sobota, 23. júna 2012

whats new & myself

Kočky moje dnes vám zasa nebudem písať nejakú recenziu alebo líčenie. Ale dnes som mala takú dobrú náladu, že sa musím vykecať hah. 
Mám tento víkend voľno, tak som šla pozrieť rodičov, morčátko, trošku nakupovala s maminkou a fajnovo som si pojazdila na longboarde (máme tu novú cestu fajnovú). Taky pohodový deň konečne. Ale už začínam myslieť zasa na to, že pondelok ma čaká zasa práca a zasa makačka (kto by povedal, že  v športovom obchode sa tak človek narobí). Ale dosť o tom.
Zistila som, že nemám žiadne aktuálne fotky, tak som trošku využila čas aj na fotenie seba, trošku som sa pohrala s efektami a tradá. 
A som vám chcela ukázať moje vysnívané muji clear acrylic storage. Chcela som ho odkedy som sa nasťahovala s priateľom do Nitry, ale on mi vždy povedal, že načo mi to bude a bla bla a teraz som využila to, že som mola s mamkou v Jysku ;) Stojí to 12 evri a maju tam aj plastové storage za 4 evri (ale iba v Lučenci som to videla). Budem v ňom mať everyday products (na foto som do toho napchala čo som si zobrala k rodičom). Ale som happy, že to mám. Nuž, každý má na niečo úchylku.
Nejdem sa už moc rozpisovať. Tak hádam sa už dopracujem aj k nejakej recenzii. A zahlasujte v ankete, že čo vás tu najviac baví :)

(škoda, že kvalita fotiek sa pokazila ako som spravila collage)
zrazu so sebou nosím tieto dva "bloky". Diár a blok do práce.

tú vec čo držím v ruke milujem.

mám rovnakú blúzočku s maminkou.


toto malé stvorenie je so mnou už 4 roky. čo si ja bez nej pak počnem...





43 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ta kosielka je z new yorkeru. nedufala som ze sa mi tam nieco zapaci

      Odstrániť
  2. Deni, nádherné fotky......myslím, že aj ja zajtra nahovorím maminku aby sme išli do Jysku..:D :D dík za typ...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči ten storage box ale neviem, či niekde nejaký zoženiem. Aspoň podobný. Len dúfam, že ma nemrdne , keď v ňom uvidím tú špinu!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi nejkrásnější, Deni!

    O pořízení longboardu jsem taky přemýšlela, dost mě to na léto láká :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na leto je to idealne :) pocestuje to so mnou aj na dovolenku :D

      Odstrániť
  5. ten účes je perfektný, úplne do dokonalosti prevedený 8D
    krásne fotky 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasné fotky.:) S morčetem tě chápu,já mám to svoje 6 let,a má nádor na noze,čekám,že to na ni přijde každou chvíli,protože už jenom tak leží..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :(( jebne ma
      podobne som zazila so psikom...

      Odstrániť
  7. bože acrylic drawers :)! co nejdřív naženu rodiče do Jysku :) chtěla jsem MUJI, ale sou zbytečně předražený a navíc většina prodejců na ebay neposílá do čech :(. A morčátko je krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty jsi tak nadhernaaaa!:)
    thesecondchance.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jsi krásná!
    taky mě v pondělí čeká robota :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zrovna včera mi ho mamka koupila! :DD Úplně ho miluju. Vejde se mi tam sice jen prá věcí, ale budu tam mít asi ty nejpoužívanější při ruce. :)
    Super článek, jsi nádherné stvoření. <3
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem:-*
      no to je to minus ze sa tam nezmesti vela veci. ale vypada to luxusne :D

      Odstrániť
  11. mě tu baví všechnoo:-) krásné fotky, jako vždy a ten účes je parádní 8-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mame rovnake tričko!:)
    Si krasna:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásné fotky :) je to blbé, ale nevím jak ses mi dneska dostala do snu, ale byla jsi tam :D mám ráda tvuj blog ;*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tá prvá fotka teba je dokonalá !!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Můžu se zeptat, jaký je to odstín hnědé nebo co je to přímo za barvu? je skvělá:))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nie je čo dodať, paráda , morčiatko vydrží ešte dosť neboj sa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. tam kde máš ten drdol máš nejaké ryšavé vlasy to je naozaj ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ty si strašne pekná fakt! :) a sprav nejaké videjko na longboarde :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. fakt parádne fotky...a tá blúzočka je fakt na zjedenie...a drdol ti veľmi pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty jsi tak dokonalá :) Obdivuju tě čím dál tim víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Longboard! <3.
    Chcem video ako jazdíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vypadá to super a cena taky parádička. Moc ti to sluší, hezký drdol.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Krásna :) , závidím ti že sa vieš udržať na nohách na tom longu, napr. mne to moc nejde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. proč máš morčátko u rodičů?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. ako sa robi takyto pekny drdol ? dakujem za strucny navod :) mne sa nedari taky urobit

    OdpovedaťOdstrániť
  26. mam otazku, kde si kupila longboars? prosim povec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. mohla by si niekedy pridať článok o tvojich tetovaniach, ak som ho teda ešte neprehliadla :)
    inak ten box je úplne super, len škoda, že píšete že sa do neho nevojde nič moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. chceme video s longom!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ten drdol je krásny :) a ten priestor na kozmetiku je užasny..po takom tužim len trochu vačšom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. jeden clanok by mohol o tom ako si robis ten super drdol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. ahoj, chtěla jsem se zeptat... tvoje vlasy docela často zažívají šoky (změny barvy atd.) a přitom mám z fotek pocit, že je vůbec nemáš zničené, jak to děláš? :-) jinak ten drdol je krásný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. I love your style!! You look gorgeous!

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Na skejtu jsem jezdila jako malá, ale po břiše, čili jsem na něm ležela. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Si dokonalá a máš super logboard :) Aj ja som skúšala jazdiť na kamarátkinom no nedopadlo to najlepšie :D A máme rovnaký zápisník,ten zebrovaný :)

    OdpovedaťOdstrániť