sobota, 19. mája 2012

Vyhodnotenie Benefit giveaway!

Ahojte. Deň meškám...dúfam, že mi odpustíte. 
No podme na to. Prvú výherkyňu som vybrala ja sama a najviac sa mi páčil koment andrei.k. 
Potom o ďalších dvoch vyberal random.org. Druhá šťastná osôbka je Monica In Essence(http://monicainessence.blogspot.com/).
A tretia osôbka je Simona(http://girlsrulesandhauls.blogspot.com/).
Vy čo ste nevyhrali, nezúfajte. Asi to niekoho zamrzí ja viem... Ale urobím pre vás ďalšiu giveaway čoskoro ;) 
Výhercom blahoželám a idem im hneď napísať.
Som veľmi rada, že sa vás prihlásilo tak veľa. A že mám toľko sledovateľov. Milujem vás :D









8 komentárov:

  1. ďakujem Deni, už sa na ňu teším,ako blcha :) A si mi vyriešila riasenkovú dilemu, lebo som práve zvažovala ktorú teraz zakúpiť :) A pýtala si sa českého zastúpenia, či neplánujú zavítať aj na SVK?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, to vazne? :)) este stale neverim :) DAKUJEM!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak teraz skacem fakt po ten plafon :D Dakujem ti krasne Deni, naozaj naozaj naozaj, a o to viac, ze som vyhrala vdaka tebe a nie randomu:)Musim to trochu rozdychat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ten prvý koment si fakt zaslúžil vyhrať 8D gratulujem dievčatám 8)

    OdpovedaťOdstrániť