pondelok, 27. augusta 2012

Marionnaud medium palette

Dnes som bola kuknúť v Marionnaud a našla som paletky za 19,90€ čo je podľa mňa fajn cena. Mali rôzne veľkosti a druhy. Ja som si vybrala túto menšiu šikovnú. Ale odskúšam aj iné možno. Zatiaľ ju moc otestovanú nemám, ale tiene sú dobre pigmentované, aj lícenky,púdre a aj rúže sú fajn. Je to taká dobrá priemerná šikovná vecička za dobrú cenu. Určite bude využívať hlavne nude farby. A už aj viem aké crazy líčenie nabudúce urobím ;) 
Iba som vám ju chcela ukázať. Nie zlý tip nemyslíte ? :)






19 komentárov:

  1. jeee, ta je moc pekna :) za ty prachy fakt dobra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím prosím ať je to v ČR. Vypadá to úchvatně:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadá skvěle! :-) těším se na recenzi!

    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam taku podobnu no o dost vacsiu, aj s leskami na pery a tak a tie tiene su uplne nanic :/ Na oku mi skoro nic nevidno..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je moc hezká! :) těším se na líčení!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paletka vyzerá celkom fajn, asi si ju pôjdem do Marionnaud obzrieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uvidime, ako to bude vyzerat na tvari :-). Ja mam podobnu ale od GOSH a hoci na prstoch vyzerali vsetky tiene pigmentovane, na oku to uz bolo podstatne horsie... ale nechajme sa prekvapit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tyhle paletky se mi hrozně líbí, ale já bych všechny ty barvy asi vůbec nevyužila :( Ale fakt pěknej úlovek

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám 60 odstínoné,
    a zajímalo by mě jak jim dopomoc, aby na očích byly výrazné.
    Jsou podlě mě hodně špatně pigmentované, takž pokud víš jak na ně sem s tipem.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj kde si si ju kúpila?? V Nitre?? Ak hej tak by si povedala že kde? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta je nádherná ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Na tú paletku mám dlho zálusk, len čakám na nový mesiac. :) Myslím, že tú istú má Nell a tiež som pozerala, že pigmentácia tej paletky je skvelá takže si ju určite kúpim, pretože som chcela paletku, no milión tieňov nevyužijem a tieto fatby sú veľmi príjemné a prístupné pre mňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj, zvu Tebe i Tvé čtenářky na mojí giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form :) Budu ráda za Tvou účast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásna paletka, taká by sa zišla aj mne. rozmýšľam nad kúpou ;D

    OdpovedaťOdstrániť