štvrtok, 2. augusta 2012

ELF - beauty book recenzia


 Ahojte čajočky. Dnes vám chcem predstaviť moju "paletku" od ELFu Beauty Book v odtieni bronzed eye set. Môj prvý dojem po otvorení a po vyskúšaní očných tieňov na prstoch bol dosť zlý. Zľakla som sa, že sú málo pigmentované. Ale bol to iba očný klam, pretože som akurát vyskúšala ten najmenej pigmentovaný tieň z paletky :D. No takže k veci...
Obal:
-je kartónový, uzatvára sa gumičkou (pripomína mi top školské časy)
-na lavej strane po otvorení nájdete návod (aj keď po anglicky) ako vykúzliť pekný bronzed look
-na pravej strane sú v plastovej forme tieňe, hubičkový aplikátor (ktorý ja nikdy nepoužijem), zrkadielko a mini eyeprimer
-plastová forma moc luxusne nevyzerá...ale je to praktické

Po otestovaní na očiach som zistila, že:
Tiene:
-na fotke dolu môžete vidieť ich pigmentáciu. Podľa mňa je to taký priemer, ale na bežné jednoduché líčenie to absolútne stačí!
-tiene sú dosť práškové, keď ich nanášam so štetcom, ale na očiach to vôbec neprekáža
-nanášajú sa veľmi dobre a taktiež sa mi dobre s nimi pracuje
-veľké plus je určite výdrž, ktorá je minimálne 12 hodín
-zabudla som napísať, že tiene sú perleťové (ja mám radšej matné očné tiene, ale pri týchto farbách mi to vôbec neprekáža)
-len škoda toho posledného tieňa číslo 6... čakala som, že bude najlepšie pigmentovaný a presný opak
Bodovanie:
4/5

Mini ceruzka:
-je veľmi mäkká, takže kreslí veľmi dobre
-je to pekná kávová farba, veľmi podobná očnému tieňu číslo 4.
-výdrž je slabá
-používam ju na dolnú linku, čo ale nieje často, pretože k ceruzkám moc kladný vzťah nemám.
Bodovanie:
2,5/5

Mini eyeprimer:
-po otvorení som mala pocit, že je suchý a takmer prázdny, no po vyskúšaní som zmenila názor
-konzistencia je celkom mastná, takže mastným očiam by som ju asi neodporúčala
-výdrž tieňov posilní, no zdá sa mi, že essence báza je na tom trochu lepšie.
Bodovanie:
2/5



19 komentárov:

  1. Krásne paletka :) Páčia sa mi odtiene presne moje obľúbené. Super recenzia :)


    www.letsseesomething.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já sem ji kupovala mamince ke dni matek, jen tu verzi s neutrálníma stínama:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevypadá špatně, pořád ted uvažuju nad nějakýma blbůstkama z elfu, chci si něco objednat, ale nic moc mi tam nesedí. Ale tahle paletka vypadá hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chtěla jsem ji vyzkoušet, tak teď nevím :/ ...každopádně super recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tuto paletku si brousím zuby :-) Děkuju za recenzi!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to zajímavě, mě teď od Elfu přišly hnědé oční linky a prodlužující řasenka, tak jsem zvědavá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám eyeprimer a je síce mastnejšej konzistencie, ale musím povedať, že jeho výdrž je prakticky geniálna a treba si ho na tom oku aj dobre rozotrieť. Používam ho aj pod bronzér, takže vydrží oveľa dlhšie. Ja osobne som s ním veľmi spokojná a dala by som mu 4,5/5

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozno tento nie je presne ten basic...ale vydrz nie je az taka zla ale jednoducho som asi cakala nieco viac...ale je urcite lepsi ako NYC

      Odstrániť
    2. Ja by som skor povedala ze je. Ma rovnaky vzhlad aj podtlac pismen len je vacsi. Kazdopadne skus ho rozotriet do stratena mozno ta este prekvapi :)

      Odstrániť
    3. a myslis ze ja to najebem na viecko a necham tak ?:D

      Odstrániť
  8. Presne túto paletku, ale v odtieni nautral si chcem kúpiť. Len čakám, kedy budú na sklade nejaké veci, čo si chcela objednať kamoška. Niekde som čítala, že ten eyeprimer je rovnaká veľkosť, ako ten bežný čo sa dá od elf kúpiť. Či je to pravda však neviem.
    Rozhodne ma však táto recenzia do nákupu ešte viac povzbudila

    OdpovedaťOdstrániť
  9. som velmi rada ze sa vam recenzia paci :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mám veľmi rada takéto nude tiene :) , skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Deni...nechapem, ako je to moozne, ale na tvoj blog som natrafila az dnes uplnou nahodou a musim povedat, ze som uplne unesena:) okamzite si ta pridavam k GFC :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá to zajímavě. ELF kosmetiku jsem si jednou už málem objednala, ale oni pořád ty recenze co naní čtu nejsou úplně stoprocentně pozitivní, nebo ejdna je pozitivní a druhá na stejný výrobek zas negativní, tak radši zůstávám věrná té už oskoušené. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zůčastni se mé sheinside giveaway na: http://dreamworld-e.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť