utorok, 3. júla 2012

líčenie na kúpalisko



Napadlo ma, že vám ukážem ako sa líčim, keď idem na kúpalisko. Určite nie som jediná, čo sa odrbala a šla na kúpalisko nalíčená ako iné bežné dni so špirálou a linkou. Samozrejme ja som ten typ, že sa začnem potápať a skákať jak malé decko. A po prvom ponorení hľa oči celé čierne. A ani vodeodolná maskara mi nepomôže. Takže jediné čo mi ostáva je, že musím ísť bez tých pre mňa základných vecí...

Tvár-Benefit porefessional
Dermacol make up cover(iba kúsok)
Elf mineral foundation
Catrice eyebrow set
Essence bronzer
Elf blush candid coral
Oči-Elf eyelid primer
Elf mineral eyeshadows sassy and sweet
Elf eyeliner coffee

Síce sa mi to všetko zotrie po niekoľkých skokoch, ale aspoň tam nejdem jak strašidlo a niesom pak rozmazaná :) A potom vštky chybičky zakryjem okuliarmi  hah.
A áno mám novú vecičky od Elfu, do ktorých som sa zamilovala a hlavne lícenky. A zapojila som sa do súťaže, ale o tom potom ;)
Papa






51 komentárov:

  1. Podľa mňa aj ked si nenamalovaná si strašne prirodzene krásna :)
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj deni, chcem sa opytat ake mas skusenosti s ceruzkami na obocie? keby si mohla porovnat ich trvacnost oproti tienom na obocie :) ja pouzivam ceruzku a v tychto teplach sa mi na kupkach odtopi z obocia :D diky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mna vyhravaju tiene na obocie a ked pouzijem fixator vydrz je dlhsia :)

      Odstrániť
    2. dakujem :) a aky fixator? to prvy krat pocujem :)

      Odstrániť
    3. No, s tym by som aj ja potrebovala pomoct... Mam dost vyrazne obocie, takmer cierne, ma pekny tvar, ale je trochu take 3D :D Ked ho doplnim, tak vyzera velmi neprirodzene, je silne... Uz som to velkrat skusala a nvm, co mam pouzit na jeho fixaciu. Ktory fixator je dobry?? Pouzivam klasicku spiralu na to... S cim vyplnit pripadne chybajuce miesta v oboci??? POMOCIII !!! :D

      Odstrániť
  3. Pekné líčenie:D skoro podobné ako moje:D,... no ja :D by som na kúpalisko nemohla isť s bronzerom a podobnými vecičkami...:) mne sa to zmyje z tváre:D a urobí sa také čudo judo:D
    http://petush-book.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi velmi pekna :)) Mas nadhernou sametovou pleť, závidím!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, tobě to sluší! jsi krásná!
    já jsem třeba přes léto na všechno líčení rezignovala, šejm on mí! :D

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta druha fotka zdola je uzasna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi prostě nejkrásnější, Deni :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Licenie je krasne, ja sa podobne licim v lete vsade, na kupko nenosim nic :) A ta sutaz e.l.f... Osobne si o nej myslim svoje, ta ich filozofia je totalne znechucujuca, nechcu "podplacat blogerky", ale chcu, aby im niekto zadarmo robil reklamu+do toho investoval aj svoje financie.. Za mna jasne NIE.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som kukala je dost negativnych nazorov, ale tak ja to az tak neriesim. kazdy robi pre seba co najviac a je to dobra reklama pre nich...ale ja sa zapojim :)

      Odstrániť
  9. nemôžem si pomôcť si nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. líčení na koupaliště? to je protimluv ne? a takových produktů.... líčení je krásné,ale proč se do vody malovat? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. proc? lebo j to ritual ked idem von nalicim sa a druhy lepsi dovod je, ze neskacem hned ako pridem na kupko...chapeme ? ;)

