Gold Label VIP Super Plus Beblesh Balm, ktorý som dostala v spolupráci s http://coolbeanz.sk. Vybrala som si tento, lebo mi prišiel najvhodnejší pre moju pleť a videla som ho už na  blogoch s kladnými hodnoteniami.

Napíšem vám najpr, čo majú písané o ňom na ich e-shope a pak čo si myslím ja... s čím súhlasím a s čím nie.
Tento krém naozaj vyvoláva pocit výdatnosti, je veľmi hustý, ale nie až tak, že by ho bolo ťažké vtrieť do pleti. Je vhodný pre suchú a normálnu pokožku. 




Bielenie pre hladnkú pleť bez škvŕn. 
Redukuje jemné vrásky.
Vysoký stupeň proti UV žiareniu.
Obsahuje takmer výhradne prírodné zložky.
Dokonale farebné krytie, ale na rozdiel od make upu neupcháva póry.
Nahradí nie len make up, ale aj krém.
Zakrýva nedokonalosti pleti, pigmentové škvrny, akné a ďalšie.
Obsahuje kaviár pre optimálnu výživu suchej  alebo zrelej pleti.
Chráni pokožku pred UVA a UVB žiarením.
                                    zdroj coolbeanz.sk



Obal sa mi veľmi páči. Je akurát do mojej malej ruky hah. Je strieborný a vytláča sa pomocou veľkej pumpičky na vrchnej strane. Vytláčanie je veľmi jednoduché a ide to ľahko. Množstvo krému sa dá dobre regulovať.
Nanášanie je easy. Ako pri nanášaní hydratačného krému. Vytlačím malé množstvo a prstami rozotriem na pleť. Môže sa zdať, že je veľmi bledý, kedže farba je béžová, ale po rozotretí sa to začne vstrebávať a treba počkať pár minút kým to zoxiduje  a krásne sa zosúladí s pletou.
Konzistencia je podobná ako pri klasickom tekutom make upe. Na prvý pohľad vyzerá, že je veľmi krycí, lebo na rozdiel od iných bb krémov je viac hustejší. Ale po dôkladnom rozotretí sa vám to prestane zdať :) Pokiaľ nemáte problematickú pleť, stačí vám tento bb krém a púder na zmatnenie. Ja osobne používam ešte kvapku make upu aj keď ho už nepotrebujem...
Odtieň je iba jeden- béžová. Iné bb krémy majú viac odtieňov. Tento odporúčam pre bledšie typy.
Krém sľubuje
Čo spĺňa?
Pleť nie je mastná, je hydratovaná bez použitia hydratačneho krému, jemné nedostatky sú prekryté a neupcháva póry.
Porovnať tento bb krém s bb od garnieru sa ani nedá. Kvalitou je to úplne niekde inde. Po použití garnier sa viac lesknem a nevstrebáva sa tak ľahko a rýchlo a je určite menej krycí.

Záver:
Tento krém určite predčil moje očakávania, keďže s bb nemám také dobré skúsenosti. Nemám vôbec čo vytknúť. Takže pre mňa určite 5/5

24 komentárov:

  1. Tedy, ten vypadá překrásně. :) Už jen v té krabičce se "slámou"... Navíc ještě tak pozitivní dojmy... Mám ho tu někde ve vzorku (myslím), takže ho hned musím vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten je skvělý! Na tváři vypadá úžasně, už dlouho sháním nějaký BB cream a tento mě velmi zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla jsem ho ve vzorku a díky střednímu krytí nepatří mezi moje favority :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby mal lepsie krytie tak to uz je make up :D na bb krem na super krytie si myslim

      Odstrániť
  4. No sice mi ta fotka u teba pred a po moc nenapovie, lebo mas takmer bezproblemovu plet. ALe viem, ze s Garnierom sa to porovnat ani neda a tvoje pocity hovoria za svoje tiez :) Takze dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě přijde, že tenhle a Garnier BB kryjou tak nějak podobně. Za tu cenu pro mě rozhodně Garniere :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty máš tak dokonalou pleť že tam ten rozdíl ani vidět není :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hrozně dlouho přemýšlím o tom že si od Skin79 koupím nějaký jejich BB krém, ale po shlédnutí jejich nabídky se pokaždý nemůžu rozhodnout který si mám koupit. Všechny slibují parádní věci a zázraky a já mám z toho pak akorát tak hlavu v pejru. :D Ale vypadá úžasně, já bych potřebovala něco míň hutného, spíše pro normální až smíšenou pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zajímavý tip. Máš opravdu moc hezký blog!!! :))
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Plánujem si objednať bb cream a zatiaľ rozmýšľam medzi tým ružovým skin79 a lioele. Asi sa však rozhodnem pre lioele, lebo ten má silnejšie krytie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vyskúšala oba. Lioele je svetlejší, no dokáže mierne zoxidovať a je krémovejší. Skin79 je trošku hutnejší a tmavší. Tiež je vhodnejší pre mastnejšiu pleť alebo na leto.

      Odstrániť
  10. Máš krásnou pleť i bez!:) ..Nechtěla by jsi udělat článek o svojí sbírce tunelů/plugů nebo třeba vybrat několik nejoblibenejších kousku oblečení?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. já mám ten hot pink a je vážně skvělý! tenhle mám ve vzorečku, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mna by tiez potesil clanok o tuneloch, kedy sa ti zacali pacit, kde si si kupila prvy, ci si planujes dat väcsie a jednoducho vsetko o nich, lebo je to pre vela ludi dost neznama oblast

    OdpovedaťOdstrániť
  13. http://www.zlavomat.sk/zlava/4939-balicky-so-znackovou-dekorativnou-kozmetikou-elf

    OdpovedaťOdstrániť
  14. osobne si myslím, že máš peknú pleť aj bez takýchto krímov a mejkapov a podobných orandžád :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. zrovna něco takovýho sháním.. super!.)

    blesitrh.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. aj ja mam s BB kremmi zle skusenosti, ale ako vidim tento by stal za hriech:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. cool :D
    btw. http://fakesmilinghey.blogspot.com/ read,comment ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ahoj, super recenzia, som rada, že som na ňu a teda na Tvoj blog :)) natrafila, lebo ja mám bb od garnier a som z toho sklamaná.. tak teraz hľadám aký by som si kúpila. :)
    pozývam na môj blog :) http://kuceravasue.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. bože!
    máš dokonalú pleť aj bez mejkapu a všetkých tých sračiek.
    závidím ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. pleť po nanesení vyzerá dokonale už na fotke, ako potom vyzerá naživo

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Líbí se mi, že se vcucne a úplně sladí s tónem pleti. Aspoň pytlíček na vyzkoušení doporučím i tmavším slečnám. Jinak já mám pleť bezproblémovou, aspoň se snažím, aby byla a tady mi vyhovuje, že je lehký a dostatečně světlý. Make-upy nemám ráda, protože jsou na moji hezkou pleť, která potřebuje jenom sjednotit barvu zbytečně těžké (a minimálně o odstín tmavší než potřebuju:-) ).

    OdpovedaťOdstrániť