streda, 6. júna 2012

whats new &tipy



Z názvu je jasné, že tento post bude o tom čo je u mňa nové za posledné dva týždne. Ako prvé sa vám musím pochváliť s longboardom. Je úplne krásny a skvelo sa na ňom jazdí. Potom chcem pridať aj nejaké video s ním. Milujem ho <3.
A fajnovo som si vybrala časopis. Nevedela som si vybrať či EMMU alebo ELLE, ale vybrala som dobre, lebo v nej bol kupón do Tatralandie, kam sa chystáme s priateľom. Tak som rovno kúpila 2x :D
Našla som super klieštiky na mihalnice v Bille. Asi okolo 3 evri, ale sú fajnové.
Konečne som našla eyebrow fix na obočie. Hľadala som to celkom dlho a čistou náhodou som to zbadala v H&M, tak som sa potešila a hneď brala.
A ozaj, pracujem v Exisporte a našla som tam trenky XXS, ktoré mi nie sú až také veľké a za 3 evráče:) A ešte aj fajnovú peňaženku.Zbožňujem peňaženky a tašky, ktoré majú veľa priehradiek...
V H&Mku som sa ocitla druhý krát, lebo sme dostali 5€ kartičku, tak som si zobrala dáke hovadiny a konečne mám haircuff.
A na poslednej fotke sú obrúsky a dôvod? Keďže chcem začať líčiť, tak to budem potrebovať:)

A to je asi všetko. Dúfam, že som niektorej z vás nasadila chrobáka do hlavy a zajtra pobeží do obchodáku :D Pekný zvyšok dňa...



34 komentárov:

  1. Pozývam ťa na giveaway :)
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/2012/06/catrice-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EMMU som si kúpila aj ja a tie pančuchy čo boli ako darček sa mi už stihli aj roztrhnúť :-((
    a haircuff si dlhšie chcem kúpiť aj ja :-D
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to se budu těšit na nějaké to video :D. A doufám, že přišpěješ pár fotkami z tatralandie n.n ...Btw: Toč prosím více videí. Né že bych Tě chtěla zatěžovat, ale tvá videa jsou geniální a navíc jsi hrozně sympatická...Jednou bych Tě chtěla potkat :D :]

    OdpovedaťOdstrániť
  4. běžela bych.. pro ty trencle! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. trenky XXS vyzerajú fajnovo :)
    závidím ten haircuff, v H&Mku pre mňa najbližšom majú len bronzový... ten ja nevyužijem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné veci ! :) tešim sa na video!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. longboard:O závidíím! jen se chci zeptat, v čem je lepší/jiný než skate?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam longboard najmensi takze pripomina mi to skate, ale tak na logboarde mas vysoku rychlost a nezasekavaju ta male kamienky. vsak kukni si na youtube. su tam po pici videa :)

      Odstrániť
  8. tie kraťasy vyzerajú dobre :) A inak presne ten istý haircuff som si kúpila cez víkend v H&M aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no hezky veci moc))) a longboard vypada krasne)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Júú longboard! Chcem, chcem, raz určite. :P
    Môžem sa spýtať za koľko si ho kúpila a kde ?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Akurát aj ja som kupovala časopis kvôli lístkom do tatralandie :D tiež sa pôjdeme vyvenčiť s priateľom :)
    ten longboard je úúúžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si tiež kúpila ale plus sedem dní koli lístokom..hned 4 krát..:D už len aby počasie začalo byť konečne pekné :)

      Odstrániť
  12. Wow, jezdíš na sk8tu?
    Ta peněženka vypadá hrozně roztomile a fix musím vyzkoušet, tak nám dej prosím vědět, zda je dobrý nebo zbytečný. :))*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no uz sa chcem venovat iba longboardovaniu :)
      a tak v rychlosti ti poviem, ze fix ma tak trosku sklamal, cakala som nieco hustejsie, ale pre tie co maju strapate obocie je to fajn vec. ale inak sa zaobijes aj bez toho. ale pouzivam to, lebo tiene mi na to lepsie kreslia a vydrz je dlhsia mam taky pocit :)

      Odstrániť
  13. s tými krlieštikmi by som bola opatrná... mne tá pružinka strelila rovno do oka :)

    http://julieknowshow.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. haha :D tak to teda nasadila :D už som čakala rozmýšlať či to všetko zajtra stihnem :D hlavne tie klieštiky vyzerajú bombovo :D moje staré sa bohužial rozpadajú takže by prišli za 3 e vhod :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Longboard!♥.
    Chcem video!
    Prekvapila si. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. ja som si vzala dve emmy kvôli pančuchám :) pááni, jedny dokonca voňajú.. ale brutálne :) neviem ako je to možné. dve poukážky by som pre skúškové síce nestihla využiť, ale skončili v dobrých rukách- u mamičky s 8 deťmi

    OdpovedaťOdstrániť
  17. já mám radši skate než longboard...hlavně v ČR je longboard dost k ničemu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies co ale pre mna je lepsie do mesta tento longboard. ja ho mam maly 76 cm a je super do mesta. lepsi ako doska pre mna. aj do roboty na nom chodim :D

      Odstrániť
  18. ♥♥ na longboard se chystým už dlouho a konečně si koncem měsíce taky nějakej pořídím... ten tvůj vypadá supr... nevadí, že je menší?
    peněženku bych taky potřebovala novou! a ty kraťase bych taky brala)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. božeee longboard! šak to je najpeckovejšie čo može byť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. nejaké video poprosíme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Longboard ♥je krásny :) Teším sa na video :)
    a ostatné vecičky sú taktiež super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ooo, board je krásný. Já na tom stála jednou v tescu a třískla jsem sebou o zem :D., takže už to radši nebudu nikdy riskovat. :D
    Jak funguje ten gel na obočí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Už dlhšiu dobu hľadám nejaký fixátor obočia. Je teda tento dobrý? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Máš super blog, třeba i tobě se bude líbit ten můj :) http://camellife.blogspot.cz/ hezký den :) A spoustu dalších super barev na vlasy :D :), máš dobrý vkus.

    OdpovedaťOdstrániť