utorok, 17. júla 2012

*Giveaway*


Ahojte. Dlhšiu dobu som sa vám nevenovala, ale aj tak mi sledovatelia stúpali a stále som mala dobrú sledovanosť. Tak som si povedala, že vás nejako odmením.
Mám pre vás očné tiene ELF a muffin, ktorý sa určite vždy zíde. Najprv som si ho kúpila ja, ale som z neho taká unesená hah, že ním urobím radosť aj vám :)

RULES:1, byť mojim sledovateľom (pretože je to pre mojich verných,alebo novoverných ;)
2, pod akým menom ma sledujete
3, napísať čo by ste mi odporučili z dekoratívnej kozmetiky, alebo načo by ste chceli recenziu :)
4, napísať e-mailovú adresu, aby som vás mohla pak kontaktovať

giveaway uzavriem 29.7.(nedeľa) a výhercu vyberie random.org :)

141 komentárov:

  1. brala bych video na přípravky, bez kterých se v létě neobejdeš, nebo jak pečuješ o vlasy :) anebo víš co? klidně tam mluv o globálním oteplování a o konci světa, ale hlavně natáčej, protože mě tvý videa baví!

    Martina
    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten muffin je strašne rozkošný! :D
    A samozrejme sledujem už dlho (pod menom zuzana grajciarová).
    Ja si rada prečítam recenziu na čokoľvek :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slebujem ťa pod menom Petra Fejová
    recenziu by som chcela hlavne ne to ako sa staráš o vlasy
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj, ten muffin je rozkosny ;)
    sledujem cez gfc, ako absolutv, mail je:absolutvejs@gmail.com
    no a odporucam tiene bourjois, tiez by som privitala na ne nejake recenzie lebo samozrejme nemam vsetky odtiene ;) Vejs

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. i´m follower :) dúfam :D
    2. malo by tam svietiť meno: Lenka Bajusová
    3. dekoratívku máš pekne zbehanú, takže neviem.. možno bronzing pearls od Avonu :) krásne guličky, ktoré môžeš použiť ako bronzer na líčka, ale aj na celú tvár.. ja ich mám a sú super:) Okrem iného ma momentálne zobrali laky od Maybelline/Colorama. Sú fakt pecka a vydržia bez opadania viac ako týždeň, cena je v DMku okolo 1,50€ (čo je viac ako priaznivé) a farebná paletka je veľmi pestrá :)
    4. a moja emailovka je: lenka.bajusova3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledovať sledujem.. pod akým menom, netuším hádam to ukáže :D a na čo recenziu hmm .. na nejakú dobrú špirálu.. používam Maybelline The Colossal Volum´ Express Cat Eyes ale poslednú dobu mi vôbec nevyhovuje nejaká je zlepená, nepekne mi rozčesáva riasy.. tak neviem veľa ľudí ju používa ale či je nejaká novinka ktorá by ju predčila.. fakt som už nespokojná s ňou.. magyarova.kristina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neviem čo odporučiť nepoužívam zas toľko kozmetiky ale určite som spokojná z riasenkou La Roche Posay :)
    sledujem ťa zrejme pod menom Lucy alebo Lucysdiaries neviem ako to zobrazuje...
    lucysdiaries@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stoker,
    Chcela by som recenziu nato ako sa staráš o tie clip in vlasy. Alebo nejaké líčenie.
    stokyadik@azet.sk
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1.,2.Nathalie (asi? :D )
    3.niečo lacné drogérkové nech si to môžem kúpiť :D ja sa v tej kozmetike veľmi nevyznám a veľmi ju nepoužívam, ale učím sa a na youtube sú väčšinou recenzie na high-end značky..
    4.nathculakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem pod menom Dajdala :)
    Ja by som veľmi rada uvítala nejakú recenziu na produkty na pery..či už rúže, lesky...niečo čo používaš pre inšpiráciu :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. sleduji přes GFC
    2. redflower22
    3. recenzi bych brala na nějaké pěkné třpytivé stíny
    4. lindapfe@seznam.cz

    ps: vyhodnocení bude na mé narozky, tak snad se na mě usměje štěstí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj sleduju tě už dlouho jako Natalína :) No já ted sháním dobrou využitelnou paletku, tak pokud máš něákého favorita tak si o něm ráda přečtu:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduju jako Suzie a chtěla bych recenzi na něco od benefitu :)

