piatok, 8. júna 2012

recenzia: They´re real! Benefit


Zdar. Tradá a tu je recenzia na moju obľúbenú maskaru od Benefitu The´re real!.
Je pravda, že keď som ju skúsila prvý krát nevedela som pracovať s tou kefkou a nenalíčila som si dobre tie postihnuté mihalnice, ale na ďalší pokus sa mi to už podarilo lepšie a teraz ju už nedám z ruky.  Už sa mi s ňou pracuje úplne jednoducho a dobre a mihalnice vyzerajú o krásne upravené.
Môžem porovnať s gosh, maybelline, rimmel, nivea, atď, ale na The´re real nemajú... Cena na official Benefit stránke je 22 dolárov. Možno niekoho zaujíma aj trvanlivosť a tá je 6 mesiacov od otvorenia. Klasika...Ale jedno mínus tejto maskare musím udeliť a to je, že sa nedá zohnať na Slovensku :D Bohužiaľ ju predávajú v ČR v Sephore a inde...a neviem kde sa dá zohnať cez net.

Mihalnice sa :
-vďaka skvelej kefke nezlepujú
-nežmolia sa ani po celom dni
-kefka dodáva objem
-predĺži
-vďaka štetinkám na konci kefky sa dobre maľujú aj dolné mihalnice
- a večer vyzerajú tak isto ako ráno :)

Možno na fotkách hore to pre niektoré baby nevyzerá až tak lákavo, ale ja nemám prirodzene dlhé mihalnice a ťažko sa mi upravujú ( vždy na jednom oku stoja inak :D). Plus používam klieštiky. Inak by si ľudia ani nevšimli, že nejaké mám...

Obal je striebornej farby, čo sa mne osobne veľmi páči, pretože to nie je také fádne. Skoro všetky maskary čo mám majú čierny obal. A tento vyzerá tak eňo ňuňo.

Kefka je gumená a ako som už spomínala má na konci ešte štetinky, s ktorými sa dobre pracuje, len ten koniec treba vždy dobre otrieť, pretože sa tam uchytáva veľa farby. Ja som mala lepší vzťah ku klasickým kefkám a nie k týmto gumeným, ale táto je výnimka. Ale samozrejme to nie je iba kefkou, celá maskara je luxusná.



29 komentárov:

  1. já osobně mám ráda gumový kartáčky :))
    tahle řasenka vypadá skvěle, hrozně ráda bych jí zkusila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. CZ rocks. jinak to vypadá luxusně. ))) kočička.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám podobný problém s mojimi mihalnicami.. na jednom oku také, na druhom inakšie :D ..výsledný efekt sa mi veľmi páči! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no musím říct, že řasy teda dělá hezký! :) já mám doma bad gal, ale ta má kartáček spíše pro řídký řasy mi přijde, a to já teda nemám.. tahle vypadá daleko lépe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jo tu ségra zbožňuje :)
    Škoda že nemám tak dlouhé řasy jako Ty, krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý článek a ten kartáček je super, takové já mám ráda :-) Terez

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líčila mě s ní vizážistka v Sephoře a musím jen souhlasit, že je kouzelná!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pro holky ze Slovenska je asi nejdostupnější třeba na Asosu anebo na feelunique.com a lookfantastic.com. Z eBay bych ho nebrala, vyskytuje se tam dost fejků. ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dělá nádherné řasy :)
    Uvažuji o ní jako následnici mé milované One by One :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tuhle řasenku mám už nějaký pátek, je nejlepší, bezkonkurenčně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta řasenka mě dostává, stejně tak ako Tvoje oči ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá hodně dobře! Škoda, že jí v okolí asi nikde neseženu.
    Víc blogerek by mělo dělat recenze přímo se skutečnými ukázkami na obličeji, pěkně mě štve, když někde udělají recenzi a vyfotí maximálně tak obrázek řasenky, ale už ne to, jak vypadá na očích

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásný výsledek, já mám tento typ kartáčků úplně nejradši:).

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to úžasně. Miluji umělé kartáčky u řasenek. Krásně oddělí řasy.

    http://www.curllygirll.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásna riasy :) škoda že je nedostupná na slovensku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc hezký výsledek, dělá ti krásné řasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj, na mém blogu je GIVEAWAY o Garnier odličovací mléko (http://littlebigpresent.blogspot.cz/2012/06/ma-prvni-giveaway-odlicovaci-mleko.html) byla bych moc ráda, kdyby ses zapojila :)

    Jelikož mi dochází moje řasenka, tak bych si chtěla koupit novou a pro teď bych se chtěla zaměřit na nějaký dražší, tak se rozhoduji mezi právě touto benefiťáckou a Lancome :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. podla mna ti ich zlepilo no neviem... ja si nezlepene mihlanice predstavujem inak

    OdpovedaťOdstrániť
  20. O my god!That's crazy! I'm gonna buy it for sure!

    http://www.afrenchinlosangeles.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tu řasenku zkusím :) je úžasná, opravu prodloužila =)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. mne praveze z fotiek pripada, ze dlhe mihalnice mas:)))!

    OdpovedaťOdstrániť