pondelok, 23. júla 2012

News

Ahojte holky. Opäť vám niečo napíšem...A to novniku, že som sa prihlásila do súťaže o najlepšiu slovenskú blogerku. Túto súťaž vymysleli ELF baby. Rada sa zapájam do takýchto podobných súťaží. A tejto titul naj blogerky by mi spravil veľkú preveľkú radosť. Za úkol mám urobiť recenzie na ich výrobky značky ELF. Budem písať pravdivú recenzie a nič nebudem prikrášľovať, a keď náhodou aj tak bude všetko kladné, tak to tak proste je;) Ja osobne som spokojná s ich kozmetikou a mám ju veľmi rada a verím, že baby, ktoré ju ešte nevyskúšali a hľadajú dobrú a "lacnú" kozmetiku, tak toto je to pravé orechové.
Vybrala som produkty, ktoré mám z noviniek najradšej a hlavne lícenky.
Dúfam, že ma podporíte, či už komentom, alebo potom lajkom na ich fb stránke.
Bez vás to nepôjde ;)


15 komentárov:

  1. Hodně štěstí ;) budu se těšit na recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď som blúdila po ich webe dúfala sm že sa do toho zapojíš :) budem držať palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držim palce, dufam ze to vyjde!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvářenky mají krásné barvičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem za link...už slintám, že čo kúpim ako prvé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Držím palce a jasne že ta podporím len musím nájsť kde čo a ako :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. držím palce Deni :) a som zvedavá na recenziu o tých očných tieňoch..mala som v pláne si ich kúpiť, tak dúfam, že ma nepresvedčíš o opaku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tu tvářenku mám taky a není vůbec vidět :/

    OdpovedaťOdstrániť