    July.mayova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tá manikúra je úžasná :)
    Sledujem ťa ako Veruška a uvítala by som recenziu na čokoľvek od Elfu

    veronika.chm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji tě už delší dobu jako Darina a potěšila by mě recenze na nějaké cenově dostupné oční stíny na kouřové líčení:))
    darca.mar@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji jako Chiarlotte :)
    Doporučuji ti linky Ultra black od Dermacolu - žádné linky nevydrží víc! :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sledujem ako Veronika, odporučiť ti neviem nič pretože rady skôr čerpám od teba :D..a mohla by si spraviť recenziu produktov,kt. používaš na pleť pretože ju máš podľa ma úplne bezchybnú..:) čo dúfam že aj ja sa k nej niekedy dopracujem.. :D

    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduji jako Natalie.. :)
    A určitě bych ti doporučila paletky stínů od Sleeku, všechny jsou dokonalý, stíny krásně máslový a pak řasenku Wonder Lash od Oriflame, která kvalitou předčí mnohem dražší řasenky :)
    heligrova@seznam.cz

    A můžu se zeptat, kde jsi muffin koupila, kdybych ho nevyhrála? :) Je totiž dokonalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ahoj sledujem ako Unicornell zaľúbila som sa do toho muffinu :) ja by som chcela recenziu na nejaký peeling + odporúčam produkty Himalaya..

    petronella.jannova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji Tě jako Verr.
    Jinak jsem pro nějaké články s péčí o vlasy :)
    sumovaverr@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem ta ako raspb3rrycooki3 :) natoc no mirror makeup challenge alebo ake pripravky na vlasy pouzivas :) vzdy sa velmi tesim ked odovzdas nove video :D e-mail: raspb3rrycooki3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sleduju jako Jeannette..
    Doporučím určitě Rimmel 25hour make-up, pudr Stay matte také od Rimmelu a Maybelline The colossal volume express. To jsou moje top věcičky:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji jako suzirai
    Já jsem teď vyzkoušela/dostala odličovací mléko od garnier a musím říct že je super!!;)
    Jinak bych si ráda přečetla recenzi nebo tutorial na bronzování obličeje protože furt mi přijde že to dělám blbě!!;)
    Zuzana.97@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. super giveaway! :) ten muffin je ňuňavý a tiene sa vždy zídu do zásoby :D navyše, s e.l.f.-om nemám ešte žiadne skúsenosti :)
    - na blogu ťa sledujem už dlhšie, myslím, že ako Sonnie
    - určite by som chcela, aby si urobila recenziu (alebo aspoň vyjadrila názor) na značku Pupa.. ja som s ňou veľmi spokojná, tak by som chcela vedieť, aké máš skúsenosti :)
    - môj mail je soninecka818@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sledujem ako fredyqa
    doporučila?ja skor hladam odporučenia od teba:D ale asi paletky od sleek pretože su všetky perfektne:))
    a rada by som si prečitala nejaku recenziu na tvoje bronzery a licenky:)
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 1.som tvojím sledovateľom pekne dlho a páčia sa mi tvoje príspevky :)
    2.Martina
    3.ja by som si rada prečítala recenziu na nejaká očné tiene :)
    4.martina500@post.sk

    S pozdravom Martinaa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduji tě už dlouho a jsi jedna z mých nejoblíbenějších bloggerek :))
    Nejradši u tebe mám videa,takže natáčej! :)
    A nevím,co bych doporučila,ale vyhovuje mi řasenka od F&F :)

    A sleduji tě jako Adelí
    adelina34@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem cez gfc ako Dada K. tusim :D A zaujimave by bolo mozno pre niekoho popisat ako sa vyraba taky velky tunel aky mas alebo staranie sa on :D...ja tunel sama mam ale mozno by to niekoho zaujimalo. neviem.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem ako Niki
    Mohla by si urobit recenziu na nejaky make-up.
    niki.1997@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduju jako Ptáčátko:)
    Já bych chtěla doporučit okurkový krém od Ziaji:). Je fakt super:)kdyžtak mám rezenci:)a další, co mám ráda je Garnier Pure 3v1. Používám to každý den a jakmile ne, tak se mi začnou rašit pupínky:Dtakže to je nejlepší peelingo maska:D!
    Aaaa email:veverkaverka3003@seznam.cz nebo FB: Verča Krakešová

    OdpovedaťOdstrániť
  32. pupi_wRrr
    Recenziu na voňavky alebo make-upy. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sledujem ťa ako Aleks.
    Uvítala by som recenziu na nejakú cenovo dostupnú kozmetiku :)
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sleduji pod jménem ZanyB.
    Přivítala bych recenze na produkty od Benefitu, o něm si vždy ráda počtu :)
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj, sleduji Tě nově oficiálně, protože jsem si teprve pořídila blog a tudíž i profil, jinak jsem Tě sledovala "inkognito" :) . Sleduji pod jménem Veronika Zachová.

    Doporučila bych třeba lesk od Essence Stay with me a nebo černou linku ve fixe též od Essence. A moc bych tu uvítala tutoriálek na líčení oči v modré barvě, nějaké třeba kouřové.

    Můj email: Zachova9@seznam.cz

    Jinak máš úžasný styl a si nádherná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Mar :-)
    a recenzi bych chtěla na některý z nových lesků od benefitu ;-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. 1. Sledujem
    2. Sledujem pod menom Mirka
    3. Hm mňa by zaujímala recenzia alebo článok napríklad o farbe na vlasy čo teraz požívaš , ako si s ňou spokojná a či by si ju odporučila ďalej :) :) alebo aké si doteraz používala
    4. email : dixie_33@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj,
    sleduji tě na FB jako Juí Salátová, tady profil nemam, ale tvuj blog sleduju asi už od února :-D.. Doporučit ti nic asi nemohu, všechno určitě znáš :-D a recenze by se mi líbila na nějakou hodně dobrou řasenku k moři, co by vydržela nějaký to dovádění ve vodě

    cococherry@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sledovať sledujem (hádam pod menom Števka) už poriadne dlho a aj pravidelne chodievam, keďže sa tu cítim báječne :) Dokonca mám aj tvoj blog uložený v záložkách pre rýchly prístup :D :D Ale to je nepodstatné :D
    Z dekoratívnej kozmetiky ti toho veľa neporadím, keďže ja si potrpím len na nejaký základ a nič extra.. a ty sa v tom poriadne vyznáš.. :) Ale ako už bolo spomínané.. videa či recenzie na vlasové prípravky či niečo na tvár by potešili alebo aspoň padli vhod :) :)

    stefka.galandova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. sledujem ta ako andrea kukučková (teda dufam :D)
    urcite by som uvitala recenziu na nejaky opalovaci krem vylozene na tvar, ktory nenecha plet mastnu
    mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Sledujem ako Gretka :)
    Rada by som si prečitala recenziu na riasenky alebo make up
    mail: gretka.mal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sleduju tě přes bloglovin a to je asi pod mým emailem...? Nevím:-)
    jahranst@seznam.cz
    Jinak bych brala recenzi na nějaké make-upy, třeba gelový od Lorealu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. sleduji jako jane
    doporučuju... hmm... na vlasy jsem si teďka oblíbila obyčejnou brilantinu z drogerie - dobrá věc a jinak používám a jsem moc spokojená a miceriálním sypkým makeupem od mary kay. hodí se spíš asi jako pudr, protože moc dlouho nevydrží, ale já ho teď v létě používám samotnej a je krásně lehkej a kryje dokonale.

    jane.meluzinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sledujem ako Girlnamedz a pacili by sa mi od teba clanky na styl whats in my purse alebo tagy, ktore koluju po youtube, napr. boyfriend tag alebo no mirror makeup atd atd, je toho mnoho :) Z kozmetiky by som ti odporucila sleek blush v odtieni rose gold, uplne dokonaly dupe na nars orgasm, len s vacsim gold shimerom, ideal na leto a ta vydrz je skvela :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Sleduju jako An.
    Doporučovat asi nic nebudu, ale ráda bych si přečetla recenzi na make-up Hello flawless oxygen wow od benefitu, protože dlouhodobě přemýšlím o koupi a tak se hodí každý názor... A byla bych strašně ráda, kdybys mi doporučila zázračný oční krém, který bude hydratační hodně, ale ne proti vráskám.
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sleduji tě jako TessOsbourne :)
    Spíš než na kosmetiku by se mi líbila recenze o přípravcích, které používáš na své vlasy, protože vypadají opravdu moc dobře a zdravě. ;)
    Email je tessie.von.novak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. sledujem ako k.i.k.a. :)
    a určite nejaké video .-D o hocičom..nech je to aj recenzia vo videu..tvoje videá su skvelé :-) odporučiť ti nemám veľmi čo keďže toho máš veľa :) ale tak napr. pleťová maska od Avon-u :) (naturals-zlupovacia s čajovníkom a uhorkou), tá je naozaj skvelá :)
    eabeilleslife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. pod menom alamahapalamlaa ta sledujem:D:D ako spionka:D
    no ja by som rada videla recenziu na krem od značky doliva /intensive creme či jak sa vola.. mal by to byť regeneračný krém :) ešte som na tento krem nevidela nikde žiadnu recenziu tak by som sa rada dozvedela ako funguje -:)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Potešila by som sa recenzii na nejakú dobrú špirálu alebo púder, sledujem ťa pod menom Moni Krištofčáková, monikakristofcakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. ja by som uvítala recenziu na nejaké rúže :)

    Sledujem ako Julie
    lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. sledujem ako Baška
    a neviem čo by som ti odporučila, ale na čo by som chcela recenziu je určite nejaký make-up, ktorý je fakt dobrý a možno by som uvítala recenziu na make-up Stay Matte od Rimell lebo ma dosť zaujíma ako si s ním ty spokojná pretože som ho mala a spokojná som teda rozhodne nebola :D
    b.jurcisinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sleduji jako shari, co bych ti doporučila nevím, spíš já si beru hodně z tvých recenzí, ale potěšil by mě článek o tom, jak se staráš o vlasy, protože vypadají krásně!
    sharisesis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. 1. splnam :)
    2. Zuzana Labudová
    3. Urcite by som chcela daku recenziu na veci na opalovanie, co pouzivas, to ma zaujima, ak to tu bolo, sorry, nepostrehla som. Nemam velmi co odporucat, moc toho nepouzivam, akurat najoblubenejsi vyrobok v ramci make-upu mam riasenku WOnder Lash od Oriflame a BB krem od Bobbi Brown. :)
    4. zuzanalabudova1@gmail.com alebo labudova.kukdong@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. sledujem ako Miška inak ako Katarína Malatinová :)
    napr.produkty kt.používaš na pleť :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Dexe =)
    Ten muffin je supr, originální :)
    A recenze by se mi zamlouvala na nějakou kosmetiku z lékárny, např. rtěnky od značky Avéne nebo deodoranty :)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Sledujem ťa ako mima.
    Rada by som si prečítala recenziu ako sa staráš o vlasy.
    m_ima123@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. hah skvelý muffin !
    sldujem pod menom katusicek
    recenziu by som určite privítala z nejakého výrobku od elf..
    katusicek@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1. už som sa pridala k sledovatelom oficiálne :D:D
    2. meno by si mala vidieť že Denisa Knížatová ;)
    3. recenziu na to ako a staráš o vlasy kedže vždy tak super vyzerajú :)
    4. knizatova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. 1. už som tovjím oficiálnym sledovatelom :D :)
    2. meno by ti malo ukázať že Denisa Knížatová ;)
    3. recenziu by som prijala na prípravky, ktoré používaš na vlasy, pretože vždy vyzerajú super, dáke typy a tak... :)
    4. môj mail je knizatova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sledujem ta ako Tina aspon myslim ze tak :)
    odporucit ti moc neviem lebo pouzivam produkty zvacsa tie,na ktore recenzie pises...ale mohla by si spravit este aj nieco o vlasoch lebo ich mas nadherne a vyzeraju strasne zdravo :) tiez by si mohla natocit aj nejake video o5 ;)

    kika.demetrova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sleduji už dlouho :D Mělo by tam bejt napsaný Zulaks.

    Doporučila bych ti Kajalovou tužku na oči od Alverde.
    A nebo Pudr od NYC Smooth skin.
    Chtěla bych článek o tom jak pečuješ o svoje vlasy (nějaký ty přípravky)

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sleduji jako Zickie Kagerou ;)
    Já bych ti doporučila třeba Artdeco nebo paletky od Vizartu,mají krásné barvy a přijdou mi kvalitní. :)
    zickie-kagerou@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Jsem stalker pod jménem Sharol :)).

    Něco ti doporučit? Haha, to u mě asi těžko, já mám svoje těžce zajeté kosmetické favority, které už všichni znají a do něčeho nového se vrhám a zkouším jen občas :D.
    Ale tvoje recenze totálně zbožňuju a právě oni jsou ty, co mě občas donutí něco nového vyzkoušet :)). A nejvíc mě baví asi ty, které se týkají ELFu.
    Ale nejvíc stejně zbožňuju tvoje random posty, ty jsou dokonalé :)).

    plevovasarka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Sleduju pod jménem Teruška29 a co bych ti doporučila? Já nevím, je toho hodně, ale pro mě je nejlepší setík na obočí od essence :)
    cer.terka@gmail.com
    Ten muffin je boží :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. sledujem ako Alexôčka.
    alex.cintelova@gmail.com
    určite by si mohla spraviť recenziu na nejakú peknú farbu na vlasy alebo nejaký iný vlasový produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Ahoj sledujem ťa samozrejme cez GFC (Slávka) a facebook (Slávka Wasserrabová) :)
    Milujem tvoj blog...recenzie su skvelé..rada si prečítam recenziu na čokoľvek ...
    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Sleduji pod jménem Michaela Cahlová (Em). Určitě bych doporučila make-up Perfecting Cover Foundation - Sephora. Ze všech, co jsem kdy vyzkoušela, mi tento zatím vyhovuje nejvíce. Ráda bych si přečetla recenzi třeba na nějaké výrazné a dlouhotrvající oční stíny nebo korektor :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. hezkej blog http://verca-blogforgirls.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sleduji pod jménem Gáglush
    Ráda bych recenzi na nejoblíbenější produkty, nebo na lips produkty a také jak se třeba staráš o své vlasy ! :D
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Ahojky, sleduji jako Janemission.

    Takže, dlouho jsem přemýšlela, na co by se mi šikla recenze a napadli mě opravdu paletky od Sleek. Dělala na ně recenze i Petra, ale zajímal by mě hlavně i tvůj názor.

    A můj mail janickarihakova@seznam.cz :-) Krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  72. sledujem ťa ako Denii Dee.
    Mňa by potešilo keby si spravila nejakú menšiu recenziu na tvoje tiene na obočie . :)
    doktorova.denisa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. táákže sledujem už pomerne dlho,pod menom Uhrínka. určite by som odporúčala kvalitu za super cenu a to pre mňa predstavuje konkrétne 4-balenie očných tieňov - Metro Quartet Eye Shadow od NYC za smiešnych (!) 1,49 € - teda za toľko som to kúpila ja a odtedy iné ani nepoužívam :)
    mail: lucia.uhrinova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Sledujem ako Zuzanka, už dlho, dlho :)

    Určite by som Ti odporučila trblietavé ceruzky na oči z ELF-u, doma mám tyrkysovú a som veľmi spokojná. Krásne kreslí, dobré drží a má v sebe dokonca aj strúhadlo (a navyše, tá cena) :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sledujem ako Lulija, recenziu by som chcela možno o nejakých produktoch ktoré používaš cez leto napr. opalovacie krémy, alebo co používaš po opalovaní, poprípade na vlasy (ja ich mám z chlórovej vody dostsuché) mail: duricova.julia@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  76. sledujem cez FB Marta Vršková, ale asik aj cez google jak dištanční študenti...

    odporučila by som ti glitrovú linku na oči od barry m, ale ty nemáš glitre rada :D:D:D

    a mail - killer@privatnet.sk

    a ako random by ma mohol vybrať, lebo 29-teho mám meniny! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Sleduju jako Lady.
    Doporučuju třeba mou oblíbenou řasenku Glam´Eyes od Rimmelu, která mě hrozně překvapila. Dělá objemné, dlouhé řasy :)
    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Sleduji Tě jako Breeze Igelkott
    Když už se soutěží o stíny od elfu,tak i já doporučim elf a to kompaktní HD pudr.Možná s nim máš už zkušenosti,ale tak..;) Potvrzuju,že make-up díky němu vydrží déle :))

    breeze.igelkott@gmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Hezký nápad. :)

    Sleduji jako Ivet Stratorská.
    Šminek máš až nad hlavu, ale chtěla bych ti doporučit šeříkovou pěnu do koupele od Avonu. Omámí tě svou úžasnou vůní a má velké litrové balení. :)
    http://img.avon.cz/ImgW.ashx?fd=f10&cd=KT02042

    sweet.ivet@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sleduji tě jako Dewii :)
    A doporučovala bych kosmetiku Alverde (prodává se v DM) - je levná, netestují na zvířatech a sedla mi líp jak ELF :)
    dewii@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Anne Richman
    Já mám ráda všechny Tvoje recenze, za den jsem to stihla všechno přečíst!:D A nemám vůbec co doporučit, protože jediné co používám je řasenka a tekuté linky. Občas příležitostně stíny, ale jen takové obyčejné, moc to neumím :D
    InsaneAnne@seznam.cz

