piatok, 10. augusta 2012

♥my life♥


Zdravím vás opäť zo stereotypu...Mala som tri dni voľno, tak som s frajerom šla pozrieť mojich rodičov. Chýbal mi starý domov a samozrejme rodičia a prasiatko moje:) A kuknite sa akú máme vynovenú ulicu na dedine hah. Celkom sa mi páči teraz môj výhľad z okna...

Jop. Konečne mám nový laptop. Môj starý bol už na tom veľmi zle. Tak vám poviem, že nie raz mi sťahovalo kakačik, či sa ešte vôbec zapne :D Neviem či to iba ja vždy dokážem všetko pokaziť za extrémne rýchly čas... O tento sa už musím poriadne starať.

S maminkou som prešla pár obchodou. A dopadli dobre, kedže ja si už neviem nič vybrať v new yorkeri. A teraz po 5 minútach bol frajer obvešaný kopu vešiakov. Ale na moju malú chudú postavu toho veľa nenájdem...Ale našla som krásne tričká a rifle, ktorú sú mi obtiahnuté(máloktoré sú mi obtiahnuté) a za dobrú cenu. Nuž mala som šťastie.

A najlepšia vec za tieto dni? Nech sa páči. Boli sme aj pozrieť starkú a spýtala som sa, či nemá náhodou starkého staré foťáky. Keď vytiahla túto mašinu, skoro som si cvrkla. Som hrozne zvedavá, aké budú fotky. Budem sa každý večer modliť pri postielke, aby boli krásne. 

Moja zbierka okuliarov. Ešte tam chýbajú čierne, čo neprežili cestu v kabelke r.i.p.

A takto som si upratala môj beauty kútik. Už mi tam chýba iba jedna vec...väčšie zrkadlo a budem spokojná . A všimnite si ten vypínač. Nie je to až tak vidieť, ale nalepila som naň glitrovaný strieborný papier. Pekne sa to trblieta :) A tie nálepky si moc nevšímajte, ja mám tendenciu na všetko lepiť nálepky, ale snažím sa to obmedziť :D

A na toto zlatíčko bude recenzia a aj na lícenku. Prvé zoznámenie s MAC kozmetikou hodnotím na 1** Tak vám poviem, že sa máte na čo tešiť. Toľko pozitívnych slov použijem, že sa z toho poblinkáte. 
Moja vysnívaná kozmetika 


Táto vec vo mne evokuje aj smútok. Ako som už písala, mala som líčiť pre elf kozmetiku, ale bohužiaľ sa to muselo zrušiť a veľmi som sa na to tešila...Ale nabudúce sa to už hádam nezruší a využijem ento opasok na 100%  :)

P.S. Už mám svoju vlastnú doménu denivevericka.com ;)

40 komentárov:

  1. Ahoj kde si kupobala mac? objednavala si z netu ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau, tolik věcí! taky budu mít novýho miláčka (sice jen netbook, ale další drobeček do mý počítačový sbírky :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj mohu se tě zeptat, jak sis udělala tu doménu? Já to pořád nechápu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. domema stoji 12 dolarov je to v nastavenicach

      Odstrániť
    2. Jé, moc ti děkuji a v česku to je dokonce 10 dolarů:D:) Díky!

      Odstrániť
  4. super fotky :) a na recenziu som veeľmi zvedavá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko s křížem, koukala jsem na něj, ale mám toho teď tolik:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bezva fotky a ještě lepší text. Si prostě hrozně... zlatá.:-) Ten foťák je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náhodou tie nálepky sú super! :D Aj ja mám dvoje Monster..a teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, z tohto článku som sa dozvedela, že MAC je tvoja vysnívaná kozmetika. Ak chceš, aby si si ju mohla aj ,,naživo" v obchode poobzerať, tak daj like na stránku: http://www.facebook.com/WeWantMacCosmeticsInSlovakia?ref=ts
    Ak poznáš nejakých známych zo Slovenska, ktorí by tiež chceli MAC na Slovensku, tak to prosím pošli ďalej :) Máme šancu uspieť, keď nás bude dosť!
    P.S.: Naša stránka sa len rozbieha

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ani som netušila, že parfums.sk ponúka MAC. Škoda, že sa obmedzili prevažne len na mono tiene...

    http://nochokestroke.blogspot.com/
    Ak máte chuť, omrknite, už to rozbieham nejakú chvíľu, takže nejde o 2 príspevky a pekné pozadie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten kosmetický koutek je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekný článok 8)

    za kolko si kúpila notebook? tiež plánujem nejaký kúpiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi podaroval otecko kedze ja si z vyplaty nemozem dovolit :/

      Odstrániť
  12. Ahoj! Mohla bych se, hrozně moc prosím, zeptat, kde jsi koupila to tričko s křížem? Máš úžasnej styl a tohle tričko se mi opravdu taky moc líbí! Tak předem moc děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš moc hezký beauty koutek. Něco podobného jsem si nedávno vytvořila na mém stole, ale pořád to nějak není ono. Takže to musím trochu poupravit. :)

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak gratulujem k domene, a ten M.A.C ti uprimne zavidim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ten Zenit ??? závidim jak blázen :) Já mam Dianu mini a fotky perfektní, ale tohle bude určitě ještě o něco lepší. doufám že se pak pochlubíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Prosím kde si kúpila len "lapač" snov ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten lapac mam uz niekolko rokov a dalsie dva este doma :) a zvyknu ich mavam na trhoch co som si vsimla :)

      Odstrániť
    2. ďakujem za info :) našla som pár krásnych aj na sashe ale tento sa mi obzvlášť páči, preto sa pýtam :)

      Odstrániť
  17. a k čemu ti je ta doména? (nemyslim to rýpavě, fakt me to zajima:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To tričko s křížem nemá chybu! Miluju! .. a nemůžu ho nikde sehnat:/ Je taky z NY ?:)

    http://lost-in-closet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. fajnový post..víc takových!:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. neboj sa, ja vždy všetko roztrtkám o 50% rýchlejšie než normálni ľudia :D na tie fotky zo zenitu som zvedavá! a lapač je brutálny

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tak ten fotak je bozi! ukazes pak fotky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ten svoj kútik máš fakt parádne spravený :)a musíš mať strašne zlatých rodičov :)teším sa na recenzie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Tak studio fix od macu si plánujem kúpiť, i keď absolútne neviem, ktorý odtieň bude pre mňa najvhodnejší.. Ako si si vyberala odtieň ty?

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jaký používáš foťak aktuálně? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ten foťák máme doma taky...zkusím s ním taky něco "vykouzlit":-))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ty tunely, parada !:) kolik máš mm?

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Můžu se zeptat odkud jsou kufříčky nebo krabičky v beauty koutku pod stolem nalevo ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ;) jeeežiš ten lapač snov je uplne dokonalý :D! aaaah! chcem ho! a tvoj kozmetiký stolík? asi len jedno slovo ZAVISŤ!!!aaaah ;) btw. dokonalý foťak... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. pěkná sbírka brýlí :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kableku Guess, třeba se budete chtít vy a vaše čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  30. mňa by zaujímalo čo stále ten veľký lapač :D

    OdpovedaťOdstrániť