piatok, 15. júna 2012

tips and reviews




Dnes som mala trochu času, tak som konečne našla 101 drogériu kde majú color tattoo od maybelline. U nás je to novinka a počula som samé dobré ohlasy.
Cena je akciová za 4.39 €.
Neviem či som slepá alebo tam vážne nie je napísaná gramáž. No ale každopádne je to dosť veľké balenie, ktoré vydrží niekoľko mesiacov.
Čo som si tak v rýchlosti všimla, že majú 6 odtieňov(možno sa mýlim) a to tento hnedý, zlatý, strieborný, fialový, modrý a posledný neviem :D Ale určite si ešte nejaké kúpim, lebo sú to krásne sýte farby.
A ešte toľko vám poviem, že tieň drží ako "tetovanie". Keď som to vyskúšala na ruku a hneď som po tom prešla, tak sa to zotrelo celkom ľahko, ale keď som to nechala pár minút a potom skúsila zotrieť nedalo sa! Môžte drhnúť ako chcete, ale nejde to dole. Jedine odličovačom a aj to musíte "drhnúť".
A ako to vypadá na oku vám ukážem nabudúce.



A ako som platila som si všimla, že tam mali dermacol make up cover 209 za polovičnú cenu 2,30€. Spýtala som sa, že prečo taká cena a zistila som, že to konči v septembri tak za to...
Ale kedže ja ho chcem iba na leto(lebo je vodeodolný) ta som ho zobrala.
Ja jeden už mám, ale to som neodhadla odtieň a kúpila som mega svetlý. Ale upozorním, že je to veľmi ťažký make up  a pleť vyzerá ako bábika, ale dá sa skvelo využiť aj ako korektor. Ale občas ho použijem aj ako make up, hlavne k vode.
Krycia schopnosť je vážne veľmi dobrá! Stačí naniesť veľmi veľmi malé množstvo, kedže obsahuje veľa pigmentov. Plus má SPF 30.
Dole je vidieť ten veľký rozdiel a to je iba o číslo svetlejší. A tento nový mi akurát sadol farbou a som rada, že som na to natrafila hah.


28 komentárov:

  1. teším sa na líčenie s tými tieňami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U toho Dermacolu mě trochu zaskočilo, jak moc velký rozdíl je to mezi dvěma odstíny (a pokud se nemýlím, tak u tohohle makeupu je odstínů hodně :)). Ale stejně - to se vyplatí! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Make-up cover taky mám, využívám ho jako korektor a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ráda bych ho vyzkoušela klidně i jako korektor, vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten makeup je vodeodolny?? to fakt funguje? to chceem potom:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. make-up cover je ale korektor, on ten nazev svadi, ale i velikost baleni napovídá, že to je na selektivní zakrývání, ne na celý obličej

    ale jako neříkej mi, že končí :((( to já si teď budu muset někde udělat zásoby, je to nejlepší korektor ever ... (a teď ještě kde, u nás tu 208 už v krámech běžně nemívaj, jen tmavší odstíny, takže to ještě snad budu muset objednat :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. táto recenzia mi prišla vhod lebo sa chystám o dva týždne k moru a keď nie som nalíčená pripadám si ako bez tváre (vraj si to myslím iba ja :D takže konečne budem pekná aj čvachtajúca sa vode! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O Dermacolu jsem toho hodně slyšela, především si ho všichni chválí jako korektor. Jinak ty stíny vypadají dobře:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. make-up mám a jsem s ním moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten dermacol bych také ráda vyzkoušela!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. prave vcera som si tieto tiene kupila a presne v tejto farbe :)a ked som v 101tke skusala odtiene, tak som si ich hned nezotrela, a potom to slo tazko. a ano, u nas mame 6 odtienov. a aj dermacol mam v 209tke, ked to vidim porovnane s 208., tak sa nezda az taky svetly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten mejkap je fakt dost hutnej, ale jako korektor ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dermacol cover milujeme vdaka za tip na akciu ;)

    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/06/big-bioderma-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. doufám, že make-up cover nebude končit i u nás, jinak bych byla zoufalá. tenhle výrobek je totiž úúúplně geniální a zatím jsem na nic víc krycího nenarazila.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 209 mám taky :) je to fajn věcička

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Musím vyskúšať všetko! Aj keď make up nepoužívam :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ty stíny mají být prý u nás jsem někde četla a jsem na ně moc zvědavá ;) takže si určitě alespoň jeden také pořídím :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. o tých tienoch som rozmýšlala a aj so nad nimi v 101 tke váhala ale nechala som ich tak :) a ten korektor(makeup) chcem ! :) len neviem či ho niekde zoženiem ,..

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Deni, ujasni nám, jestli končí ten makeup jako úplně nebo jen ten jeden odstín..

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Prosím, kde jsi sehnala ten zebrovaný blog? :)
    Tereza

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Na tehle make-up jsem cetla hodne chvaly ale je fakt že tak moc krici make-up bych asi upotrebila opravdu jen jako korektor.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Zní to zajímavě, až někde stíny uvidím určitě si je koupím, jinak make- up používám decentně, ale ten o kterém zde píšeš vypadá taky zajímavě, takže určitě zkusím, děkuji za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. uplně všechno chci vyzkoušet a vyzkousim :D :)))
    Blog budu určitě sledovat :)

    Když budeš chtít, mrkni se i ke mě na blog :)
    www.wooklook.blogspot.com
    thx. W. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jéjo veľmi podarený post! :) je to super! :3

    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/ giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Dakujem, zacinam rozmyslat vdaka tebe nad tym Dermacolom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ja som si kúpila 208 aj 209 a namiešala som si odtieň aký potrebujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. co vysilujete ze konci, ta sleva byla proto, ze expirace mela koncit v zari a ne ten makeup...

    OdpovedaťOdstrániť