    A určitě toč videaaa jsi sladká :))

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Neviem čo by som odporučila :D Ale chcem si objednať nejake paletky od Sleek a že sú užasné takže to by som ti odporučila a tešila by som sa na recenziu :)

    Xoxopatty
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Markéta
    Chtěla bych recenzi na ten make-up od Rimmelu (Stay Matte).:))
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Sledujem ťa pod menom WikinocQa.
    Odporučila by som fixačný sprej na make-up od Elfu alebo Rimmel make-up long lasting finish 25h. Mohla by si urobiť recenzie z kozmetiky Elf alebo essence:)
    viktorialuptakova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Sledujem ako Nathy :).
    Odporúčam špirálu od Avonu Supershock. Má skvelú kefku, ktorá nezlepuje a predlžuje :).
    Chcela som odporučiť bronzér od Essence, ale na ten si už recenziu spravila :/.
    nathy111@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  86. sleduji pod jménem Kami (cherry-is-her-name.blogspot.cz)
    Doporučuji color tattoo od maybelline, teď jsem si je koupila a z výdrže jsem unešená
    kamila.selby@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Luczynka
    Líbila by se mi recenze o péči o tvoje vlasy:)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Sledujem cez FB-Michaela Fantová a cez blogger ako Emmie.
    Mne by sa páčilo keby si urobila recenziu na niake jemné líčenie trochu matné a napríklad aj o tom aké máš rada vône..a samozrejme outfity :)
    m.fantova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Ahoj sleduju tě přes Google jako BabreXX. Doporučila bych color infallible od L'oreal. Recenze by se mi líbila na nějaké tvé oblíbené rtěnky. :))
    bandrtova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. mm doporučuji řasenku MF 2000 Calorie :)

    Eve, iw.jad@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Sledujem ťa pod týmto menom, ale to ty dobre vieš Bradik :*

    fkovalcikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Sledujem ťa cez FB ako Michelle C. Lukáčiková
    Mohla by si urobiť recenziu na make up od Rimmel-u STAY MATE :-)
    misha337@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Mňa zaujímajú recenzie na čokoľvek,rada sa dozviem o nejakých nových produktoch,ale tak možno článok o produktoch,ktoré používaš na vlasy,alebo nejaké letné produkty.Tým myslím čokoľvek vodeodolné či niečo na opalovanie :)
    Tie ceny sú fantastické,muffin je dokonalý,zlatý :)
    Mail je lizzy-fashion@centrum.sk a sledujem ťa pod menom xoxoLizzy

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Chcela by som recenziu tutorial ličenie :))
    raduska1881@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Sleduju tě jako (aspoň myslím:D) themartasblog
    Doporučuji One by One řasenku a Maybelline Color Tattoo :)
    martaprochazkova28@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. ahoj ja sledujem cez FB ako Dominika Turčanová, ja tu účet nemám ale chodím sem každí deň.... recenziu na nejaké Essence výrobky ;) doda73739@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Sleduju tě přes Google jako Verulii
    Byla bych moc zvědavá na paletku Sleek =).. Už hodně dlouho o ni přemýšlím, ale vždycky si řeknu NE! A potřebovala bych někoho, kdo by mně přesvědčil o tom, abych si ji koupila :DD A doporučila bych ti Fixační gel pod make-up od Mary Kay. Make-up vydrží po jeho použití o mnoho déle..
    Doufám že je giveaway i pro Česko..=).
    77Very@seznam.cz
    A ten muffin je úžasnýý ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Sledujem ako mea:)
    muffina je suprova!:D a na kozmetiku nie som az taky odbornik, takze by som ti asi moc neporadila:D
    meispn@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Sledujem ťa pod menom pod ktorým je tento príspevok a cez Google a recenzie?Ako mať dokonalé obočie ako ty a konečne dobrý make-up ktorý všetko vydrží :D

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Ahoj,sledujem ta ako Norina a tešila by som na video o make up :)
    szabonorina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Ahoj, tak sleduju tě jako Dennie a ráda bych recenzi a srovnání všech bronzerů s kterýma máš zkušenosti :) A co bych ti doporučila?.. Nedávno jsem si pořídila korektor od maybelline affitone a je vážně fajn! :)
    Denulka.a.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Sledujem pod menom Muvka na Bloglovin a na FB Alexandra Golhová :)
    Ja by som uvítala recenziu na niečo čo používaš ako starostlivosť o pokožku celeho tela, ako napr. telové mlieka , maslá...

    251lalia251@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Sleduju jako Vendy :)
    Zajímala bymě péče o tvé vlasy a třeba nějaké recenze na tekuté linky :)
    kit--kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  105. 1. i´m follower :)
    2. dena-xoxo(aspoň dúfam) ;)
    3. Mohla by si urobiť recenziu na niaky dobrý rozjasňovač :)
    4. Môj email dena_xoxo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Sledujem pod menon Dušana Linská :)
    Zaujima ma ci si sa stretla s kozmetikou revlon ? Ak ano tak nieco o nej :)
    dusanalinska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  107. sleduji tě jako Nikola Cabáková :)
    A ráda bych uvítala recenzi o benefitu. A doporučila bych ti od mary kay minerální pudr. je se štětečkem. Štěteček je naprosto úžasný. Ale je malý. Mě to ale nevadí:) je Krásně jemňoučký. Pudr se s ním nanáší dokonale. Co se týče toho pudru tak si pod něho nemusím dávat make-up. Stačí mi jen ten pudr, protože je minerální. Krycí schopnost má malou až střední. Krásně sjednotí pleť a neudělá vám na obličeji masku:) Miluju ho<3

    NikiCabakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *Protože je minerální pudrový make-up. (neukázalo se to tam celé:/)
      http://www.marykay.cz/pripravky.php?kat=90

      Odstrániť
  108. Sleduju jako Jane
    asi bych řekla spíš můj hodně oblíbený produkt než doporučení :) a to je paletka 4 očních stínů od Alverde a nebo paletky dermacol :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Sleduju jako Jane
    asi bych řekla spíš můj hodně oblíbený produkt než doporučení :) a to je paletka 4 očních stínů od Alverde a nebo paletky dermacol :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  110. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Ahoj sledujem ta ako cartoon-.-network ...mna by zaujimali tvoje vlasove doplnky kolko ich vlastnis a ked si ich kupila:)
    cartoon-.-network@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Zuff :)
    recenze o nějakém makeupu z drogerie :)
    zuzuiq@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  113. sledujem ako lola181
    ja mám veľmi rada rúže, viac ako lesky a preto by som si rada pozrela nejaké dobré tipy na rúže, ale najlepšie na nejaké vyživujúce,nevysušujúce pery niečo ako rúž-balzám
    a sem chodím skôr ja pre rady a tipy, či už o kozmetike, takže nič moc neporadím :)
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  114. sleduju jako Hanča :D, na fb jako Hanča Vedralová
    navyzkoušení bych ti doporučila řasenku od miss sporty (jo, MS) Studio Lash- Instant Volume (růžová). Na to, že nestojí ani 100 korun je dobrá :). Jinak mám ráda video recenze na cokoliv, vlastně všechny videa. :-D
    vedralova.hana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  115. sledumjem pod menom Eli, fb Eli Siváková :D
    chcela by som recenziu asi na nejaké vlasové prípravky
    eli.sivak@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Sleduju jako Iines (IinesSwanheart), na FB jako Barbora Skočková.
    Teď bych brala recenze snad na cokoliv, ztratila jsem svojí kosmetickou taštičku s VEŠKEROU kosmetikou, tak jsem honem rychle nakoupila to nejnutnější, ale rozhodně svou sbírku chystám znova rozšiřovat. :-) A nejradši ve formě videí :-)

    b.skockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  117. sleduju jako Jaycee :)
    tipy na rtěnky či tvářenky! to uvítám ráda :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Survus , sledujem ťa pod menom Teri Lastovička. Z dekoratívnej kozmetiky odporúčam makeup od maybelline new yourk new affinitone s vitaminom E odtien 02 light porcelain. Ja ho mám a je perfektný super kryje a odtieň mi keďže ja mám bielu pleť veľmi vyhovuje :) No a čo sa týka recenzie na kozmetiku teraz v najbližšej dobe si plánujem kúpiť kozmetické štetce. takže by som uvítala recenziu práve nane. Chcela by som vedieť ako si ty spokojná zo štetcami od elfu? ďakujem ti krásne , a ináč sa mi veľmi páči tvoj blog :) len tak ďalej!:) a môj kontakt : terazelena@gmail.com :) ďakujem ahoj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Sleduji tě již delší dobu (vlastně od mých follow-začátků) na bloglovinu a už už se začínám kamarádit aj s Googlem (pod Ms.Awesome, nevím jestli se zobrazuje seznam bloglovinu a vůbec pod jakým tam jsem nickem). Recenzi bych brala na nějakou řasenku od Dermacolu, tu jsem snad na žádném blogu ještě nepostřehla... Kontaktuj mě případně na koridor100@seznam.cz ;) Hezký den přeju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Sledujem ťa ako MyLabels, somsakova.monika@gmail.com

