utorok, 5. júna 2012

misia: líčenie za 2 minúty!


 No ahojte baby. Mám tu ďalšiu tajnú misiu BENEagentky, na ktorú ma povolali . Už ste si možno všimli viacero podobných článkov, ale môžno pár z vás to pomôže a niekoho to zaujme....Tento raz vám ukážem, ako sa viem nalíčiť za dve minúty. Nikdy by som nepovedala, že sa to dá. Ale prekvapivo sa to dá. Síce obyčajné a jednoduché, ale idem tak dokonca aj von :D

Sú to iba dva kroky, a to:
-Prvý najdôležitejší krok je the POREfessional, bez ktorého neubehne ani jeden jediný deň!
-Druhý a zároveň posledný krok je make up. (použila som dermacol a rimmel)
A "voalá" a tvár vyzerá hneď lepšie, jednoducho, zdravo a hlavne prirodzene.

A tu vám predstavujem herca Pištu. Už je aj namyslený a balí ženské na komiks. Ale škoda, že nemám nejaký program na úpravu videií (môj netbook by to nezvládol) :/


Čo je The POREfessional?
Je to vec, bez ktorej sa vážne nezaobídem ani jeden deň. Od kedy ho mám inú bázu nepoužívam. Vadilo mi, že moje nedokonalosti pleti je až tak vidieť aj keď si dám make up. Nevedela som si rady. Jednoducho mi to hrozne vadilo. A po vyskúšaní tohto produktu sa moje obavy vyparili.
Póry a jemné linky/vrásky sú vyplnené a menej viditeľné, zjednotí farbu pleti, pleť sa neleskne a neviem či sa mi to iba zdá, ale aj hydratuje.A tým pádom nemusím nanášať tak veľa make upu, aby som zakryla nedostatky :) A pleť je hodvábna.
Nanášam ho na "t zónu" a líčka. Stačí úplne minimálne množstvo a myslím, že tuba mi vydrží véľmi dlho. Ako môžte vidieť nižšie farba je telová, ale po rozotrení nie je vôbec vidieť a pleť je veľmi jemná. Myslím si, že by to ocenili aj muži.
Official cena na benefitcosmetics.com je $29.00.


Nepíšem všetko kladne, kvôli tomu, že s spolupracujem s Benefit. Ale myslím to vážne! Každý jeden deň to používam, aj keď robím nejaký tutorial na 10 minút. hah. Mali by ste si to skúsiť sami :)


A tu je pokračovanie komiksu SPYGAL a jej zlého nepriateľa :)
Začalo ma baviť robiť komiksy haha.
Už v prvej časti som vedela ako to skončí. Dobrý koniec všetko dobré :D Možno ešte nejaké spravím, keď sa budem nudiť, aj keď to už asi nehrozí :/ 
Ale musím povedať, že Pišta je dobrý herec. Ale v jednej scénke sa s ním nedalo spolupracovať !
(pre zväčšenie klikni na obrázok)



p.s. darček odo mňa dostane Dominika, ktorá ma úprimne rozosmiala svojou odpoveďou na otázku kam by chcela ísť na tajnú misiu. 

48 komentárov:

  1. Hehe, super článok aj video :) komiks ešte lepší len sa mi tu nad tvojím pištom kocúr oblizuje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trošku je pokakaný :DD
    myslela jsem si, že máš uplně jiný hlas :) takový hlubší sem myslela :D

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvělá mise a ten komiks je úžasný! :-) a porefessional si vážně musím pořídit, je to zázrak :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :DDDDDDDDD já nemůžu z toho komixu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to video je nejlepší :D Pišta je super

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No téééda máš krasnou barvu vlasku ,moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvělej článek, Denni! Jinak v tom videu jsi spolu s Pištou hrozně roztomilá :) Jinak jen takový detail- máš nádherný vlasy, respektive barvu! Vážně Ti to hrozně sluší a líbí se mi to víc, než-li předtím :) Můžu se zepat copak je to za barvu na vlasy? Přesně takovou chci už dlouho a pořád se mi to nedaří( Měj se krásně, ahoj )*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ti povedat co je to za farbu. nepomeniem si lebo je to daka neznama znacka ale viem ze ju predavaju v teta drogerii...:( ale ked si ju budem zasa kupovat mozno napisem clanok :D

      Odstrániť
  8. Super video.. máš krásné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. :D:D zgegol :D:D haha..nemôžem z teba..a ten tvoj komiks!haha..si jednička :-) a hnedá ti veľmi prisane :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ine slovo ma vtedy nenapadlo :D a dakujem :)

      Odstrániť
  10. super clanok aj video :) vyzaruje s teba neskutocne pozitivna energia a mas uprimny usmev , velmi sa mi to na tebe paci :) tesim sa na dalsie clanky , lebo tvoje su najlepsie :)
    mimochodom , krasna farba vlasov:)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak za 1. úžasné video a Pišta je Pán uplne je zlatý
    2. Benefit no mala by som vyskúšať vyzerá to fajnovo
    3. tie vlasy ochhh, s kadiaľ máš príčesky ??? farba tiež paráda aj bez ofiny vyzeráš dokonale (tebe sa všetko hodí) keby aj mne bolo by som happy :) a tie negatívne ohlasy si nevšímaj maj na pamäti aj ked negatívna reklama je reklama :D ahojj a pozdravuj Pištu (Dominika)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta hnědá barva vlasů ti vážně sluší!!;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pišta je fajný, jenom, promiň moji neznalost, ale co to vlastně je za zvíře? Pískomil? :D Já se v tom nevyznám, ale je roztomilý. Jinak bych teda fakt chtěla vidět, co ty máš za nedokonalosti, podle fotek máš úplně super pleť, to bys měla vidět mě, co já mám za hrůzu na xichtě :(

    OdpovedaťOdstrániť
  14. :D :D hah komix je úžaný :) já mám tvoje videa ráda :) přijdeš mi hrozně sympatická :)
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Deni,netoč už video :D Ale nie :))) Čo najskôr dalšie (: uplne skvele :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Super video, barvu vlasů taky musim pochválit, vypadá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tá tvoja farba je WOW ty kokso !!! nevieš akým sposobom by som sa mohla dostať z čiernej na takú farbu ? Je to môj sen :D

    Video skvelé naštastie ma póry netrápia ale ak dakedy začnú tak určite kúpim .
    S tým tvojim úsmevom by si určite predala aj 2 eurá za 100 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :D Super video, zadny nudny, ale pekne vesely :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Trošku je pokakaný :D No asi se pokakal strachy z té agenty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. dakujem baby vy ma viete vzdy potesit a zlepsit mi den :))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já tě prostě žeru :) To video i komiks je super. A recenze taky. Nejraději bych si tento produkt pořídila, ale je na mě moc drahý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. si taka chutna :) a mas krasne tetovania,vlastne cela si krasna :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tahle barva vlasů ti moc sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Áá, děkuju! Moje první výhra v životě:DD:) A komix je super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. video aj komiks parádne :-D a toč videá aj ďalej! :-D
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ahoj Deni, článok je super a video ani nevravím! Mám však jednu malú otázočku, kde inde zoženiem POREfessional ako na http://www.benefitcosmetics.com/brand/beautyschool/beyondthegloss/the-porefessional?intid=b_mod_CVC_primers-THEPOIB184 myslím nejakú slovenskú stránku alebo...neviem musím sa priznať ja som benefit doteraz vlastne ani nepoznala..:(

    OdpovedaťOdstrániť
  27. video je p a r á d a :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Neznášam ťa a netoč videá...ale ne KECÁM.
    Si super aj Pišta a tie tvoje vlasy a ich farba ach ach krásne ich máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Akú farbun na vlasy si použila? :O je to uplne bomba

    OdpovedaťOdstrániť
  31. super komiks aj video :) a hnedá ti neskutočne pristane.. a určite toč ďalšie videa ! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  32. zlata si moc v tom videu :) samozrejme aj Pista je pan :) a mas genialne tieto vlasy!!

    OdpovedaťOdstrániť
  33. VIDEO...TY...SI....ZHULENA ??????????????????????????? :D v dobrom

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Denula,fajné video,zlatí ste obaja :) robiť komixy je super nápad,môžeš rozbehnúť ďalšiu časť svojej karéry :-p a pripájam sa k peknému odtieňu farby na vlasy a najväčšie plus je to,že tie klipy vyzerajú ozaj prirodzene.čo nebýva v iných prípadoch tak časté..veľa zdaru.teším sa na príspevky a videá :))

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Deni prosim tě udělej článek o tvých vlasech! :) Odkud jsou, jak jsou dlouhé, jak dlouho vydrží atd.. (ty nandavací samozřejmě) :)
    Prosím prosím.. jsem děsivě hnusně ostříhaná a potřebuju si nějaké takové koupit a vůbec nevím podle čeho vybírat..
    Díky moc..

    OdpovedaťOdstrániť
  36. :-D Ty seš hračička, viď? Ale komiks opět super!:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Mimochodem, máš supééér vlasy! Tobě sice sluší všechno, ale blond a hnědá jsou prostě nej!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. maš uplne perfektné vlasy :O! a tie tetovania...proste super :D swag čo ti poviem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. no,to auticko mi nieco pripomina , z niekade ho poznam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Pista je naj! Aj ked ho tajna agentka porazila, ale Pista je naj! Milujem zlych chlapov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj,
    zvu te na giveaway o kokosovy olej :)

    pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Úžasné video!:) seš strašně pěkná!:)

    OdpovedaťOdstrániť