štvrtok, 31. mája 2012

som BENEagentka... a mám pre vás úlohu



Ahojte moje verné čitateľky :)
Mám pre vás novinku! Som tajná agentka Benefit kozmetiky. No vlastne už nie som až taká tajná...ale každopádne som veľmi rada, že si ma vybrali za ich tajnú agentku:)
Z časti sa mi vlastne splnili môj detský sen, keď som chcela byť niečo ako agentka( kde sú tie časy Akta x, Man in black atď.) haha
A spravila som aj líčenie inšpirované SPYGAL agentkou.


Mám zatiaľ tajnú misiu tu na mojom blogu, ale dúfam, že ma raz pošlú na misiu do San Francisca  ;) Celkom by ma to potešilo haha. Ale byť BENEagentkou nie je nič jednoduché, musíte byť veľmi nápadité, všímavé a hlavne tajné!


A mám pre VÁS malú úlohu! Jednoduchú otázku!
KAM BY STE CHCELI ÍSŤ NA VAŠU TAJNÚ MISIU??? Môžte napísať čokoľvek, vážne. Máte čas do 5.6. :)
Aaaaa za najlepšiu/najvtipnejšiu odpoveď niekoho odmením ja alebo random.org malým darčekom! ( treba potom sledovať nový článok, kde zverejním "výhercu").



A tu je krátky komiks, ktorý som robila do súťaže a rozhodla som sa, že v budúcnosti urobím pokračovanie haha :D


Pekný zvyšok dňa prajem a ďakujem za koment ;)

132 komentárov:

  1. Byt Spygal by bylo super nejen kvuli tomu cestovani :). Ja bych se rada mrkla opet do Londyna (pro tajne agenty jak stvoreny :D), do New Yorku, Washingtonu (to same :D), Chicaga (prolezt ty mrakodrapy, i kdyz Spygal by z nich skocila padakem nebo je zdolala jinak :D) a samozrejme do San Francisva, domova Spygal :). Pak i Australie (Sydney, ale nejlepe cela), krasne Maroko, Svedsko... je, toho by bylo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tenhle komiks se mi zrovna líbil nejvíce!:DD
    No a já bych chtěla někam hoooooooooooodně dalekooo. -> takže vesmír, jinak to nevidim :)))
    + očekávala bych samozřejmě špičkové vybavení a ty nejlepsší zbraně!.)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som chcela ist na misiu do muzskeho mozgu, nech ich konecne pochopim :) ivanariskova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak už jsem si vybrala... chci za polární kruh
    stranecka@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ráda bych procestovala celý svět. Navštívila hlavně velká města, se spoustou zapadlých uliček a kaváren k objevování.

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pista ako uhlavny nepriatel, ja odpadnem :)) A ja by som sla na tajnu misiu k Pistovi do klietky, lebo chcem vediet, ako sa to skonci :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. po tom, čo som videla Long way round s Ewanom McGregorom, tak túžim prejsť celý svet :) na motorke...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja by som chcela ísť na tajnú misiu do hlavy môjho priateľa a dúfala, že konečne zistím ako funguje mužské myslenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja by som isla na tajnu misiu do Londyna a ukradla by som vsetky beauty produkty od blogeriek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. právě teď bych nejraději uspořádala tajnou misi na ledničku - mám takový pocit, že je plná, což se nedá říct o mém žaludku..
    a gratuluji, agente!

    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dneska čtvrtý blog, na kterém tohle čtu..:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Do Parize, je to krasne mesto a nikdo se tam makeupu neboji ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pri tomto som si spomenula na nejaké filmy,kde sa tiež konali rôzne misie a asi všetky,ktoré som videla a pamätám si ich sa konali na nejakých významných udalostiach.Bolo to v luxusných hoteloch,všade samí boháči :D,známe páry a tak.Takže na tajnú misiu by som chcela ísť asi do Las Vegas alebo do LA.A úplne najlepšie by bolo,keby som si so sebou zbalila nejaké výrobky od Benefitu :) Gratulujem ti k takému skvelému miestu,miestu beneagentky.Ten komiks sa ti podaril,neviem sa dočkať pokračovania :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc ráda bych se na tajnou misi podívala do Paříže, už jsem tam byla, je to dávno a nestihla jsem ani náhodou všechno projít a dostatečně si užít a pokud by můj výlet byl spojen s Benefit kosmetikou, tak bych ke štěstí asi nic jiného nepotřebovala.

    kdyby náhodou byl potřebný mail, ale jinak samozřejmě sleduju: zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Chtěla bych na tajnou misi na Měsíc, rozšířit základny a do případně do Bene-řad naverbovat nějaké ty luňany. :))
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. najradšej by som sa pozrela do nejakých severských krajín, strašne ma láka ich príroda :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. hehe ten komix je perfektny :D:D aj licenie je karsne :)

    a ja kam by som sla na tajnu misiu??? na odovzdavanie cien zlatych paliem do cannes :D kde by som bola ako paparaci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tokio, New York, hocijaké mesto v Grécku a ešte veľa ďalších úžasných miest trebárs aj Praha :)
    http://lucyslifegallery.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ráda bych se podívala do Tokia, myslím, že tam bych jako tajná agentka měla pořád co dělat :)
    sharisesis@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Na svou tajnou misi bych jela po Čechách a po Slovensku, nic zahraničního- máme tu spoustu krásných dívek, které by si rády vyzkoušely něco od Benefit.
    simkovabarbora zavináč seznam tečka cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Já bych se podívala kamkoliv, kam by mě povolali zachraňovat a řešit problémy s takovou pletí, jakou mám i já =D

    roni1251990@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ahoj,
    jednoznačne New York!! ( a pôjdeme cez San Francisco - s tebou zamaskovanou Spyg :))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. tak můj velký sen je podívat se do Japonska :) , rptože jsme fanoušek japonské módy a prostě jsme fascinována čímkoliv co je z japonska :D jsme jak závislák :D a potom takové více reálné místo je taková Californie slunné pláže a spousta obchodů , kde koupím věci , o kterých si my tady můžeme jenom nechat zdát :D
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Já bych se nejvíc chtěla podívat do New Yorku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Já bych momentálně asi byla nejradši, kdyby už bylo 5.6. a já byla na své misi u maturity! :D Jinak bych se asi ráda podívala do LA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Na tajnú misiu ? Do NY alebo Miami. ( našťastie sa mi to čoskoro splní) .Dúfam,že za tajnú však moc nebudem a prinesiem nejaké super fotky ,a že sa nestratím medzi mrakodrapmi :D takže tak ..vtipná byť neviem,sorry :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Já bych jela do Mexika, protože teď se pořád učím a chce to velké rozptýlení, které by mi moje oblíbená Tequila zařídila :D. Plus sombréro a eso paso státnice :D.

    babedev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Londýn, ten miluju :)

    mhxx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. krásne očko ! a gratulujem tajná agentka ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Já bych se ráda vydala na tajnou misi do Sedmihradska... Určitě bych vypátrala Drákulu...

    agostyna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tak to tedy moc moc gratuluji, určitě si to zasloužíš ;)
    Nevím, zda moje odpověď bude nejlepší nebo nejvtipnější, ale kdybych si mohla vybrat, tak bych si vybrala takovou "skromnější" cestu kolem světa s miliónem na účtě (abych si ze všech států mohla odvézt suvenýr :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. chtěla bych do USA

    july.mayova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. wow! určitě bych chtěla mít tak zajímavou a originální práci :-) nejradši bych se "vetřela" na natáčení reklamy na Nespresso s Georgem Clooneym :-D "what else?" :-D
    jinak ten komiks se Ti moc povedl, líbil se mi nejvíc ze všech a pak ještě Ti hasiči :-D tak jsem ráda, že jste vyhrály! :-))
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Nejradši bych odplula na ostrovy v Zemi Franze Josefa. Nedávno jsme se o tom s manželem bavili, je to natolik odhlehlé a neprobádané místo, musí být tak bezpečné, téměř neobývané a izolované, strávit tam nějaký čas je balzám na duši. :) Jen já, ticho a POREfessional.. <3 kamila.selby@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Já bych chtěla na tajnou misi někam do vesmíru! To by bylo super. Ale něco reálnějšího - vždycky jsem chtěla zkusit takový to špehování jako v americkejch filmech, kdy jsou lidi obalený větvema a vykukujou jen kukátkem. Nebo být ve vodě a dýchat brčkem abych se neprozradila! :D
    Možná bych měla co nejdřív začít, dneska jsem dostala maturitní vysvědčení a slyšela plno proslovů o tom, jak vstupuju do světa dospělých. A myslím, že špehování ve křoví do světa dospělých moc nepatří :D

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Procestuju na misích celý svět od A do Z (chtěla jsem jet i do Ž, ale bohužel mě žádný stát od Ž nenapadá :D)...takže začínáme v Afgánistánu a končíme v Zimbabwe ;). Přejte mi šťastnou cestu!

