utorok, 24. júla 2012

ELF blush-recenzie





Dnes vám predstavím lícenky od Elf kozmetiky. Sú to lícenky z radu studio. Tieto lícenky si zaslúžia u mňa druhé miesto!
Ako prvú vám ukážem lícenku Candid coral. Je to lícenka skvelá na každodenné líčenie.
Balenie:
-lícenka má veľmi podobný vzhľad ako od Nars, čo sa mne osobne veľmi páči. Je to praktické a ľahko uzatvárateľné. Má to plastové okienko, ktoré sa hodí, keď máte tých líceniek veľa. Komu by sa chcelo všetky prezerať, keď hľadáte jednu konkrétnu. Vnútri obsahuje malé zrkadielko, ktoré oceníte hlavne  na cestách.
Farba:
-je to ako ste sa mohli dovtípiť z názvu krásna korálová farba (zbožňujem či už korálové lícenky alebo rúže), nie je úplne matná, ale má v sebe veľmi jemný zlatý shimmer.
Nanášanie:
-pigmentácia týchto líceniek ma prekvapila. Stačí naniesť veľmi málo na štetec. Ja si dávam celkom výraznú vrstu lícenky. Niektoré baby majú radi skôr jemnejší vzhľad a pre tie stačí raz prejsť po lícenke a líčka majú krásnu koralovú farbu. Ja dva krát jemne prejdem štetcom po lícenke a som spokojná ;)
Výdrž:
-výdrž musím taktiež pochváliť. Kedže robím v práci 12ky, tak potrebujem niečo čo vydrží čo najviac. A táto lícenka to spĺňa. Po 12 hodinách ju stále mám na líčkach, možno je to aj preto, že ja si dávam výraznejšiu vrstvu. Čiže nemusí každému vydržať celý deň.
Cena:
-podľa môjho názoru sú 4 € dosť nízka cena.
Bodovanie:
4/5




Druhá lícenka s názvom Pink Passion je skôr na extravagantnejší look, veď posúďte samy.
Farba:
-je to neonovo ružová matná farba.
Nanášanie:
-treba si dávať pozor aby ste to náhodou neprehnali, lebo potom sa stane, že  vyzeráte ako barbie(čo sa prvý krát stalo aj mne hah). Stačí raz prejsť štetcom a líčka majú ružovučký look.

Je to skôr na večerné líčenie. Alebo jednoducho, keď chcete niečo výraznejšie. Ja túto lícenku používam veľmi rada, aj keď to nie je tak často. A neskutočne dobre to vyzerá s rúžovým rúžom od YSL.
A samozrejme výdrž, balenie, cena a bodovanie je rovnaké ako pri coral candid.










Záver: Samozrejme niekto nemusí so mnou so všetkým súhlasiť, pretože je milión typov tvárí. Sú to nadpriemerné lícenky (for me) a ja som spokojná a môžem len odporučiť. A ja si časom svoju zbierku rozšírim o ďalšie odtiene.


19 komentárov:

  1. Tú ružovú vlastním aj ja a musím potvrdiť, že je vážne super...:D a tá korálová sa mi páči tiež...:D možno si ju zadovážim v blízkej dobe:))
    Pekná recenzia...

    http://petush-book.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsem pro fotky tvářenek na tobě! ať se můžeme kochat tvou krásou :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V paletke od elfu mám "zabudované" aj lícenky a musím súhlasiť že tá pigmentácia je fakt silná stačí mi kúsok a už sa mi zdá že je toho moc :D . Z týchto dvoch sa mi viac pozdáva tá koralová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta růžová je úžasná, moc se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa viac páči ta koralová..vyzera užasne :) určite pri dalšej objednávke si nejake objednam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bych byla pro korálovou, protože jsem spíš tmavší typ a vypadala bych jak nepovedená barbie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Koralovu mam aj ja, chcela som taku nejaku farbu a moje ocakavania nadmieru splnila, plus ten zlaty simer je uzasny, skvela na leto :) S vydrzou som tiez spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Akurát sa chystám niečo objednať, takže táto recenzia prišla vhod :) Zaujala ma tá koralová lícenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Takové malé kopie NARS za příjemnou cenu :) :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ta druhá má naprosto nádhernou barvu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj. ty máš príčesky? a to si ich aj nejak farbila? lebo ja mám blond príčesky ale vlasy už mám tmavo- hnedé a nemôžem svoje príčesky zafarbiť. vôbec mi nechytá farba. a neviem čo s tým. tak poraď ak môžeš. dik

    OdpovedaťOdstrániť
  12. really nice post. i've enjoyed it so much.
    kiss

    check out my blog. there's a dogeared giveaway:

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné odstíny, už podobné vlastním, takže vyzkouším o elf jiný:)Už konečně se k tomu musím rozhoupat:)
    Skvělá recenze!:)

    http://myparadise.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Přesně můj výběr. Nevím, jestli jsem tě už zvala na svůj blog? Měj se krásně.. http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. elf kosmetiku jsem nikdy nevyzkoušela,ale asi jí vyzkouším, co by si mi doporučila jako nejlepší výrobek od nich?

    OdpovedaťOdstrániť