      Odstrániť
  11. veru, strašne krásna! ja som ten nevýrazný tlmený typ, čo ak si nezvýrazní oči, tak vyzerá ako krtko :D no čo už... aspoň nemám záľubu v potápaní, takže aj k vode môžem vyraziť so špirálou na očiach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zvláštne mňa vodeodolná riasenka ešte nesklamala, ale je to fakt bez nej pohodlnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. zdá se mi to, nebo máš propíchaný ruce od jehel?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zda lebo sa treba lepsie pozriet ze je to tetovanie ;)

      Odstrániť
  14. Nádherné líčení ♥
    A máš neskutečně husté vlasy !
    Zavidím ..jak na to ?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš suprově udělaný obočí, tak to má být :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ty jsi tak nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tá prvá fotka jaká jeba ;) nemusíš sa ani maľovať vždy ti to pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty jsi krásná :))

    Prosím moc o radu , kdokoli bude vědět co s tím , když mi to takhle na blogu neukazuje ty prav. čtenáře , tak ať mi napíše na mail nebo na blog !
    Moc prosím !

    gabcai@seznam.cz

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. :D To je aj u mňa normálne, že ked idem na kúpalisko tak nalíčená :D Ale zas ja sa troška bojím vody, takže skákanie a pod. nehrozí :D

    http://nicimakeupartist.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. chtěla bych mít pleť jako ty!! :) mimochodem, ty tmavší vlasy ti moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. V prvních větách jsem se poznala. hodinu se maluju a pak skočím do vody a připomínám pandu :D řasenka je všude a linky zustaly ve vodě. Měli by vyrábět něco co přežije i dovádění jako malé děcko. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krasne :) a ukaz ake mas plavky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ty jsi neskutečně krásná!:) nechces napsat clánek o tom jak si malovat obočí nebo tak něco?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ahoj odkial prosiiim objednávaš tie veci značky elf ??? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jseš hrozně hezka !! :) :)

    http://tery-dreamer.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ty vyzeráš super aj nenalíčená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. :D podla mna sa na kupalisko absolutne netreba licit, okuliare vsetko zachrania, kdyby neco :D max tak obocie by som si dokreslila, ale aj to by som pouvazovala..

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Si strašne krásna :) Akú farbu máš momentálne na hlave? Myslím značku a odtieň

    OdpovedaťOdstrániť
  29. krasny odtien vlasov ! vies mi napisat aky to je odtien ? ak to tu uz dakde bolo sa ospravedlnujem ale necitam vsetky komentare , dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. preboha ty si dokonala ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  31. co já bych dala za takovou skvělou pleť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Mala som tú čest a videla som ťa na tom kupku z blizka a naživo a si rovnako krásná ako na fotkach :) velmi ťa obdivujem a ďakujem za vela dobrých rád ;) Dúfam, že sa ti v živote bude len dariť a všetko bude napredovať správnym smerom :) S Michalom sa lubkajte a nech vám to ešte veľa vela rokov vydrží :) Normalne aj teraz lutujem, že som sa neodfotila aj s tebou ...nevadí, snáď niekedy na budúce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Já se na koupaliště nelíčím vůbec... dojdu a skočím do vody :D

    mh-priorities.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. uu aka si krasnaa:)) podla mna sa ti netreba malovat na kupko, pekna si aj tak:P treba sa zbavit takych ritualov:D ani ja sa nemalujem, radsej si uzivam prirodzenu nahotu a serem na kazdeho:D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Na kupalisko sa nemalujem, naco :D
    ale ked nahodou, vodeodolna spirala.. Mam jednu velmi dobru ktora sa nerozmaze a ostane pekne namalovana a nerozmazana..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. mám otázku.. to obočie máš čisto iba namaľované alebo máš tam aj vlásky s normálneho obočia.. a nechceš tu dať fotky alebo radi ako si spraviť také obočie? prosííím

    OdpovedaťOdstrániť
  37. my keď sme boli so školou v aquaparku až vtedy som videla tie pravé tváre, moc sa nenamaľovali :D

    OdpovedaťOdstrániť
  38. elf je úplně ten nej....


    kruci ta rouška na oči je šupa... :) MUST HAVE

    OdpovedaťOdstrániť