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Neee, zapomnela jsem mail mishena- miki.ziki@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. čo by som dala za to vycestovať do mužského mozgu..najmä do mozgu môjho milovaného... vediet jeho myšlienky by vyriešilo vela vecí...

    soraya6@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. moje sny ako SF a Florida sa už splnili...láka ma tá typická krajina z amerického filmu kde v otvorenom aute ideš pri zapade slnka s kamošmi, hudba na plne gule... a oblasť mi je jedno..hlavne aby boli so mnou moji kamaráti.. a kvalitná kozmetika ;)

    barbora6@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. láka ma ísť hocikam, kam by so mnou na tajnú misiu mohol ísť aj môj kôň...nie je nič krajšie ako sedieť v sedle, užívať si ticho, vietor vo vlasoch... Najviac nás však lákajú alpské krajiny - rakúsko,...

    lilly.a@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  41. my-secret@azet.sk

    Ahoj Deni, krásny blog a super , že benefit nás takto baví v tieto upršané dni... ja by som už konečne rada išla na dovolenku k moru...hm...mallorca? :) Môj drahý, mochítko, more, piesok...a samozrejme aj porefessional aby make up držal tak ako má :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Do backstage na nějaké akci mrknou se na líčení profíků : )
    A co se týče měst byl by to NewYork,Tokio a Paříž

    OdpovedaťOdstrániť
  43. JEeee komentujem prvá !! No ja by som chcela byť vyslaná na tajnú misiu s Agentom 007 !! Nie žiadnym aký bol doteraz. Ale s Robertom Downeyom!! Hral v Sherlockovi Holmesovi. Takže by sme to všetko vyriešili a ja by som bola po jeho boku ako šarmantná agentka :D:D:D ( samozrejme všetko by som vyriešila ja s dokonalým makeupom a vohozom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fail !!! Keď som to komentovala nič si tu nemala :(

      Odstrániť
    2. prepac:D ja vzdy najéprv schvalim komentar a cely den som tu nebola :)

      Odstrániť
  44. blahoželám k tvojej práci tajnej agentky :D
    kam na tajnú misiu ? myslím si že každý napíše NY,LA a tak .. no keby si mám naozaj vybrať šla by som jednoznačne do Londýna ! Raz som už v anglicku bola a boli tam tí najmilší ľudia akých som kedy stretla . :D

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Do nejakej exotickej krajiny, kde ešte o benefite ani nepočuli :D Aby som im to tam všetkým ukázala! :D

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. na Mars, jinak ty chlapy nikdy nepochopim.

    dominnika@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Na tajnú misiu by som chcela ísť do Tokia a LA!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  48. myanh.tran@atlas.cz

    Chtěla bych určitě navštívit LA nebo NY :) Ale když bych byla už nějakou agentkou tak třeba nějaký prales s divokými zvířaty a papoušky nebopomohla bych chudým zemím v Africe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Nejvíc bych chtěla jet na tajnou misi do KLDR. Být tam v utajení je ale nemožné :D Jinak bych se chtěla ve své tajné misi podívat do Pentagonu. Velice zajímavé místo, příjde mi, že tam jsou schováné všechny amerického špatnosti.
    bandrtova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Jako tajná Beneagentka by jsem chtěla procestovat celej svět (Afriku, Ameriku, Čínu...) a poznat z jejich kultůry, co je pro ně symbolem krásy. Protože to, co je pro nás ošklivé, je jinde to nejkrásnější ♥

    Mrs.BoOo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. hahá moje tajná mise by byla fajn do londýna! :) ok,klišé,ale zas jako,hledání důkazů a pronásledování nějakýho masovýho vraha v londýnském undergroundu (the "tube") by mohla byt celkem psycho zalezitost.

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Podívala bych se do New Yorku, to je takový můj největší sen. Jinak mně taky velice lákají severské země - hlavně Švédsko a Finsko, je to prostě něco jiného než naše známá střední Evropa :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. určite NYC!:) je to moje vysnene mieste kam by som chcela isť:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Ja bych si rozhodne vybrala Fiji. Je to muj sen a snad se tam jednou podivam.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Jako malá jsem na tajnou akci chtěla chodit oblečená v černé kůži a z filmů mám ty scény, jak běhají v těch kanálech, nebo potrubí či co :D Tak mě napadl Berlín, když pocházím z Německa? možná jsou tam dobrý kanály,ještě jsem to nezkoušela :D

    Rebecca.fuhller11@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Miami či USA:)) u vtipný komiks :D:))!

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Ahoj :) Máš úžasný blog! Včera jsem si sedla k tvému archivu, a projela jsem si úplně všechny tvoje články. Chci ti složit poklonu,protože krásně fotíš, děláš makeupy, a úžasně píšeš:D Tak jen to jsem ti chtěla napsat..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Chtěla bych se podívat do New Yorku rozhodně! depresskaa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. HH tak mojim snom je ist na tajnu misiu do Australie nahanat klokany :D:D:D alebo oni by nahanali mna :D:D:D Zaujima ma ci faaaakt ale naozaj fakt maju mlade v brusku :D:D:D musi to byt haluz, ako mozes si povedat ze klokany su aj v Zoo ale to ma nezaujima :P proste Austraklii sa nic nevyrovna :D:D:D a este by som sla na surfing :D:D:D hybaj na surf pod pod lakaaaaaaa ta to tam :D:D:D dobre koncim bo by som ti tu napisala aj celu stranu :D:D a to nechcem :D:D:D maj sa s pozdravom Dada :P

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Jé, gratuluji ti! :)
    Když jsem byla malá, tak jsem také chtěla být tajnou agentkou, občas jsem se o to pokusila, ale vždy mě našli pod stolem, nebo gaučem.
    Ps. Na tajnou misi bych jela do Anglie, nebo do Paříže. :)
    katul.d4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Kdybych byla agentkou... chtěla bych do San Francisko, NY, LA, London, Paris, Brazil, Bratislava, Berlín, Vídeň...
    Splníte mi to někdo???
    Spygal... plosím... :D udělám si kvůli "tobě" volno z práce, budu jen a jen tvoje.. hmmm... no není to super věc?! :D
    díky... číslo na mne: 606512455, zavolej Spygal, přijedu kam budeš chtít!
    Lucka.k

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Kdybych byla tajná agentka, tak podniknu ultra-mega-super tajnou misi do továrny na čokoládu Willyho Wonky a všechno mu tam sním! =D
    anit.gc@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. vybrala bych si kalifornii- miami, la, san francisco nebo dansko nebo svedsko a nebo rusko! vkastne bych s epodivala klidne snad kamkoliv.))

    move.your.body@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Určite L.A! ;)

    niki.1997@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Kdybych byla tajná agentka, tak bych chtěla jezdit na tajné mise po celém světě do Číny, do Ameriky. :D
    denca.matejasova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Do NARNIE hahaha :D aby som zajala Jadis a za trest by pre mňa doživotne "vyrábala tú fajnovú horúcu čokoládu"!! :D
    Veri.K@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Já moc vtipná nejsem, ale chtěla bych procestovat celý svět. Každé místo má nějakou krásu. Třeba ty krásy prozkoumat, třeba je to krásnější jak my :D.
    marcelazva@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. bozinku to je tak neskutecne tezke vybrat zemi kam bych chtela jet.. USA, kalifornie, staty jizni ameriky, bahamy, sever evropy, boze chci vsude :D takze nejradsi by jsem jako spravna agentka poridila nejake sedmimilove boty nebo neco podobneho a vzdycky se premistovala z mista na misto, vsude chci jet! :D AluskaSvetluska@seznam.cz :))

    OdpovedaťOdstrániť
  70. 8DDD To je teda super komiks 8DDD
    Ja by som šla na tajnú misiu do USA, lebo tam by som snáď zapadla medzi všetkých tých turistov 8D zlých ujov by som postrielala a poslala do väzenia 8D a našla by som si nejakého HOT bad boy, ktorý by ma zachránil pred nejakou letiacou guľkou 8D potom by som za výplatu odišla relaxovať s mojím HOT chlapom na Hawai, kde by nás náhodou zase niekto napadol a teraz by som zachránila svojho chlapa ja 8P a keďže by som chytila ďalších medzinárodne hľadaných zločincov, dostala by som zase super výplatu a šla by som na Male Divy 8D a tak dále...8D Bad ass hrdinka 8P

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Išla by som na misiu hladania najkrejšej mušle na Malayzijskej pláži :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Já bych chtěla do Kanady. Národní parky a tak.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Vzruso je super, zazivat a spoznavat stale nieco nove a este navyse spolu s Benefitom? To je ako sen. Takze ulohu Beneagentky by som aj ja brala vsetkymi piatimi :) Rada by som navstivila New York :)
    NYC chcem zazit, odkedy som to mesto prvykrat zazrela v nejakom filme. Mrakodrapy, zlte taxiky, Central park, Socha slobody, Manhattan bridge. Ved to urcite poznas. Dnes by som viac ako na turistami zaplavene atrakcie tesila na sialenu atmosferu mesta, male kaviarne, legendary music kluby, talianske restauracie, ale samozrejme najviac na obchody s modnymi vychytavkami, designove skvosty, vintage obchodiky, najroznejsie art galerie a blaznive butiky. Ak by som sa tam raz dostala, tak v NY urcite chcem:
    - minut more casu/money na nakupoch ;)-rozpisovat sa v tomto bode by bola total samovrazda, takze o tom radsej potom :)
    - pozriet si Dakotu (apartments house), kde zil a pred ktorym zomrel John Lenon
    - zabehat si v Central Parku
    - prejst sa po Brooklyn Heights Promenade
    - skocit na drink do legendary Bungalow 8 :)
    - ked sa podari zohnat listky, tak by som si chcela pozriet nejaky musikal v divadle na Broadway
    - a samozrejme nezabudnem na srdce Manhattanu a Times square, kde "jak se pravi" zivot pulzuje vo dne i v noci :P

    Tak hadam si raz nasetrim a dostanem sa tam, trebars aj na svadobnu cestu, zeby? :)...takze tajny odkaz pre draheho: come on, baby! :)

    A samozrejme ako spravna Beneagentka by som to vsetko hravo zvladla a postihala, sak jak inac :D

    Moj mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Mě jako malou hrozně zajímalo jak funguje semafor .... :D
    Myslela jsem si že to bude tak že tam sedí někdo kdo má u sebe tlačítko a kameru na tu křižovatku a podle toho kliká barvy :DDD
    Mno víš co si myslím , ? Že si to myslím asi pořád !!! :DDD
    A chtěla bych to jít vypátrat jako agentka 000 :DD
    A nebo když jsme byly s bráchem malý ( já 6 on 12 :DD ) Tak jsme si hráli na agenty a naši protivníci byly rodiče ... Měly jsme různý mapky kde je mamka ( v kuchyni ) kde je taťka ( v obýváku ) :D A my jsme byly v pokojíku který byl zavřený zašupovacíma dveřma :D Takže jsme na potichounké otevírání dveří používali pravítka a pak jsme podlezli za sedačkou aby nás taťka neviděl ( fakt jsme si to myslely :D ) No a potom co jsme překonali všechny překážky tak jsem se dostali do koupelny ( to byla výhra ) vytáhli jsme baterky sedli do vany a čekali až přijde mamka ... :D

    Chtěla bych si to jít se svým 20.letým bráchem zoopakovat i teď na své důchodovské misi :DD

    gabcai@seznam.cz

    gabulka-lovelygirl12.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. chtěla bych se stát beneagentkou a jela bych pravděpodobně do Londýna a spolupracovala s Jamesem Bondem :))

