utorok, 19. júna 2012

Príčesky clip-in

Ahoj. Padlo dosť otázok týkajúcich sa mojich nových vlasov. A dnes je tu článok o clip-in príčeskoch.
Bez príčeskov som bola nespokojná s mojou dĺžkov vlasov. Nevedela som čo s nimi mám spraviť. Jednoducho nemám rada svoju dĺžku vlasov. Príčesky používam už pár rokov, ale ako je u mňa zvykom často meniť farbu, tak často som menila aj príčesky. Mám čierne príčesky 70cm aj 50cm, hnedé 50cm(prefarbené na červeno), blond 50cm(polka prefarbená na orange), červené pásiky 50cm. Celkom slušná zbierka čo? No ale teraz som nemala hnedé aké potrebujem, tak som si už celá nedočkavá a šťastná objednala nové...

Objednala som si opäť zo stránky invlasy.sk . Príšli mi do týždňa a bola som konečne happy. Farbu som presne trafila! čo ma veľmi teší, pretože, keď netrafíte odtieň vlasy vyzerajú neprirodzene. A baby čo tam robia sú také ochotné, že vám pomôžu vybrať tú správnu farbu clip in.

Sú to 100% ľudské vlasy. Veľké plus je, že poštovné majú pri objednávke nad 60 € zdarma! A ak vám nebude sedieť farba vlasov alebo dlžka, výmena je zdarma.

Výber farbiek je celkom široký (KLIK). Ja mám odtieň stredne hnedá 4.
Na výber sú produkty ako: clip-in sady(ktorú mám ja) 38,51,61,66,70 cm
clip-in deluxe (hustejšie)38,51,61 cm
clip-in rýchlopásy(jeden pás na zadnú čast hlavy)38,51,61 cm
clip-in zvýrazňovače(prirodzené ale aj extravagantné farby) 38,51,61 cm
DIY(široký pás+15 clipov, ktoré si sami prišijete a odstrihnete šírky aké chcete) 38,51,61 cm
clip-in vlnité(8 pásov vlnitých vlasov) 35,45 cm
keratín(trvalé predĺženie) 38,51,61 cm
clip-in ofiny 25 cm

Starostlivosť o vlasy:
1.Vlasy po každom použití prečešte vlhkým hrebeňom
2.Pri česaní začínajte od končekov
3.Umývajte po 4 až 5 použitiach
4.Namočte vlasy do vlažnej vody s vyživujúcim šampónom
5.Po umytí použite vyživujúci kondicionér
6.Ešte vlhké prečešte hrebeňom s jemnými štetinami
7.Vlasy nechajte voľne vyschnúť, nie na priamom slnku, nesušte fénom

P.S. Moja sada obsahuje 8 pásov s 18 clipmi. Pásy na prednej časti vlasy som zostrihala do postupna aby to vyzeralo prirodzene. A čo je najdôležitejšia vec je, že mi to pridalo sebavedomie :)





21 komentárov:

  1. Super článek. Uvažuji už dlouho o clip-inech, ale nevím jestli by mi seděla barva a barvit své vlasy nechci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Clip-in nepoužívám..moje délka vlasů mi vyhovuje!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím říct že mi v první chvíli vůbec nedošlo, že máš vlastně clip in vlásky! :) Jsou moc hezké. Taky jsem o nich uvažovala, ale při té době co jsem se rozmýšlela mi dorostly mé vlastní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, skvělý článek!
    Taky si chci pořídit clip in vlásky. Nejde o to, že by mi moje délka až pod zadek nestačila, ale chci je mít hustější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Clip-in príčesky vždy vyzerali šikovne :) a tebe naviac aj geniálne pristanú.. Aj mne by sa zišlo zopár vlasov naviac , veď kto by nechcel mať super hrivu,len mne je dosť proti srsti nosiť cudzie ľudské vlasy alebo nebodaj nejaké umelé, tak som spokojná s mojimi vlastnými

