piatok, 31. augusta 2012

amie face mask

Ocistli sa komenty typu akú mám peknú pleť a tu je jeden trik.
Táto maska je po pravde moja prvá pleťová maska, takže nemôžem to s niečím zrovnávať. Ale musím povedať, že je vynikajúca.  Túto značku Amie som zatiaľ videla iba na stránke mojesminky.cz odkiaľ ju aj mám. 
Je to anglická značka, ktorá netestuje na zvieratách! 
Maska je s obsahom francúzkeho ílu, pre hĺbkové čistenie pleti s ochladzujúcim účinkom. Obsahuje ešte prírodný pepermint a limetkové maslo. Ako ste si mohli všimnúť je to čisto prírodný produkt, čo určite ocení veľa ľudí. Už iba pre tej dobrý pocit, že na tvári nemáte nejaké "sračky".
Ako som už písala, čistí pleť do hĺbky a všetky nečistoty, čo sú hlboko usadené sú preč. Napomáha v boji proti akné. 
Po použití je pleť úplne čistá, jemná a póry sú vyčistené. A ten pocit je na nezaplatenie. Vždy po použití si hladkám pleť aká je jemná :D  Ale chúďatko pleť si to vážne raz za týždeň zaslúži.
Používam ju raz týždenne (je písané 1-2 krát týždenne). Konzistencia je veľmi hustá, pepermintovej farby. Stačí naniesť v jemnej vrstve na pleť, vyhnúť sa oblasti v okolí očí. Maska po pár minútach začne tvrdnúť (ten pocit milujem haha). Po uplynutí 10 minút si stačí pleť opláchnuť teplou vodou a tradá...pleť je krásne čistá a jemná.
Cena je 149 kč. Balenie má 75 ml a vydrží určite dlho.


8 komentárov:

  1. Ty si teda taky noční můra:D! Takhle pozdě vydávat články:D! Já jsem spokojená s Garnierem 3v1. Používám ho vždy, když se koupu a pleť je mnohem lepší... Jakmile ho třeba dva dny nepoužiju, tak je děs! Takže dopuručuji:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teď jsi mě úplně navnadila, jdu si dát mojí oblíbenkyni od LUSHe <33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurát mi dochádza maska tak teda vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amie je super kozmetika :) tiez ju poznam z obchodu mojesminky.cz a fakt som s nou velmi spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dlho som nepoužívala pleťové masky momentálne ich začínam testovať, hihi, takže možno skúsim aj túto. inak nikde si nepísala či náhodou nevysušuje pleť...tak snáď nie:)

    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amie sa mi velmi pozdava, tiež som ju videla na mojesminky.cz, planujem si niečo kupiť,, len neviem čo..ale mam ich dve vzorky a som spokojna aj stymi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá skvelo, asi ju vyskúšam

    OdpovedaťOdstrániť