    recenziu by som prijala na nejake vyrobky s tým istým účelom ale jeden vo vyšej cenovej kategórií a naopak druhy v nižšej, ktoré by si odporučila.

    OdpovedaťOdstrániť
  121. 1, sleduju :)
    2, haníí
    3, chtěla bych recenzi na nějaký lak na nehty:)
    4, hanka.nav@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Na FB tě sleduju jako Lucie Martináková, přes GFC jako Estrella.
    Z dekorativky teď fandím makeupu Wake me up od Rimmelu :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  123. No sleduju jako wampulova
    na recenzi by to mohla být nějaká nude baby pink rtěnka
    wampulova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Sleduji tě pod jménem Veronika.K
    No, z dekorativní kosmetiky bych ti doporučila skvělou rtěnku od alverde. A recenzi? Mě by spíše zajímalo, jak si vystínovat obočí, prostě celková úprava obočí, jelikož mám světlé, a chci si ho začít "malovat". :)
    kocourova.veronika@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Sleduji Tě už dlouho ;)
    Sleduji Tě jako Angel-ina*
    Uvítala bych nějaký post ohledně tetování :) ať se něco přiučíme ;)
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  126. sledujem ťa ako Petra Reichlová
    poteší ma akákoľvek recenzia na kozmetiku :)
    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  127. sledujem ťa ako Petra Reichlová
    potešila by ma akákoľvek recenzia na kozmetiku :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  128. Sledujem ako Terézia Chylová/Tejka. Určite by som bola rada keby som tu uvidela recenziu na nejaké očné tiene, alebo článok o líčení. :)

    tea.chylova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  129. Ráda si přečtu recenze na makeup a korektory, protože jsem doteď nenašla ten pravý!
    teleska.k@gmail.com (Teleska)

    OdpovedaťOdstrániť
  130. 1. sledujem ťa GFC
    2. Petush ...:D myslím
    3. recenzia na nejaký fakt dobrý korektor by bola fajn...:)a chcem vedieť či si spokojná so značkou Benefit a kde by sa dala online objednať...:) + za mňa odporúčam z kozmetiky REVLON COLORSTAY R 12hour Eye Shadow očný tieň 14nude elements
    4. petka.malikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Ahoj,
    sleduju tvůj blog jako KatieM a brala bych recenzi nebo tipy na vlasové přípravky pro letní dny nebo tvoje nejoblíbenější přípravky na vlasy.
    katie.mx1@gnail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  132. Ahoj sledujem cez tento blog :)
    rezencie na vlasovu kozmetiku na štiepené vlasy alebo suché ..:(
    alebo z akých productov máš doma najiac :)

    izurka357@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  133. sledujem ako May
    Možno ti odporučiť asi laky Minicolorama od maybelline ktoré su teraz za 1 euro a su super, vydržia dlho a majú krásne farby, a možno by si mohla dať recenzie jednoznačne na neaké vlasové prípravky
    Majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  134. sleduju jako Nicole, Fb Nicole En
    a recenzi bych brala na vlasové přípravky! :)
    11nicolex@gmail.com :)

    PS: miluju tvůj blogg!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  135. sledujem ta ako krinolina:) uvitala by som recenziu na set na obocie

    OdpovedaťOdstrániť
  136. Sledujem ako Betty a mohla by si urobiť recenziu na nejaké balzámy na pery:))

    OdpovedaťOdstrániť
  137. Super giveaway a super ceny :) sledujem ťa cez PajaSwagMeysik a potešila by nejaká recenzia na poškodené vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  138. sleduji jako wendy
    FB: Dul Zelingerová
    recenze: jakákoliv o kosmetice :)
    Shensi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  139. Jsem z česka, tak doufám ,že to nevadí :) Líbilo by se mi, kdyby si udělala recenzi na něco, co se dá levně koupit v drogérii :) jana-milickova@seznam.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť