štvrtok, 30. augusta 2012

líčenie+random




Večer som sa nudila, tak som vyskúšala tiene z paletky Marionnaud. Sú celkom dobre pigmentované, ale dosť sa prášia. Ale myslím si, že za tú cenu je to ok, keď neočakávate veľa. Ja som spokojná :)
Použila som:
-biela ceruzka Alverde
-žltá, zelené tiene z patelky Marionnaud
-červený pigment Barry M
-čierna linka Essence I love style
-čierna ceruzka Miss sporty
-maskara Maybelline 
-paletka farieb na tvár Alverde



spravili sme si zdravé papanie :)

 haha okuliare ala Wili Wonka za 1 euro :D




haha trošku som sa vylepšila :D:D:D:D ale celkom sa mi to hodí nemyslíte ?:D

19 komentárov:

  1. Líčenie krásne a ostatné fotky tiež hah hlavne posledná :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wááááááááááááááááááááááu <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá fotka v šiltovke :O si mega Deni :) aj to líčenie je supiš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to líčení je na mě moc barevné :)
    každopádně jsi krásná a jako křečkovi, veverce? Ti to sluší :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Deni ty si veľká pani v líčení..fakt klobúk dole

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta poslední fotka je skvělá :D Povedla se ti :)

    anasglamour.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne líčenie :) A pekne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow, zbožnujem tie randomné fotky čo sem dáváš :) a tie líčenie..... zbožnujem :)

    http://norinahellaphotography.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá predposledná fotka! Krásna si tam, ale úplne najviac !!! ked som ju uvidela len huba otvorená že čo ti jebé :D Chcela by som byť aspoň s polovice taká pekná ako ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Požila jsi pod ty stíny nějaký podklad ?
    Rozkreslovala jsi je ?
    Jak jsi dosáhla takových sytých barev?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pouzila som aj bazu ale aj na cele viecko bielu ceruzku. to pomaha najviac! :)

      Odstrániť
  11. Tý růžové Vansky jsou úžasný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow nielenže sa chcem vedieť nalíčiť ako ty ale chcem tak aj vyzerat!:)si moc šikovná :)) a dnes som si na teba spomenula keď jedna fb stránka uverejnila tvoju fotku:
    http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/199172_10151939595513797_1145524297_n.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne líčenie, musím niekedy keď naberiem odvahu a chuť :D skúsiť

    OdpovedaťOdstrániť