utorok, 26. júna 2012

štetce a stojanek


Napadlo ma, že som vám ešte neukazovala moju zbierku štetcov a už padli aj otázky ohľadom štetcov, tak nech sa páči:) Pre niekoho ich mám veľa a niekto si zasa povie, že málo. Samozrejme toho chcem viac, pretože vždy mi chýba veľa štetcov, ktoré nemám. A ak sa tým chcem živiť musím mať predsa toho veľa nie ? haha. Mám sadu Zoeva, pár štetcov Elf, malú sadu Make up Studio, Essence, Akverde, Maybelline a random štetce, ktoré nie sú značkové, ale dajú sa využiť. Dole je rozpísanú na fotkách, ktoré načo používam. Dúfam, že sa z toho vyznáte. Teraz ich skladujem v pohárikoch (stále to obmieňam).



Stojanček som si vyhliadla už dávnejšie v office obchode, len frajer ma vždy odhováral, že načo mi to bude. Ale už som sa rozhodla, že si ho kúpim...A paletky hneď vyzerajú krajšie, keď sú pekne usporiadané v stojánku :) Nemyslíte? Už mi nepadnú všetky, keď si jednu vyberám hah. Stál okolo 6 evri čo je pre niekoho možno dosť, čo si myslím tiež...ale budiš. Lacnejší som nenašla :D Už mám aspoň srdiečko na mieste... Vám sa to nepáči?


31 komentárov:

  1. Štetcov nie je nikdy dosť to súhlasím :D Inak to je tá bambusová sada zo zoevy? Si spokojná? Lebo by som ju chcela objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teraz sa cítim zle hahah..len čo bude nazvyš viacej peňazí si kúpim štetce :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no to z mojho pohladu je ich viac ako v atelieri akademickeho maliara:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chichi ja mam jen jeden stetec na ocní stíny a jeden na pudr :D hezká sbírka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no asi si aj ja zbehnem po taky stojan, super napad! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zajímavý nápad s těmi paletkami:)! sessionbeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Brad, pravdu máš, štetcov nikdy nie je dosť, čím viac tým lepšie. Chcem sa ťa opýtať, lebo aj ja mám ten štetec "fun brush" a v skutku neviem načo ho mám používať. Tak nabudúce pridaj tutorial čo s ním robíš :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cicka ja ho pouzivam vtedy ked mam napadane tiene pod ocami :)
      a chcem urobit tutorial na drdol :D

      Odstrániť
    2. v youtube videách ten fun brush baby používajú na highlighter na lícnych kostiach:) a asi aj na to je, podľa tvaru súdim..

      Odstrániť
  8. Stojanček s tými paletkami je šikovný :) , inak čo je tá kostlivcová vec na prvej fotke v pozadí?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda stojan na dokumenty pouzit na paletky, v zivote by ma to nenapadlo, my ho v office ani nevyuzijeme :) Ale napad je to originalny, nech to vydrzi a drzi co najdlhsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tééda Ty jich máš :)) máš je krásně rozdělené.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jéj, ja som dnes na FB pridávala jednu fotku z pripravovaného príspevku :-)rovnaký stojan používam na palety aj ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja mam doma asi 5 a stačí mi :) tie zebrovane su mile

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zaujímavý nápad dať paletky do stojančeku na papiere:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zbožňujem mať všetko usporiadané do rôznych krabičiek, stojančekov a iných úložných priestorov. Priateľ mi nadáva za každý nový, lebo je to pre neho zbytočne vyhodený peniaz. Ja však toto úplne schvaľujem, lebo je všetko tam, kde má byť a nestratím sa v tom :D Skvelé ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Podľa mňa ich máš tak akurát. :)
    Nie málo, nie veľa.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. páči ;)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. super blog. :)
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. S tymi paletkami si to super vymyslela :D a nezdá sa mi že by si tých štetcov mala málo..ako vidím maš tu babmusovu sadu od zoeva..rozmyšlam už dlhšie že si ju objednam.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. To ještě bude nějakou dobu trvat, než si udělám takovou sbírku! :) ty zebrovaný jsou krásný..

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tomu říkám výbava:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ten stojan mám doma aj ja, no ani by ma nenapadlo použiť to na paletky. Skvelý tip. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. no to jich máš :) já zrovna včera rozšířila mojí sbírku o čtyři další ... takže jich nemám zase taky nějak málo :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. fuu koľko veľa štetcov :D
    natt http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Jee, to je takovej sen tolik štětců :D To jsem si vždycky přála :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. prosím ťa ktoré máš tie štetce Zoeva? :) Lebo dlhšie hľadám tú správnu sadu, ale bohužial takú som nenašla.. Raz som sa pekne oklamala kúpila som jednu sada y netu, ale prišli domov a boli úplne nepoužiteľné, tvrdé a len som sa ich dotkla a mala som štetinky v ruke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ten stojánek potrebujem do roboty! :-D

    OdpovedaťOdstrániť