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uvažovala jsem o nich už několikrát, ale asi bych měla hrozně divnej pocit z "cizích vlasů". A odstínem jsi se takhle trefila nebo sis to podle toho pak dobarvila? Svoje vlasy si barvit nechci a právě toho aby mi sedl odstín bych se asi bála nejvíc. A prosím, prosím, udělej někdy článek jak se staráš/(barvíš) svoje obočí, strašně se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Deni, vždyť ty jsi tak krásná baba,že nepotřebuješ dodávat sebědomí žádnými vlasy, ty bys měla být sebevědomá sama o sobě :) Ale vlásky máš krásné a sluší ti. :)A hlavně vypadají přirozeně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aj ja rozmýšlam o takýchto clip in alebo kreatínom zlepiť na moje vlasy. Jediné čoho sa bojím je, že by mi nesadli lebo moje vlasy sú vlnité a nechcem vyzerať jak debil.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já je mám, ale moc je nenosím, protože je mi v nich vedro :DD Článek je to ale moc hezký a užitečný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Radši bych, aby mi vyrostly moje vlasy, ale to se asi nestane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super článok,aj mne sa veľmi páči..:) a ten odtieň farby si úplne krásne trafila :)šikula :-p

    OdpovedaťOdstrániť
  12. som si pozerala stránku, lebo tiež uvažujem...ale je to dosť...asi skúsim umelé vlasy...lebo ja to nechcem pravidelne nosiť...len na nejakú príležitosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. maš krásne vlasy :) (aj tie "umelé" :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aj ja mam z tej stranky vlasy :D no a chvalabohu odtien by som sa netrafila ani keby co som robila, lebo ten vzorkovnik nepasuje :-/ nastastie mal majitel cestu sem do TT tak mi doniesol varianty a som si prirovnala a vybrala...aj by som napisala ze jake mam, ale nejde mi dako prehliadac ked si otvorim svoj blog :D..a ja ani nepouzivam vetky pasy, iba 5 tusim, asi mam malu hlavu abo co :D a hlavne malo vlasov tak by mi to ani neprekryli a tiez mi je od toho horko....a ja sa chcem opytat uz si skusala robit cop s tym? ze ako sa to robi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. a není pak hlava moc těžká a nevadí tam ty sponky?

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Clip in som si objednala zhruba pred 4 rokmi cez mimibazar.sk, tiež boli z pravých ľud.vlasov a boli straaaaašne dlhé, určite priťahovali pozornosť. :D No začala som si pripadať strašne umelo, tak som si ich nechala u kaderníčky skrátiť a skôr mi slúžili na zahustenie. Aj som sa o ne pekne starala, ale počase z nich ostala len kopa slamy, a mám pocit, že už ani tie sponky moc nedržali....takže skončili v koši. :D ale skúsenosť to bola zaujímavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Mě by jenom zajímalo jestli je nosíš každý den?:) uvažovala jsem o nich, ale na každodenní používaní přišlo mi blbý mít jeden den dlouhý a další den krátký vlasy jenže jsem četla že se někomu po tahle častém používání vytrhali vlasy a dokonce se objevily i lysinky

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taky jsem o nich uvažovala, ale mám strach abych nevyhodila peníze do větru.Každopádně si mi pomohla s rozhodováním a clip-in nejspíš v nejblížší době vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ked sa možem spytať, akú dlžku si objednala ?

    OdpovedaťOdstrániť
  20. clip in sú naozaj super, ja som si však objednala tie dlhšie extra dlhé clip in , určite odporúčam.... clip in sú ideálne hlavne vtedy, keď chcete meniť účesy, záleží však aj od kvality, niekde totižto predávajú aj menej kvalitné, takže pozor, určite voľte tie, čo sú zo vyrábané zo 100% ľudských vlasov

    OdpovedaťOdstrániť
  21. na clip in vlasy nedám dopustiť, určite odporúčam každej :)

    OdpovedaťOdstrániť