piatok, 27. júla 2012

travel look

Je tu leto (aj keď občas upršané) a je čas veľkého cestovania. Ktorá z nás by nechcela niekam vyraziť? Myslím si, že žiadna taká sa nenájde. K cestovaniu sa musíme aj pekne obliecť, keď už vyrazíme medzi ľudí. A pokiaľ sme nezadané, tak sa musíme vyfintiť ešte viac. Čo ak stretneme nejaké sympatického cudzinca no nie?
Kedže je leto, obliekame si toho čo najmenej a samozrejme čo najpohodlnejšie. A čo je pohodlnejšie ako volné veľké tričko a kraťase? Ja som si vybrala pre tento look volné tričko od DEAR FRIENDS CLOTHING (majú veľa originálnych tričiek a tašiek, ktoré stoja za hriech), ďalej som zvolila DIY kraťase (takými kraťasami nezbabrete nič) a v poslednom rade topánky na platforme. Ako som si aj osobne všimla, teraz "frčia" čižmy a vysoké topánky. Alebo zvolíte niečo menej výrazné, ako napr jednoduché sandále, ktoré na dovolenku určite zvolím aj ja haha. A jedna dôležitá vec, ktorá v lete jednoducho nemôže chýbať. Áno okuliare! Správne okuliare dokonale dotvoria look a samozrejme chránia očká. Keď si náhodou neviete vybrať aké okuliare, môj tip sú okuliare Ray Ban. Zatiaľ som sa stretla iba s jedným človekom, ktorému sa nehodili a tento štýl okuliarov letí momentálne najviac. Čo si myslíte? Zvolila som dobré veci na tento jednoduchý look? Dúfam, že sa vám to páči a pomôže. Odviažte sa ;)


35 komentárov:

  1. Tento styl miluju, jednoduchý a přitom cool ! xD
    Já zase balím na taneční soustředění ! x)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera ;) Veľmi ti to sluší :) ..Aj ja som pokukovala po tomto tričku od DF veľmi sa mi páči. A tie topánky k tomu, eňo ňuňo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalý look. Takové mám nejradši, v jednoduchosti je prostě krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D No kratasami sa da toho zbabrat celkom dost, hlavne ak na to clovek nema postavu... :D Inak suhlasim s vyberom Ray Ban, su super a nielen ten Wayfarer typ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty boty jsou krásný! Moc ti to sluší :) užij si dovolenou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Outfit opět naprosto dokonalý. Vlasy jsou to nej.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi ti to sekne..milujem takýto voľný štýl.ja mám podobný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Strašne ti to pristane a tá fotka na kufri sa fakt podarila :) No nechce sa mi veriť,že si sa stretla len s jedným človekom ktorému nepristanú tie okuliare.Mne nepristanú žiadne,nie ešte tieto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jseš hrozně krásná a máš bombový vlasy! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, super štýl ! Pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Takhle jednoduchý je to parádička, Dear Friends mají super nabídku, jenže pokaždé než se odvážím si něco objednat, mají vyprodáno, blbá karma, haha :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc sluší! :) Jsem na tvém blogu poprvé a přidala jsem si tě na sledování přes google, tak doufám, že pokud by se ti zalíbil můj blog, tak že oplatíš! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tak ja som ten druhy clovek ktoremu sa ray ban-y nehodia...vyzeram v tom totalne dementne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hej Deni, odkial máš topánočky ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dievčatá, túto tuniku, ktorú má na sebe Deni, máme ešte v ponuke TU.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Deni, to sú kraťasy, nie kraťase :D :D :D Haha, to som ešte nepočula :) Ale pekná si ;) Aj ja mám Ray Ban škule :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ja som v lete skôr za otvorené topánky, či už platformové alebo akékoľvek iné.... nemám rada, keď sa mi paria nohy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ty by si mohla ísť aj vo vreci aj tak by sa ti to hodilo a bola by si krásna ;)......

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Hi sweetie, You are so cute and I love this pictures, Great outfit!! ^^
    Kisses ♥

    (http://kitkatkorpan.over-blog.com) ^^
    You can follow me on Bloglovin, I'll do the same if you want HiHi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. pekne si oblečená :)
    ja som včera doletela naspäť na slovensko z dovolenky, turecko
    bolo úplne super, keby sa tak dal vrátiť čas aspoň o 10 dní dozadu.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Téda to triko je naprosto skvělé

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  24. strašně Ti to sluší :) jen boty bych dala jiný, ale já sama se pařím v converskách tak mlčím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. moc hezké oblečení, já se snažím oblect tak aby to bylo šik,ale zároven jsem se v tom citila dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Veľmi ti to pristane ;) taký model vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. super tričko, jen boty bych vyměnila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Všechny fotky máš tak krásné, tebe ten foťák musí přímo milovat :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Vyzeras paradne:) Deni,chcela som sa spýtat, či aj cvičíš alebo take niečo? Maš velmi peknu postavu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Deni, máš tu uplne perfektnú farbu vlasov.. chcem sa ťa spýtať ako si to spravila že to vyzerá akoby to bola uplne čierna a ešte miestami so svetlejšími prameňmi takej nugátovej hnedej.. ako sa ti to podarilo? o niečo také sa pokušam už dlho a nikdy mi to nevyjde .. prosím poraď ;) inak super look DF maju ozaj nápadité triká ;)

    OdpovedaťOdstrániť