    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Já osobně bych se chtěla podívat do Říma, ale jako agentka bych chtěla objevit nějaký dosud neprobádaný území někde na opačném konci zeměkoule
    zoliee@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. no tajná misia:D hmm Paris..
    ale najprv ...šla by som zistiť ...spýtať sa toho Pištu nepriateľa Spygal:D prečo hovorí že tá báza je na nič:D

    petka.malikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. nejraději výlet do lidských duší! :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Komiks je skvelý, hah. :D A šla by som všade, kam by ma ako tajnú superagentku poslali !! Aaa asi by som sa šla kuk do Austrálie keď už tak. :P
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. jela bych třeba do Milána, a potom prozkoumala Florencii od A do Z :)
    krista.kudelikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. nechala by som sa zmenšiť, použila by som nejaké špeciálne vyvinuté loďo-ponorko-lietadlové auto a vydala by som sa do útrob mužskej mysle...a možno nie len mysle :) nech by som si to pozrela konečne bunku po bunke
    gallova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Blair Slytherinsobota, 02 júna, 2012

    Už odmala chci bejt agentka! :D Ty zbraně, co jsem si vždycky vymejšlela... Teď by mě bavilo bejt taková klasická a stylová špionka v ulicích Francie, kde bych chodila s rudou rtěnkou na rtech, s navlněnejma a vždy upravenejma vlasama, ve vysokejch černejch kozačkách a s pudrem, kterej má místo zrcádka obrazovku :) Určitě by se hodil ale intersect v hlavě, jako měl Chuck ze seriálu Chuck, s tim by pak šlo všechno snadno :D A pak bych při své nejtanější ze všech tajných misí měla zabít krásnýho agenta, tajnějšího, než bych byla já sama, ale utekli bysme spolu na nějakej supertajnej ostrov, kde bysme si založili vlastní agentskou agenturu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. blair-slytherin@seznam.cz

      Odstrániť
  84. Já bych chtěla jet na misi do Indie. Proplítat se tam mezi těmi stánky.. Bylo by velice těžké se zamaskovat, jelikož bych musela nosit ty dlouhé šátky po celém těle, koupit si ty barviva, kterými se mažou a zajít do solárka. :D. Ale bylo by to dost dobré. Takovou kriminálku jsem ještě neviděla. Tákže to bude velice originální a napínavé :DD
    bara.kurdzielova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Chtěla bych jet do Ria v době slavného karnevalu. Tokyo by bylo taky fajn. :)

    partypoison4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. vubec ne originalne new york, je to moje vysnene mesto:)
    al.bis@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Miesto je mi jedno, ale išla by som na tajnú misiu zamaskovaná ako muž (samozrejme, atraktívny :D) a pohybovala by som sa v ich svete (krčma, futbal, apod.), aby som ich aspoň sčasti pochopila - takmer nič nie je horšie, ako vyberať darček priateľovi =/ =D

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Miestom mojej misie by boli typicky chlapsky navštevované miesta (krčma, šport podujatia, etc.), zamaskovaná ako muž (pohľadný samozrejme :D), aby som ich lepšie pochopila - takmer nič nie je horšie, ako vyberať darček priateľovi =D =/

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Deni toto je uplne bohovský komiks :D držim Pištovi pazuriky aby Spygal porazil..:D byť tajnou agentkou by bolo super..kam by som chodila na misie by mi bolo uplne jedno hlavne je že by som niekde chodila a nikto by nevedel kde práve som..uhlavní nepriatelia by sa ma báli :D ..skvelá predstava ..:D ..som si práve spomenula na rozprávku špionky :D ..oni vždy mali super vecičky ..:D ...tiež by som si niečo take zohnala..:D ..a najlepšie na práci agentky by bolo to, že by to bolo tajne ..:D

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. asi bych chtela nekam kde je hezky, treba na floridu,nebo zas nekam kde to je pravej opak,nekam do hor!:D!


