piatok, 24. augusta 2012

poštaaa


Dnes ma zobudila poštárka, ale nenadávala som, že ma zobudila :D Vždy ma pekne poteší ako aj teraz. Moja krásna http://bobinkal.blogspot.sk/ (Bobinka/Angelina) bola v Prahe a chcela som aby mi niečo kúpila v Sephore a vybrala mi krásny blush <3. A aký krásny odkaz mi aj napísala ňuu. Zbožňujem ju! Kuknite si jej blog :)
V druhom balíčku bol tieň Urban Deacy zo stránky www.kvalitnakozmetika.sk, Začo im veľmi pekne ďakujem. Mám prichystané líčenie a recenziu;)
A čoskoro uvidíte na stránke Brava môj článok. Máte sa načo tešiť hah.
Zatiaľ iba s týmto som sa vám chcela zveriť. I hope you like it anyway :)




Povedala som si, že aj ja sa zapojím, a chcem balíček LADYBOX TU !
Určite to bude stáť zato! Čeknite si to aj vy ;)


8 komentárov:

  1. Opravdu krásná barva! :)
    Vyhrajte parfém od Guess! 2nd Giveway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, ten balíček každý mesiac od Lady boxu je zdarma?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lícenka je krásna :) A UD maju ake zaujimave balenie tienu :D som zvedava na ličenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na ten Ladybox jsem doopravdy zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ta tvářenka je skvělá, já chci od Sephory rozjasňovač! :)

    giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prosím ťa cez čo upravujes fotky ? :)
    ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť