sobota, 30. júna 2012

hodinky a video drdol

Ahojte po pár dňoch. Ako prvé vám napíšem, že ma mrzí, že nepíšem tak často ako by som chcela, ale nie je čas. Aj keď je veľa hodín a mám pocit, že počas písania zaspím, ale hádam ešte prežijem:) 

Chcela som vám ukázať moje nové cute hodinky, ktoré som si úplne zamilovala uuuu aké sú krásne (síce u číňana sa dajú kúpiť podobne vyzerajúce lacné "šmejdy", ale som pyšná, že mám značkové:). Po pravde dostala som ich od http://www.mojehodinky.sk/. Ale už dlhší čas som chcela nejaké poriadne značkové hodinky, také "pipkovské". Som strašne rada, za tieto hodinky a hlavne v robote hah. 
Keď ma omrzí dávať stále peniaze do kozmetiky, tak dalšia vec budú hodinky. O tej stránke som nevedela a bola to chyba. Krásne a kvalitné hodinky tam majú. A milión značiek a ja som si vybrala Jet Set. A na iné sa zatiaľ môžem iba pozerať bohužiaľ. 
Čeknite si stránku, som si ani nevedela vybrať ktoré dámske hodinky...A už viem, aký darček kúpim maminke! Nikdy som nevedela prísť na niečo super:)

A pár z vás boli zvedavé ako si robím, ten drdol čo som mala aj na fotkách. Nuž prikladám video, ale nie je to nič moc...točila som to ráno pred odchodom do práce a bez zrkadla, tak to tak aj vypadá.







video-postup na drdol

35 komentárov:

  1. tie hodinky su naozaj skvele :) krasne si si vybrala!
    A dakujem za video urcite vyskušam, lebo drdol sa mi mrte páči <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no, tak ty hodinky jsou boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodinky jsou krásné a video super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten drdol se mi líbí a tobě moc sluší : ) Akorát teďka si neumím představit jak bych ho udělala se svýma dlouhýma vlasama : D Tohle vypadá že se hodí spíš pro ty kratší : ) Ale i tak to vyzkouším, třeba přijdu na to jak to s těma svýma vlasama udělat : D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hodinky sú krásne :) ten drdol je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hodinky su krasne, hned idem mrknut stranku :D ... ja tuzim po niecom podobnom od michael kors, ale tolke prachy, uf :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hodinky sú krásne, presne podla môjho gusta, ja som hodinky dostala za Bc štátnice a tiež sa vytešujem :D A nechcem byt "grammar nazi", ale správne sa píše "pyšná", nie "pišná", je to vybrané slovo ;)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hodinky su fakt krasne:)) Zavidim:) Ja mam bielo "strieborne" a take v zlatom vidani by sa mi zisli:P video pozriem tiez:P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekné sú tie hodinky :) , a z tej stránky by sa ľahko vyberalo keby že mám peniaze :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wááu tie hodinky sú bestové ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ;) a to je veľká čierna gumička alebo čo to je ? ??? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja mám tiež roxy hodinky a milujem ich najviac na svete:) vyskušam ten drdol ale mám dlhé vlasy tak dúfam, že postup je taký istý

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásné hodinky, takové netuctové, decentní, fakt pěkné:-)
    a drdol taky samozřejmě:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja nechcem byt drza..ale pysna je s Y ;) a hodinky su nadherne! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. veľmi si pekná s tým drdolom :) a hodinky bezkonkurenčne luxusné ;-p

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hodinky su fakt krasne :) :) a ten drdol jednoduche , rychle a pekne to skusim len budem musiet zohnat niekde tu vystuz :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ten drdol je skôr tak na kratšie vlasy ako na dlhšie, však?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo taky by mně zajímalo jak udělat tenhle zázrak s vlasama po pas:-)

      Odstrániť
    2. ja mám dlhé vlasy .. a zvyčajne si to namotám na to, nie len tak preložím ....http://www.youtube.com/watch?v=hfMlMhSACCE len je to trocha prácnejšie :)

      Odstrániť
  18. hodinky bombove úplne :) a určite vyskúšam drdol...aj keď mne sa určite takto nepodarí ..:D ..

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ten drdol ti veľmi pristane ! a tie hodinky sú suprové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Úplně tě chápu. Radost ze značkových hodinek je mnohem větší. ;)

    Asi to víš, ale lidi na tumbleru mají docela samoobsluhu s tvými fotkami. :D Každou chvíli vidím od někoho postnutou tvojí fotku. ))

    Naposledy tady: http://img.janforman.com/Untitled1nm51.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ty hodinky jsou suprový <3 A video ? Skvělý :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Dobře jsi vybrala, hodinky vypadají vážně super! :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jet sety jsou supr. Celkově se mi moc líbí tvůj výzor.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. pááááni nádherné hodinky :) ja mám akurát vyhliadnuté jedny v ružovom zlate :) len čakám na prachy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Moc hezké hodinky;) mh-priorities.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. haha..presne tieto isté som si chcela aj ja vybrať :-D ale na koniec som dala na klasiku a vybrala si také čierne s kvetinkami..už sa neviem dočkať kedy prídu :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. brutálne hodinky;) a ten drdol, super návod. videla som pár videí na tento spôsob, ale toto bolo najjednoduchšie;)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Pekne hodinky ale ja davam prednost Festine :)
    A drdol super len je pre take kratsie vlasy.. :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť