piatok, 6. júla 2012

Bioderma video



15 komentárov:

  1. vyzerá to fajn a potrebovala by to aj moja tvár tak hádam vyskúšam ;) ďakovala za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi zlatá <3 a souhlasím, také používám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Roztomilá :) Ten krém nejspíš zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem za inšpiráciu :) ak sa môžem spýtať koľko stál ten eyecream?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super video :) Planujem si kupiť niečo od Biodermy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekná recenzia...spolupracuješ s biodermou?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zaujimalo by ma, co hovoris na Avon kozmetiku...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. si tu zlatá:) ten peeling by sa mi zišiel ale momentalne mam brusher od garnieru a je to najlepšia vec na svete asi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi si pekná :) asi yačnem tiež používať :D
    http://katherine-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Deni :)

    Rada by som sa ťa opýtala, čím si farbíš obočie, či ceruzkou alebo tieňmi na obočie :) Mrte sa mi páčia tvoja farba, takú by som chcela :)

    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mam od Bioderma asi 5 různých věcí, od mýdla, přes odličovač očí (růžový), přes peeling,sebium H2O až po krém na obličej. :-) a s tou kosmetikou jsem naprosto spokojená, ale strašně moc:-) Peeling má strašně maličký kamínky a opravdu po prvním použití všechny černý tečky jsou pryč :-) Bioderma používám asi 3-4roky a jsem nejspokojenější na světě (až na tu cenu :-) )

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super recenzia, a veľmi milé video :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasné video :)

    PS: Nevíš, jak funguje na blogspotu "výdělek"?:)

    OdpovedaťOdstrániť