nedeľa, 26. augusta 2012

nude with turquoise



Toto je líčenie, ktoré som mala v piatok večer vonka a moc sa mi to ľúbi. Ako ste si mohli všimnúť, tak ja nenosím nič výrazné a toto som sa už prekonala, že som si dala iný tieň ako hnedý. Ale ve%lmi sa mi páči tento tyrkysový tieň od Urban Decay zo stránky kvalitnakozmetika.sk 
Dnes v práci som ho dokonca použila na dolnú linku a vyzerá to super. Určite urobím recenziu a fotky, kde bude vidieť tú krásnu farbu (na týchto fotkách to až tak nie je vidieť, čo ma mrzí).
Takže napíšem vám postup ako vytvoriť toto jednoduché líčenie na bežný deň :)

OČI:
1. naniesla som na celé viečko eyeprimer ELF a potom ceruzku alverde, ktorú som rozotrela taktiež na celé viečko. Naniesla som tieň Urban Decay Flipside.
2. svetlý hnedý tieň z paletky NYC brown eyes, ktorý som blendovala od záhybu oka do stratena k obočiu.
3. tmavší hnedý tieň z paletky NYC, ktorý som tiež blendovala do stratena
4. pridala som tekutú linku Essence i love style(k tomu sa netreba rozpisovať)
5. linku som jemne obťiahla čiernym tieňom NYC duo a aj časť dolnej linky. Už som pridala iba bielu ceruzku Alverde a maskaru Maybelline great lash. Plus polky mihalníc.

TVÁR:
1.BB krém od Skin 79(coolbeanz.sk)
2. Dermacol make-up cover na hruhy pod očami, vyrážky a začervenané miesta.
3. trochu make upu Essence soft touch mousse 04matt ivory
4. bronzér ELF warm tan iba na lícne kosti, kedže je mierne trblietkavý.
5. Sephora lícenka rose petal 
6. MAC studio fix NC20 (asi by sa zišiel kúsok tmavší)

PERY:
dermacol lipseduction odtieň 01


škoda tej kvality, keď som to dala do rámčekov:(



25 komentárov:

  1. Krásné Deni ! :)) Milujem ťa ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JA ta tiež milujem Deni! :D :)) pekné make up a šikovne vieš malovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takové obočí jako ty!!! Můj sen:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalé! A ty stíny od UD miluji! Mám šedé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máme stejného fleshe :) akorát já mám červenej a o hodně menší :D Sluší ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to super, tá farba ti pristane. si naozaj šikovná ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne líčenie :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. čím si maluješ obočí? Je dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš fakt dokonalé oči! a stejně Ti nejvíc sluší jednoduché líčení a ty Tvoje linky :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne líčenie :) Ceruzku od Alverde si už musim zaobstarať :) Inak maš krasne obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj:) mužu se zeptat kde si sehnala ten dermacol make up? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vážne obočie je skvelé !! a máš krásne oči ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten tien vyzera super, som velmi zvedava na recenziu. Na Urban Decay nedam dopustit, cize fakt som nedockava :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. jaká je tařasenka a ty stíny od NYC ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wuuaahh,, tak krásné oči =) <3 ****

    OdpovedaťOdstrániť