pondelok, 18. júna 2012

naše fotky z cesty

Dnes som mala voľno, tak sme sa vybrali konečne do Tatralandie. Cesta tam bola pekelne horúca. Tatralandia bola tiež pekelne horúca, ale sme sa poriadne vybláznili na tobogánoch. 3 hodinky nám stačili, aby sme sa poriadne unavili. Bola som tam prvý krát, po pravde som čakala niečo viac, ale bolo tam super. Ešte dobre, že sme tam nešli cez víkend...kto by povedal, že pondelok tam bude toľko ľudí.
Sme zničení a tak trošku spálení :D
Zajtra sa už hádam dopracujem k dákemu článku, čo vás aj zaujme.

druhý príjemný spoločník na cesty :) dermálna voda v spreji na osvieženie :)

škoda, že ja nemám v telefóne instagram...musím kradnúť frajerovi

krásny pohľad

v reštaurácii Route 66 :)



18 komentárov:

  1. Ja sa chystám v sobotu, trochu si ma ale vystrašila tým množstvom ľudí :D

    Mimochodom, veľmi Vám to spolu pristane! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no, ale tento clanok tiez zaujal :) aspon si sa konecne ZAS unavila, ale snad prijemnejsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 66tka je najlepšia reštika v LM :))
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super! :) Jsi kočka! Sluší vám to spolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej, sluší vám to ;-) muselo to být super, já se škvařila na zahrádce :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prosimte z kama máš ten plug?je boží
    aj fotky sou klasika top!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fešniačka a fešák z vás :) sranda celkom, že na to, že mám Tatralandiu na skok, bola som tam len raz aj to pre X rokmi :D ..a v route je výborne, často tam chodím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásní jste. Muselo to tam být super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tam je vážne super :-) bola som tam min. rok takže viem o čom hovoríš.. no bola som tam cez prázdniny dokonca takže voľné dni..ľudí kopa! :-D
    abeilleslife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. och ja neznášam verejné kúpaliská, teda v zahraničí aquapark znesiem ale u nás nehrozí... hoci v Tatralandii som bola a tiež som čakala čosi viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zlati ste a zavidim vam tu Tatralandiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jsi opravdu výjimečně krásná:)

    http://sessionbeauty.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jste spolu zlatí. :) Chci se zeptat odkud máš ty kraťasy? :)

    OdpovedaťOdstrániť