streda, 13. júna 2012

Nice day.


Juuu konečne mi prišiel balíček od Benefitu, na ktorý som čakala dosť dlho, ale dočkala som sa a po ťažkých dňoch ma to veľmi potešilo. A o to ma to viac potešilo, že som to vyhrala heh. Ale je krásna tá taštička :) Som dlhšie rozmýšľala o nejakej a už mám po probléme. A porefessional mám do zásoby, lebo sa mi clekom rýchlo míňa(ja ho proste milujem a používam stále a veľa hah) a dokonca mi pribalili aj katalóg.(pak vám ho možno pofotím).
Som dosť unavená posledné dni. Stále 12ky robím a nič sa mi nechce. Vyčerpaná a neviem kde mi hlava stojí. Dúfam, že sa to za pár dní upokojí. Ale keby vás to zaujímalo, tak nová robota je fajn a sme super kolektív a aspoň budú peňiažky aj na novú kozmetiku ;)
A kedže robím 12ky, môj make up musí byť O.K. celý deň a preto si musím každé ráno zbaliť prvú pomoc v tejto forme.(druhá foto). Hlavne púder a balzám musím mať stále po ruke!
Hlavná novinka, ktorá ma tiež veľmi teší je môj certifikát(dobre sa mi naň pozerá). A teraz sa do toho na plno pustím! A už mám aj prvú zákazníčku dokonca hah. Som na seba celkom hrdá. Konečne sa mi začína dariť vo veciach, ktoré sú pre mňa dôležité.
Asi som sa potrebovala rozpísať... no idem buvať a zajtra do práce. Jo a prepáčte, že sem toho moc nepridávam, ale nie je čas bohužial...


24 komentárov:

  1. Ta taštička je vážně krásná. :) Jinak gratuluju k výhrám a k certifikátu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem !!! :) Takze ak budem potrebovat nieco profesionalne, mozeme sa ozvat, ano? Kde posobis - v ktorom meste presne? A inak som sa chcela opytat na Makeup Cover od Dermacolu - tiez ho mam a po lokalnom pouziti a prepudrovani vytvori na tych miestach masku, ktoru treba opakovane niekolkokrat prepudrovat, plet nedycha a problemy s pokozkou na danych miestach len zhorsuje... Ty si s nim spokojna?? Mas na neho nejake finty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ho pouzivam ako korektor v jemnej vrstve a je super:) aj ako make up by bol super na fotenie a pod ale mam velmi svetly odtien

      Odstrániť
  3. gratuluju k výhře (zasloužila sis jí nejvíc ;-)) i k certifikátu! taky jsem teď v jednom kole, ale bude líp :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tu tasticku Ti krute zavidim :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulácia,pekná taštička :) to s tou robotou a ťahaním 12 poznám,snáď si rýchlo zvykneš:) je úplne cítiť z toho textu ako sa tešíš z toho,že ti vychádza to,čo ťa baví..len tak ďalej Deni ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratuluju k certifikátu i k výhře! :))
    já si zatím válím šunky, ale taky mi začne pěknej záhul :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulujem k certifikatu:)) Tie benefit vecicky, maju super dizajn!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Škoda,že jsi ze Slovenska, jinak bych se taky objednala jako tvoje zákaznice. :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak niekto má šťastie aj na výhry :) aj na certifikát ktorý ti závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kde si koupila to malí "déčko" garnier??:) to by se mi docela hodilo!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezká taštička:). Porefessional už musím konečně taky vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jee gratuluju k výhře a certifikátu :) A ta taštička je suprová...taková by se mi taky hodila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super teším sa s tebou že sa ti darí, len nech to ide takto pekne ďalej :) taštička je perfektná aj jej náplň .... a inak videla som ťa na Amfik feste - gratulujem aj k dovolenke :D (Domča)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásná taštička je:)
    a ať se ti v práci pěkne daří!:)
    thesecondchance.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Gratulujem k výhre! Tá taštička je skutočne podarená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Gratuluju k certifikátu, bude (je) z tebe skvělá vizážistka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gratulujem k certifikátu :) ten balíček od benefitu vyzerá úžasne ! hlavne tá taštička :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tiez gratulujem, hlavne teda k certifikatu, si sikovna a talentovana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gratuluji :-) Jinak ta sada vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. presne ten púder používam! :D a nevieš kde zohnať taký malý garnier? hodil by sa mi do kabelky

    OdpovedaťOdstrániť