štvrtok, 23. augusta 2012

líčenie+oasap


Zasa píšem po dlhšom čase. Nemám pre vás prichystané zatiaľ nič extra, tak aspoň pridám pár fotiek aj môjho včerajšieho večerného líčenia. Ak by ste chceli tutorial, tak napíšte do komentov :)
Moje bežné líčenie sa skladá z čiernej hornej linky, nude tieňe a špirála....KLASIKA pre mňa.

No v poslednom čase skúšam farebnú dolnú linku. A celkom sa mi to zapáčilo. Hlavne od maybelline color tattoo modrý krémový tieň používam ako dolnú linku a vyzerá to veľmi pekne a vydrží to celý deň. Namiesto modrej linky som včera použila tiene z paletky alverde modrú a fialovú, ale viac som spokojná s maybelline ;)
A prišiel mi balíček z http://www.oasap.com/ , takže budú zasa ďalšie fotky.
A zaťažovať vás s "my problems" radšej nejdem. Ale budem rada, keď mi budete držať palce, aby mi vyšlo pár vecí, čo sa týka mojej budúcej práce :)





31 komentárov:

  1. Hrozně moc ti to sluší a ty věci jsou vážně stylové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to líčení se ti vážně povedlo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi nádherná! A ten piercing ti takhle strašně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc Ti to sluší!!! :-)
    a moc se mi líbí nový design :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Určitě udělej tutorial :)
    Ráda na to koukám :D
    Jinak hezký nový dess :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný! Jakou máš rtěnku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. líčení je super a ty věci z oasap vypadají taky luxusne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásna! ty mas instagram? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty si neskutočne krásna !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to mas aky makeup? vyzeras ako babika,uplne hladka plet

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ktoru paletku Alverde si pouzila? Farba sa mi paci, len na sebe by som si tu dolnu linku urcite trochu rozmazala, mne taky tvrdy tvar vobec nepasuje :-). A samozrejme, ze palce drzim! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. asi najkrajsie veci co som videla u oasap :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné líčení!!! Jsi vážně moc šikovná. A nadkolenky jsou úplně dokonalé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tie nadkolienky či ako to nazvať sú pecka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jsi strašně moc krásná a ty nadkolenky jsou božský! :);)
    .. JeŠtě jsem se chtěla zeptat jak se platí ty věci z oasap, myslim jako přes nějaký ty kredity nebo rovnou z účtu, moc se nevyznam z toho nakupování z ciziny :D:)) předem děkuju:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. nejkrásnější nadkolenky!
    nejkrásnější blogerka!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tie nadkolienky sú dokonalé, oooh ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. super líčenie, zbožňujem modrú linku na spodnom viečku ;)

    OdpovedaťOdstrániť