štvrtok, 16. augusta 2012

danielka ma novu tetuvacku

Na fb som sa už pochválila, ale tu nebol čas. Musím aj vám ukázať ďalšiu už významnú časť môjho tela:) Posledné tetúvačky sú o tom, čo ma baví. A kozmetika už v mojom živote zaplnila nejaké to miesto. Pre niekoho možno hovadina, no pre mňa nie:)
Veľmi pekne ďakujem mojich chalanom z WOLF TOWN TATTOO PARLOR z Bratislavy. Kuknite ak ste ešte nepozerali. Chalani sú veľmi šikovní, aj keď jeden z nich tetuje "len" niekoľko mesiacov je velice šikovný. Štúdio nemajú dlho otvorené, ale zato človek sa tam cíti príjemne ako doma. To robí asi ten veľký gauč :)  p.s. tú modrinu odignorujte









22 komentárov:

  1. a význam? miluju rtěnky a řasenky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD ak si si nevsimla moj blog ja vacsinou o kozmetike a je to vec ktora ma velmi bavi a chcem sa tomu venovat ;))

      Odstrániť
  2. Ak sa to tebe páči, tak nie je o čom :) Ja by som plakala, že mi také ostane navždy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nie:) uz mam bars co na sebe a este budem mat :)

      Odstrániť
    2. Lenka:D:D Tak tetovania to nie je nic pre mna, ja by som asi tiez plakala:D Ale paci sa mi, ze si davas tetovat nieco co pre teba vela znamena ako napriklad kozmetika, licenie a s velkou pravdepodobnostou je to tvoja buducnost. Akurat sme sa v piatok bavili v "krcme" co by si kto dal tetovat, a nikto nepovedal nieco take..vsetci napisy..alebo nieco tuctove:P takze odo mna big up! aj ked to nie je moj styl:P

      Odstrániť
    3. aj ja som sa rozhodla, že si dám tetovanie, len ešte rozmýšľam či na zápästie, alebo zozadu na plece, každopádne som ešte neobjavila, presne to čo chcem, ono by asi mal prísť najprv nápad čo tam chcem ako skutočnosť, že chcem byť potetovaná čo ?:D

      Odstrániť
  3. Ta holubička vedle je moc krásná :) lidi co mají tetování říkají, že je to jako závislost a pokud máš jedno, tak chceš i další a koukám, že to asi opravdu platí :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A víš, přesně tohle se mi líbí. Necháváš si tetovat něco, čím žiješ, co máš ráda, co pro tebe něco znamená. Hodně lidí tohle nedělá a jdou prostě jen se stádem.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ona si to moze dovolit, ma taky lajfstajl a povolanie (aj buduce bude mat, ne Deni? :-)) a nikto sa nad tym nepozastavi. Ale v inych profesiach zasa chapem, ze si ludia nedavaju kerky na viditelne miesta, lebo na pohovore ta to proste odstavi, ci chces ci nechcet a zit len z keriek proste nemozes. Cize zasa stadovitostou by som to nenazyvala, kazdy si moze vybrat co chce, tak aby mu to vyhovovalo co najlepsie... len treba mat gule za svoje rozhodnutia brat aj zodpovednost a nie potom vyplakavat. Vsetko ma svoje pre a proti, sloboda je o vybere. Takze tak asi ;-).

      Odstrániť
    2. Suhlasim s Veve, ja nemam a ani nebudem mat robotu, kde by sa tetovanie nejako extra tolerovalo.. Ako tu to nikomu nevadi, ale kopu hlupych otazok si mozu usetrit. A pritom kerku mam. To, co ma vystihuje, co mi pasuje a co je vidiet takmer len vtedy, ak mam plavky. Vzadu na chrbte.. Ja som spokojna, v praci su spokojni :)

      Odstrániť
  5. Odlisne, no pre mna by to bola jedna obrovska blbost mat na tele toto, kozmetika nezohrava v zivote ulohu "BEZ TOHO SI NEVIEM PREDSTAVIT ZIVOT"...ale 100 ludi, 100 chuti :) dolezite je, ze sa to paci tebe :) a ze ta to tesi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. NO vau, obdiv, ja by som si take nedala, ale je to velmi pekne :)
    Chalani su sikovni a studio vyzera naozaj utulne :) Ja mam jednu, z ucte k mojmu frajerovi si dalsiu kerku v najblizsom case davat nebudem, aj ked... rada by som :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dakujem za vase nazory. 100 ludi 100 chuti:) ja chcem aby mi tetovania raz nieco pripominali :) a dam si potetovat celu nohu NA :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nemôžem si pomôcť Deni, ale nemyslíš že táto Tvoja nová tetuvačka je tak trošku "lacná" na Tvoj vkus? :P Tá špirála prekrížená cez rúž ma celkom čudnú?krivú? linku.. Ach, chlapci Ti to tam mohli urobiť lepšie a krajšie :P Ale tak či onak Ťa perfektne vystihuje a to je hlavné! :)) Btw. kedysi si spomínala že si bola sXe.. zaujímalo by ma či si ešte? Alebo ak si neni prečo si prestala? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. navrhovali sme to spolu a mne sa to velmi paci je to take ake som to chcela. a ta spirala nie je kriva len tak mam akurat kost a z toho uhlu to tak vyzera :) a uz nie som sxe. ale som velmi rada ze som bola a stale to uznavam.

      Odstrániť
  9. ja si tiež myslím,že človek by si mal dať vytetovať hlavne to,čo sa mu páči..ak to ešte navyše preňho niečo znamená, o to lepšie.predsa keď má niekto potetovanú polovicu tela,aká je pravdepodobnosť,že všetko bude niečo zákonite znamenať? ja mám vytetované aj to,čo sa mi páči, aj niečo s hlbším významom a nemyslím si,že čokoľvek z toho niekedy oľutujem :) Deni,ideš,si hviezda ;-p

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to veľmi pekné :) Inak nebolelo to ??

    OdpovedaťOdstrániť