    i.baslova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. ja by som chcela ísť niekde kde je veľa snehu a ja by som v bielom oblečení bola neviditeľná, alebo aj niekde do džungle kde by som použila maskovanie ala krík spolu s pomaľovanou tvárou :D hlavne nech je to akčné:D týmto som si spomenula na to ako som kedysi chcela ísť veľmi moc na paint ball ale otom čo som počula , že to aj dosť bolí radšej nie, ale vždy som mala takého ducha odmalička chytať niekoho či už len vodnou pištoľou triafať
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Takze - spravila som rodinny prieskum. Ja by som chcela ist na tajnu misiu do Singapuru, hoci neviem jazyk, ale to nevadí, otec by chcel ist na tajnu misiu do Stropkova a mama skonstatovala, ze ide na tajnu misiu na zachod :-D
    lubi.martincova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. chtela bych cestovat v case a zopakovat si nejake zazitky z detstvi :)
    zuzana.tranova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Ahoj Rendy :) Tak pokud se budu hodně učit, :D tak snad bych se jednou chtěla dostat na misi jako lékařka do Afriky, do nějáké rozvojové země, kde fungují lékaři bez hranic :) Já vím, je to tak trochu klišé. A pokud jde čistě o mě, tak mým snem vždycky byl a bude NY, kam se doufám brzo podívám. A samozřejmě by to byla hlava toho, koho mám ráda. :D Jinak,pěkná soutěž, už teď gratuluji výherkyni! :) Denča :)..denca.mertova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Najprv som chcela napísať nejakú krajinu (Japonsko), ale potom ma napadlo, že by som asi využila túto možnosť a odletela do inej galaxie na nejakú planétu a nadviazala kontakt s mimozemšťanmi. A chcela by som, aby ma zasvätili do ich tajomstiev a premenili ma na neuveriteľne krásnu ženu s bezchybnou pleťou. :D
    barbora.krajcirovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. No, do La na taneční workshop mého oblíbeného tanečníka Lyla Benigy a rovnou si s ním i zatancovat ! :)
    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Já bych jela do Brazílie, konkrétně do Ria de Janeira.. karnevaly, samba, písečné pláže, ale vzhledem k odvrácené straně Ria, bych se jako agentka angažovala tady, v našem malém městě. A že by některých případech by bylo zapotřebí použít zkrášlovací zbraně velkého kalibru.

    paulieene@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Já bych jela do Brazílie, konkrétně do Ria de Janeira.. karnevaly, samba, písečné pláže, ale vzhledem k odvrácené straně Ria, bych se jako agentka angažovala tady, v našem malém městě. A že by některých případech by bylo zapotřebí použít zkrášlovací zbraně velkého kalibru.

    paulieene@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Ja by som šla na Nový Zeland :3 keďže by som mala byť tajna ,tak by som si tvár pomaľovala v štyle Maorských ľudi :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Já bych se vydala do Brazílie, konkrétně do Ria de Janeira, karnevaly, samba, písečné pláže... No ale vzhledem k odvrácené straně Ria, bych se raději angažovala tady, v našem malém městě. Zkrášlovací zbraně silného kalibru, by se tu v některých případech hodily jako sůl!

    Paulieene@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Rozhodně Čína, nějakým záhadným způsobem mě láká. A města jako Šhang-hai, Peking...prostě ohromné megapole. Joo to by bylo krásné :-)
    KristyCub@gamil.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Já bych se ráda vydala na misi do mozku některých mojich profesorů, potřebovalo by to tam trocha poupravit k obrazu mému :D . Něco jako bylo kdysi v tom bláznivém filmu, kdy zmenšili chlapíka na velikost ampulky a vpravili ho injekční stříkačkou do těla :D. To by byla velice užitečná mise a dostalo by se mi určitě hodně děkovných dopisů :D

    hiphoney@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Bezva komiks!:-D Na moji tajnou misi bych se vydala do NY nebo do Francie.;-)

    ogrinka69@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. pekný komix :D
    jéj agentka ja úžasná práca ;) chcelaby som navšítiť Hawai, Austráliu, Paríž :D
    držím palce v tvojej tajnej práci !

    OdpovedaťOdstrániť
  105. hrozne rada bych se podivala do Nepalu:) novotmar@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Zuza.2006@seznam.cz
    Já bych ráda třeba se někal zmenšila a prozkoumal někomu mozek a myšlenky :D
    Mimochodem velmi povedený komiks !

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Gratulujem k spolupráci ;)
    Rada by som navštívila Japonsko a jeho ulice plné rôznych bláznivých oblečení a módnych / make up výstrelkov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Jela bych na blízký východ!
    ainnenka@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Já bych se v první řadě chtěla umět teleportovat, pak bych se "proteleportovala" celým světem, hlavně Finskem, ostatníma severoevropskýma zeměma a Amerikou <3 a odpadlo by pak moje blinkání v dopravních prostředcích :D :)

    b.skockova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  110. Jaj tady je komentářů:)) Ale kdybych měla být SPYGAL, chtěla bych vypadat jako Angelina Jolie ve filmu pan a paní Smithovi:)) Mohla bych mít taky takového krásného parťáka SPYGALA jako Brada :D a pak bych procestovala celý svět, nejlíp za exotikou :))

    sessionbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Deni, moc povedený komiks! :) Tak já bych se chtěla podívat s nějakým hezkým fešným agentem na misi na Maledivy anebo když už pořádnou misi, tak do vesmíru (fešný agent ale nesmí chybět ani tam) ;)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Brala bych americký kontitent, takový New York:)..a nebo se trochu zahřát na třeba na Floridu!:)
    Natka.horvathova@seznam.cz:)

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Noo ;),kdybych měla tu možnost, tak bych nejradši procestovala celý svět... ale před časem jsem byla na festivalu dokumentárních filmů o cestování a z některých filmů jsem si odnesla fakt silné zážitky, takže momentálně bych nejvíce chtěla procestovat Peru, Tibet a Mongolsko :)... majestátné hory, staré kultury, duchovno, příroda, nekonečné zelené stepi se stády divokých koní... nic víc si snad agentka ani přát nemůže :D
    ... Za 14 dní vyrážím na čundr Slovensko-Maďarsko (divocí medvědi a vlci, zástupy českých turistů a langoše),taky dobrý a lepší než nic:D

    OdpovedaťOdstrániť
  114. kde? Na mesiac. Asi som najdivnejsia zo vsetkych divnych ale chcem ist do vesmiru. Letiet do ciernoty a nevidiet nic ine. Az potom raz, prejst sa po mesiaci.

    soni.tomaskinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  115. A co takto cesta okolo sveta za 80 dni?:D to by bol moj vyber.
    babacova.barbora@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Já bych samozřejmě chtěla mít možnost procestovat celý svět..ale určitě bych se chtěla kouknout na nějaké krásné pláže s bílým pískem kde bych si odpočinula a pak bych chtěla jet i do Afriky, kde bych mohla pomoct lidem, kteří nemají ani vodu natož možnost někam cestovat..a třeba i s nima bych potom jela někam na dovolenou..kam by chtěli oni..) Třeba i do Čech nebo na Slovensko..protože všude je taaak krásně...:)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. A kdo by nechtěl být agentkou pro Benefit, kam se hrabe FBI (áá, teď po mně určitě půjdou.. Kdyby po mně šel Benefit, tak by mi to vůbec nevadilo :D). Jinak kam by se podívala? Kdyby to byl okamžik, vrátila bych si do jakékoliv chvíle, kdy mi bylo hezky s přáteli. Kdyby to bylo místo, bylo by to.. Možná to bude překvapující, ale než nějaké supr-čupr známé a velké město (které by sice nebylo k zahození, to zase neříkám ;D) bych vyměnila za nějaké malé a nudné městečko, kde bych ale odhalila nějaké obrovské tajemství (trošku střelená, já vím. Ale každý je nějaký ;)). Kdyby to byla část Vesmíru, proklouzala bych se červími dírami až na jeho konec. Kdyby to byla vzpomínka, nevybrala bych si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Ja by som sa chcela pozrieť do hlavy svojho psa a hlavne sa naučiť čítať jeho myšlienky, aby som konečne vedela, čo potrebuje, keď sa na mňa niekedy pozerá :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Určitě by měla být první mise v kleci s křečkem :D
    www.lettertomywardrobe.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Hrozně ráda bych nahlížela do životů a bytů nebo domů zajímavých lidí z celého světa. To by mě hrozně inspirovalo :D
    Nahlížela bych asi hlavně do šatníků, ložnic a kosmetických stolů a nejlepší by bylo si něco, co by mě zaujmulo, nechat.

    balushka.emoska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  121. ako tajný agent by som šla do usa do area 51 či tam fakt schovávajú mimozemské bytosti.. choré? myslím že nie ale to sú veci čo stoja za to ich zistiť a odtajniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  122. na svoju misiu by som šla určite rada do mysli niektorých ľudí :) alebo potom na Kubu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Ja by som chcela byť vyslaná na nejaký poriadny vidiecky statok, kde by konečne platilo - "Všude sama kráva, samej vul.." ako spieva Kabát... možno tam by som pochopila jednanie mnohých ľudí v dnešnom svete =D

    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť