utorok, 19. júna 2012

make up artist page


 Už zhruba dva týždnesom rozmýšľala o tom, že si vytvorím ďalšiu stránku na fb. Viem viem už to aj preháňam s tými stránkami na fb, ale keď mňa bavia tri veci a chcela som si vytvriť na každý koníček stránku. A to je blogovanie, fotografonie a visage.
Povedala som si, že už je ten správny čas a vytvorila som si stránku Deni MakeUp ArtistPrvý krok bol certifikát a už teraz musím len líčiť, líčiť a veľa líčiť. Chcem sa tým živiť a čo najskôr pak otvoriť visage salón, samozrejme ak sa mi to vyplatí. Ale jednoznačne si chcem otvoriť niečo vlastné. 

Takže k veci. Ak sa ti teda páčia moje práce, pridaj sa na stránku Deni MakeUp Artist. Budem veľmi rada. A dúfam, že budem mať aj dáke zákazníčky ;) 


Plus som vám chcela ukázať jednoduché líčenie s maybelline color tattoo. Zbožňujem tento tieň. Vdrží vážne od rána do večera (mám odskúšané). Kedže je to krémovo-gélový tieň aplikujem ho prstom a rozotiera sa veľmi dobre. Je to jemne trbietkavá farba aj keď na fotke to nieje až tak vidieť. Používam ho zhruba týždeň a v obale to vyzerá ako keby som to len skúsila. Balenie vydrží aj pre moje vnúčatá!

17 komentárov:

  1. prajem ti aby ti to teda vyšlo :) tiež by som si chcela otvoriť niečo vlastné, ale bohužiaľ, nejako netuším ani čo (ale ono to určite príde!)..inak by som celkom prijala nejaké video tutorialy na jednoduché líčenie a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som sa hned hlásila ako tvoja zákaznička keby že som niekde nablízko .. no bohužiaľ som úúplne z východu :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! vypadá to skvěle! nějaké stíny z této kolekce bych taky ráda vyzkoušela :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prajem ti veľa štastia s líčením a veĺa veľa zakazničiek :) líčenie je super, aj ja si nejaky tien maybelline color tattoo čoskoro zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takové líčení mám nejradši!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak mne sa to rozhodne paci / aj na FB/ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné líčení, si vážně šikovná:) a ať se ti daří a co nejdřív máš svůj vysněný salon:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. přeji Ti hodně zdaru, jsi šikovná :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ať se daří! Konkurence je velká, takže žádné kompromisy :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Keby bývam v Nitre isto by som bola tvojou zákazničkou.

    http://barunkatwyxova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tato farba ti aj perfetkne sadne:)!, normalne si ma nan "nahlodala":D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. kedže som z nitry,a budem sa potrebovať nalíčiť na nejakú udalosť,tak prídem určite za tebou ! máš talent na líčenie..držím palce do budúcnosti :)

    PS:pozrieš si moj blog? :3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mít tě někde poblíž tak tě navštěvuji kvůli líčení velmi často :) dokážeš vykouzlit opravdu nádherný make-up. color tatto se mi moc zamlouvá!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne si dávaš tú linku :) Raz sa určite pôjdem previezť do Nitry :D :)
    Len tak ďalej a držím palce :)

    Len začínam, tak budem rada ak nakukneš do môjho blogu :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Spadla jsi jako hvězda, přeju ti mnoho štěstí, jsi moc šikovná !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj Deni, mohla by si mi povedať kde si kupila ten DERMACOL . Dakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť